Cum sa te machiezi cu ce ai prin casa

Acest articol este dedicat fetelor care doresc sa se machieze si de cele mai multe ori apeleaza la un make-up artist deoarece nu au produsele necesare pentru un machiaj.. chiar daca este unul simplu. Am realizat acest machiaj cu cele mai ieftine produse pe care le am, fara pensule si fara sa ma ajut de altceva. Sper sa va fie de ajutor!


Asa arat inainte sa aplic orice fel de produs. Sa incepem!


















Pentru inceput aplicati o crema de fata, de preferat matifianta, dar puteti folosi orice crema aveti. Aplicati pe toata fata si apoi masati usor cu degetele curate.



Folositi apoi un BB-cream, un CC-cream sau un fond de ten. Dintre toate eu am ales BB Cream-ul de la Eveline care costa 18 lei. Dupa ce il aplicati masati usor si aveti grija ca produsul sa fie uniform.




Dupa aplicati un bronzer exact cum am facut eu in poza pentru a va pune in evidenta pometii si sa conturati fata. Eu l-am folosit pe cel de la Rimmel care costa 15 lei.
Daca nu aveti un bronzer puteti folosi un fard maro precum cel din poza. Cum am aplicat bronzerul? Ei bine, am luat cate putin cu degetele si am aplicat cum se vede in poza, apoi cu o discheta demachianta am masat usor pana nu se observa delimitatia, adica pana s-a amestecat cu BB Cream-ul.



Am folosit apoi doua anticearcane, puteti sa alegeti orice anticearcan pe care il aveti, iar daca nu aveti puteti trece peste acest pas. L-am aplicat cu degetele curate.


Apoi am aplicat o pudra pentru controlul stralucirii de la Diva Life Cosmetics care costa 15 lei. Am aplicat-o cu o discheta demachianta, puteti face asa in cazul in care nu aveti un buretel sau o pensula pentru pudra. Efectul a fost insa acelasi.





Dupa ce am terminat cu machiajul fetei, am trecut la cel al ochilor. Pentru fetele care nu au pensule speciale, puteti sa va ajutati de degetele, singura conditie este sa fie curate. Am folosit fardul duo de la safari care costa 6 lei, si fardul The One. Am aplicat nuanta mai deschisa din fardul duo in coltul interior al ochilor, iar nuanta mai inchisa in coltul exterior. Apoi am intins pana in partea de jos a ochilor pentru a avea o linie continua. Fardul The One este o nuanta deschisa si glitter, am aplicat-o pe arcada pentru un efect de contrast.
Dupa cum se vede mai sus, nu am reusit sa aplic cu ajutorul degetelor foarte bine si am sters cu ajutorul unui betisor pentru urechi excesul de fard. Asta a rezultat:


Am aplicat un rimel de la Oriflame si tot cu ajutorul unul betisor am aplicat un fard maro pe sprancene, pentru a umple locurile libere.

Apoi am folosit un luciu de buze foarte ieftin de la Avon si am aplicat un blush rozaliu. Daca nu aveti blush sau pensula pentru blush, puteti aplica un fard rozaliu cu ajutorul unei dischete demachiante.


Rezultatul este acesta: 




Nu este cel mai minunat machiaj sau cel mai sofisticat, dar prin metoda pe care am folosit-o ( adica fara pensule, burete, etc) eu zic ca este un machiaj foarte frumos, pe care il voi purta cu mandrie de fiecare data cand am ocazia.

Sper ca a fost de ajutor acest articol si sa puneti in practica ceea ce v-am spus, asta daca nu aveti produse mai bune.

INAINTE / DUPA

You Might Also Like

24 comentarii

  1. Da,pentru mine chiar a fost de ajutor ,eu personal ,,sar,, peste unele etape ca fondul de ten sau bronzerul :))).Rezultatul final e super chiar daca nu te-ai folosit de instrumentele necesare.Poate fi recomandat acest gen de machiaj tuturor domnisoarelor care se machiaza mult prea strident pentru varsta pe care o au (si nu vreau sa fiu rautacioasa) .Dupa parerea mea un chip tanar merita aratat fara prea multa ,,spoiala,,. Felicitari Madalina :) .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Miha! :*

      Si eu postez pe blog machiaje mult prea stridente pentru varsta mea, insa in realitate doar la petreceri le port.. mie imi place sa machiez si alte persoane dar mi-e cam frica deoarece trebuie sa exersez prima data si apoi sa aplic. Oricum acesta este machiajul pe care il port la scoala, restul machiajelor de pe blog sunt pentru a oferi idei pentru petreceri sau evenimente.

      Te pup :*

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,imi plac postarile tale,normal insa ma refeream la fetele care merg inclusiv la scoala machiate strident.Ma ofer pentru machiat ,o sa ai ceva de munca ,nu mai sunt chiar atat de tanara ,doar in suflet :)))).Te pup si eu .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut rezultatul! Este bun pentru un fel de ,,back to school make up"
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Un articol bun si util , cel puțin mie , da ! M-ar interesa sa văd machiaje in funcție de culoarea ochilor (eu avand ochi căprui ) . Mulțumesc ptr sfaturi ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. poza a doua pare mai mult photoshop-ata decat "miracolul unui machiaj reusit" ( luand in considerare culoarea peretilor si a tricoului care par mai colorate in poza de dupa ) daca erau toate pozele in aceeasi lumina poata ma lasam convins.. dar brusc la pozele de dupa se schimba lumina si totul pare mai luminos.. cred ca e ceva magie: te-ai machiat tu si brusc se schimba culorile in camera, ai dat cu lavabil proaspat intre aplicarea fondului de ten si a pudrei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce comentariu rautacios din partea unui baiat! A doua poza este facuta cu aparatul pentru a se vedea mai clar. Iti trimit si poza facuta cu telefonul.. special pentru tine daca vrei sa fii convins. Poate vrei sa inveti sa te machiezi si tu :). Si daca esti asa sigur pe tine, de ce nu ai lasat numele, sa stiu si eu cu ce geniu vorbesc :D

      Ștergere
  7. Ghizdavu iuliana simona;mi-a placut ce am citit,ti-am zis eu ca am ce invata de la tine chiar daca esti mai tanara ,te felicit

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut a iesit, simplu si usor de realizat. Imi place <3 Felicitari, Mada :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca oricare alt makeup artist din intreaga lume,am fost si eu o amatoare la inceput,nici nu imi mai amintec cum ma machiam la inceput si cum ma chinuiam fara pensule sau buretei sau alte mici chitibusuri :)) De mic copil mi-a placut sa ma afund in trusa cu cosmetice a oricarei persoane unde mergeam in vizita si stiu ca imi placea foarte mult rujul rosu :)) Ma dadeam si pe la ochi,si pe obraz si imi faceam si mega buze :)),dar niciodata nu af si crezut ca o sa ma ocup cu asa ceva,fusese o decizie pe moment. Poate o sa scriu un articol despre subiectul asta candva :D

    Pentru cine nu isi doreste absolut nimic decat putina acoperire insa vrea totusi ceva mai complicat la ochi,articolul tau este destul de ok.
    Nu doar fetele se machiaza,sunt si baieti care fac lucrul acesta :D
    Insa in general fetele care apeleaza la makeup artisti nu sunt neaparat cele care nu detin destule produse pentru a-si realiza ele insasi unul,oricine poate dori lucrul acesta,iar de cand practic aceasta meserie am intalnit 3 feluri de fete:
    -cele care indiferent cat de multe produse au acasa,atunci cand merg la anumite evenimente importante le place sa fie rasfatate :D
    -cele care detin destule produse pentru un machiaj destul de amplu,insa doresc ceva mai avansat,mai rezistent mai complicat.
    -si cele care nu detin absolut nici un produs cosmetic,ba chiar habar nu au despre majoritatea produselor precum (bronzer,baze,corector,eyeliner gel,etc)si habar nu au cat de importanta este hidratarea,ba chiar sa nu mai mentionez ca nu au auzit niciodata de exfoliere,iar indiferent cat de priceput esti ca makeupartist nu ai cum sa faci minuni pe o piele care nu a fost deloc ingrijita cat de cat!
    Iar ca sa vezi coincidenta,citise-m astazi dimineata un status al unui fost coleg de liceu unde isi exprima dezgustul fata de unele fete care pur si simplu nu se ingrijesc absolut deloc dar totusi acorda mai multa atentie rujului,creionului negru de ochi si rimelului care pur si simplu se aplica un strat peste altul in fiecare dimineata iainte de plecare,si sunt destul de multe fete in asemenea situatie. Pacat ca se intampla asemenea lucruri in ziua de astazi unde poti gasi solutii pentru orice,oriunde,oricand.

    Sper sa nu deranjeze pe nimeni comentariul meu :)) Si sper ca nu am derapat prea mult de la subiect,insa foarte rar se intampla sa trimit cate un comentariu atat de lung si amanuntit :D

    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: uitase-m sa mentionez persoanele care detin produse scumpe a caror marci sunt foarte stiute de toti iubitorii de produse cosmetice,insa habar nu au ce intrebuintari au fiecare. :)

      Ștergere
    2. Am inteles ceea ce vrei sa spui, stiu ca sunt oameni care nu se ingrijesc, care vor sa fie rasfatati, si altii care pur si simplu nu vor sa o faca ei. Nu cred ca deranjeaza pe nimeni acest comentariu, este unul foarte bine argumentat si mai ales ca este din proprie experienta.

      Eu sunt mica, nu am intrat de mult timp in contact cu makeup-ul si incerc sa decopar alte metode de machiat, alte produse. Acest articol este dedicat strict fetelor care vor sa se machieze singure si cu produse ieftine, fete care nu au toate produsele necesare... as fi putut sa fac un articol cu cele mai scumpe produse si cu pensule, etc. Dar cred ca orice fata care detine astfel de produse stie sa le foloseasca ( intr-un fel sau altul) si nu exista niciun rost sa fac un asemenea articol, dat fiind faptul ca nu sunt prea priceputa. Acest machiaj nu este unul complicat, dar am vrut sa arat ca se poate si fara sa ai multe produse. Si sincer cred ca am ajutat cateva persoane, macar asa cu o idee.

      Si in legatura cu barbatii care se machiaza, eu gasesc acest lucru oribil...nu concep acest lucru, dar fiecare este liber sa faca ce vrea pana la urma.

      Si da, exista multe persoane care habar nu au la ce folosesc produsele pe care le au. Exista fel si fel de oameni, dar articolul meu a fost dedicat unei singure categorii. :D

      Ștergere
    3. Ana Onofrei, acelasi lucru il faceam si eu cand eram mica, cautam in casa, chiar indrazneam sa ma ascund sub masa si sa caut in geanta mamei cate un ruj sau fard :)) , mergeam pe la matusele mele si le luam cosmeticele ,ojele de pe dulap si ma dadeam cu ele. Ma bucur pentru unele dintre voi care ati reusit sa duceti mai departe pasiunile voastre , eu nu am avut oportunitati mari sa ajung sa fac ceea ce mi-am dorit din totdeauna. insa tind sa cred ca niciodata nu e prea tarziu sa faci cea ce iti place cel mai mult !! Comentariul tau sunt sigura ca va fi de ajutor acelor fete care nu au grija in special de corpul lor si mai ales de chipul lor !! Sunt foarte multe produse in ziua de azi , dar important e sa stii pentru ce trebuie fiecare in parte !!

      Ștergere
  10. Se vede ca iti place mult ccea ce faci,norocul meu ca nu ma machiez prea mult :))))),dar am sa tin cont de sfaturile tale atunci cand o voi face :)

    RăspundețiȘtergere
  11. E foarte dragut machiajul. :D Stiu ca o sa sune a sfat de baba, dar profita de varsta pe care o ai si fii cat poti de naturala. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e sfat de baba, e un sfat foarte bun. Maine postez un articol despre asta :*

      Ștergere
  12. Machiajul chiar e fosrte frumos, mie imi place foarte mult si am sa incerc sa il fac zilele astea cu produsele care le am , si o sa postez o poza sa imi spui parerea ta !! Ne surprinzi mereu cu ceva simplu si util. Iti doresc succes pe mai departe in tot ceea ce iti doresti sa realizezi !! Te pup (Flory Bonita )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-am fost de ajutor, abia astept sa vad ce iti va reusi.Sa nu uiti sa trimiti poze :*. Te pup si iti multumesc din suflet!! Multe lucruri minunate iti doresc si eu tie :)

      Ștergere
  13. Un machiaj foarte dragut si mai natural,mie una imi place <3
    Sincer,mai sar unele etape :D E de vina graba sau nu prea am eu rabdare :)
    Multumim de articol! :-*

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte dragut machiajul ! Cred ca am toate produsele pentru al realiza ! Foarte simplu si de efect ! Esti super ! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu de obicei folosesc baza de machiaj :) a iesit super acest machiaj si chiar iti sta bine...felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce ten frumos ai :), iti sta foarte bine cu acest machiaj simplu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, ce ai mai incercat de la Diva? :)
    Ai un ten frumos. :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.