Eyeshadow Palette Absolute Nude Catrice review

Am citit foarte multe pareri bune despre ea, a fost ridicata in slavi si nuantele chiar mi se pareau pigmentate. Prima data am facut un swatch si pe mana erau foarte frumoase... dar cand am inceput sa lucrez cu ele a fost alta poveste.

Iata cum arata la deschidere:





Culorile sunt foarte frumoase, perfecte pentru un machiaj simplu dar de efect. Sunt in numar de 6 si sunt asezate in ordinea culorii ( de la cea mai deschisa la cea mai inchisa), este prevazuta cu un aplicator dublu si plasticul din care este facuta este rezistent.

Fericita ca am primit paletuta si ca este pigmentata ( pe maini ), m-am apucat de realizat un machiaj. Machiaj e mult spus deoarece nu mi-a iesit mare branza. Culorile sunt foarte prafoase si a trebuit sa ma chinui cu o tona de pensule si aplicatoare, am folosit primer-ul de la Elf dar pe pleoapele mele nici ca au vrut sa se aseze. M-am manjit toata, genele erau incarcate cu praful de la ele, pentru o singura aplicare am folosit cam mult, si culorile nu prea se diferentiaza.

Un plus pentru trusa este faptul ca este micuta si poate fi tinuta usor in mana, iar culorile sunt distantate perfect pentru a nu le amesteca.

Iata ce "minunatie" mi-a iesit:



Se vede ca nu s-au intins uniform culorile, intr-un loc era prea maro, in altul nici nu spuneai ca sunt machiata...o nebunie!

Uite cum arata paleta dupa prima folosire:


Se vede clar cat de prafuita este, s-a murdarit toata si chiar daca am sters-o se face la fel... Pe mine m-a dezamagit si chiar daca nu este foarte scumpa ( aprox 23 lei) mi se pare o investitie proasta! Gand ma gandesc ca am dat 31 lei cu tot cu transport ma apuca toti nervii :)), puteam sa-mi iau 2 farduri mono si rezolvam treaba... Sper sa nu faceti aceeasi greseala ca mine.

E primul produs Catrice si cred ca va fi ultimul, aveam asteptari mai mari. 

Voi aveti aceasta trusa? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

26 comentarii

  1. nu am aceasta trusa dar bine ca ne-ai prezentat-o tu ,macar stim cum este ,recunosc nici culorile nu sunt pe placul meu ;Ghizdavu iuliana simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca ai fost dezamagita ...ce sa zic ,nici ca am auzit de aceasta firma.Se pare ca firmele faimoase au lucruri de calitate ,in majoritate. E foarte buna informatia ,acum stim ce sa ocolim. Mihaela greeneyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mereu... am fost dezamagita de produse de la fiecare firma faimoasa incercata de mine. Nu ce e faimos e si bun mereu. Imi place sa-mi zic parerea sincera si sa ajut prin acest review.

      Ștergere
    2. Mie una imi plac produsele Max Factor ..poate fiindca nu am incercat altceva de cand le-am descoperit produsele .Da,e bine sa te exprimi liber .Mihaela greeneyes

      Ștergere
  3. Bine ca nu am cumparato..maine trebuie sa primes un fond de ten ..corectorul si un primer catrice..sper sa fie bune:( pup iubito

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam review dupa ce le incerci. Pupici :* Sper sa fie bune!

      Ștergere
  4. Nici eu nu o am,norocul meu cu tine,ca sigur nici nu o voi cumpara niciodata,nu tot ce este de firma,este si bun,eu mi-am cumparat multe lucuri doar pentru ca imi placeau(de frme necunoscute) si am fost foarte multumita,de aceea nici nu dau prea multi bani pe cosmetice :D...multumim pentru toate sfaturile minunate pe care ni le dai,te pup,o zi frumoasa sa ai <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, nu prea conteaza pretul sau firma. La alegerea cosmeticelor este un du-te vin-o.. niciodata nu stii daca sunt bune sau nu. :* :*

      Ștergere
  5. culorile imi plac,dar din descrierea ta ,nu pare o alegere buna

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut-o dar de la prima incercare am si aruncat-o, deoarece nu avea rost sa o tin! Sunt de acord cu tine !

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine de stiut!! Chiar ma gandesc sa mi-o cumparam, dar serios acum, nu ma asteptam la asa ceva din partea produselor lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, chiar sunt super dezamagita si au pierdut un client.

      Ștergere
    2. Am scris la un moment dat, la tine pe blog Sorina ca mama a primit o paleta Catrice. Cred ca am facut o confuzie intre Catrice si Clinique. A mamei este mai micuta, iar cutia este alba, opaca.

      Ștergere
  8. Notat : culorile imi plac cât de cât , descrierea ta nu este bună:( păcat :) când dai atatia bani pe ele si nu sunt bune :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu o am, vroiam sa o cumpar deoarece imi plac culorile si am auzit niste pareri bune dar m-am razgandit. Sincer, am o paletuta cu 3 culori(no name) care imi place foarte mult, si am dat pe ea doar 3 lei. Fardurile nu sunt prafoase si sunt foarte pimentate. Am cateva mult mai scumpe si nu-mi plac deloc. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase culorile dar nici mie nu imi plac, caci prafuiesc tot.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am încercat multe produse Catrice. Fiind un brand nou în țară , am vrut să văd ce poate. Trebuie să recunosc că îmi plac produsele , DAR fardurile nu sunt tocmai perfecte. Am observat asta. Și eu am testat această paletă și am preferat să nu o prezint pe blog, căci nu s-a ridicat la așteptări. Am multe postări de tip Review pe blogul meu despre ele și cel mai mult mi-a plăcut corectorul , chiar te invit să îl încerci. Niciodată nu începe un brand cu fardul , într-adevăr cele de la Catrice nu sunt tocmai perfecte. Eu am găsit o paletă drăguță care pot spune că mi-a plăcut. Aceasta într-adevăr nu este tocmai superbă .
    Nu fii dezamăgită , au și lucruri bune! :*

    Te pup,
    http://www.gabriela-popescu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Gabriela ca am citit review-ul tau si chiar am ramas placut surprinsa. Comentariul acesta ma face sa vreau sa mai incerc si altceva de la ei, am dat peste produse mai putin placute la fiecare brand, deci poate merita o a doua sansa. Multumesc pentru parere, voi trece pe la tine :*

      Ștergere
  13. Bine te-am găsit!
    Şi eu aş vrea să încerc produse Catrice şi chiar nu ştiam cu ce să încep. Îmi pare tare rău că paleta asta nu prea e bună de nimic, dar e bine de ştiut. Totuși, sunt sigură că au şi produse bune care merită încercate.
    Te pup :*
    http:// justbeautyblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, daca vrei sa incerci produse Catrice mai bine incepi cu altceva ;)

      Ștergere
  14. Eu ma bucur ca am vazut acest review, prin intermediul lui ti-am descoperit si blogul :) Chiar eram curioasa de textura fardurilor, pentru ca sa recunoastem preturile sunt accesibile, chiar destul de mici la unele produse si ma asteptam sa dea gres undeva (sunt destul de critica atrunci cand vine vorba de farduri de pleoape si machiaj in general). Imi pare rau ca sunt atat de prafoase si ca nu se poate face mai nimic cu ele. Ce ti-as recomanda sa incerci (asta ca poate poti totusi sa faci ceva cu paleta asta) e sa le aplici ude (amestecate cu un spary de fixare de machiaj de exemplu) sub forma de liner si poate asa ai putea sa mai prinzi ceva utilizari din ea fara sa te enervezi de cat sunt de prafoase. Nu am incercat inca nimic de la Catrice pentru ca imi tot aman comanda, dar e clar ca paleta asta nu va fi pe lista mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca m-ai descoperit! :* Multumesc pentru sugestii, voi incerca mai multe metode si voi vedea care da rezultate. Daca vrei sa incerci produse Catrice incepe ca altceva, nu cu paleta aceasta, dupa o sa fii cam sceptica in legatura cu ele..

      Ștergere
  15. Foarte dragute culori ! Ti-a iesit foarte bine machiajul !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.