miercuri, 27 august 2014

# review crema antistress de la pellamar

Crema antistress Pellamar face minuni?!

Recunosc ca in aceasta perioada testez foarte multe produse, iar tenul meu a cam cedat. Nu este deloc bine sa folosim mai multe produse deodata, dar bloggingul cere sacrificii. Prea multe colaborari si prea putin timp pentru testat. M-am trezit acum cateva zile cu o iritatie in zona buzelor, o iritatie de toata "frumusetea". Este prima de acest fel, dar nu e problema caci se vindeca frumos. Am renuntat la toate cremele pe care le foloseam pentru a-mi da seama ce mi-a cauzat iritatia... acum folosesc cate un produs pe rand si un timp mai indelungat. Mare greseala am facut ca am amestecat toate produsele, dar cat traiesc invat din greseli.

Singura crema la care nu am renuntat este cea antistress de la Pellamar. O folosesc de foarte mult timp, ea poate fi si baza pentru machiaj, si este cea in care am cea mai mare incredere.


Cel mai mult imi place la ea aspectul pe care il ofera pielii imediat dupa folosire; dupa ce aplic textura cremoasa pielea mea devine mai alba. La inceput am crezut ca e ceva gresit la ea, apoi mi-am dat seama ca intra in piele si fata devine mult mai catifelata si hidratata.

Cred ca un aspect care m-a facut si mai mult sa indragesc aceasta crema este locul unde a fost fabricata, si anume in Romania. Am o parere foarte buna despre produsele fabricate la noi, cred ca sunt cele mai calitative incercate de mine.


Pe cutie scrie ca este dedicata tenului sensibil si ca protejeaza eficient impotriva efectelor nocive ale factorilor externi. Este imbogatita cu SPF 28+, ceea ce a facut-o perfecta pentru aceasta vara.

Imi place foarte mult recipientul in care este depozitata si m-as uita zile intregi la el datorita elegantei si simplitatii care imi incanta privirea. V-am spus de multe ori ca produsele celor de la Pellamar au un design luxos si elegant, spuneti voi ca nu e asa?!

Revenind la atributiile ei, sunt incantata datorita efectului pe care il creeaza. Pe timpul acestei iritatii mi-a calmat tenul, am observat cum s-a vindecat si fata a devenit mai luminoasa. Imi place la nebunie aceasta crema si merita achizitionara ei, este cu adevarat un produs bun! O gasiti Aici(click), stiu ca nu este un pret foarte atractiv la prima vedere(acum este la promotie), dar cantitatea sa este mare si termentul de valabilitate este si el extins.

Sper ca v-am facut curiosi si ca veti lua in calcul parerea mea. O zi buna va doresc!!

10 comentarii:

  1. Mi se pare foarte interesanta crema..m-ai facut super curioasa.... cred ca in cel mai scurt timp posibil imi voi achizitiona astfel de produs... :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit doar parerei bune despre aceste produse si mi-as dori sa se gaseasca si in farmacii! Mi-ar fi mult mai usor sa merg in oras decat sa platesc si transportul :(

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de review! :-*
    Pare buna crema dar pretul cam mare pentru bugetul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam mai nimic de produsele Pellamar, dar crema asta pare interesanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai grija cu produsele astea,toate contin chimicale,normal ca te-ai iritat :( ....stiu ca trebuie sa iti dai cu parerea despre produse,dar ar fi bine sa nu le mai amesteci,oricum orice produs isi arata efectele in timp....eu am trecut pe creme naturale,nu mai folosesc din astea din comert.Si eu te pup draga mea,o zi minunata :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit numai lucruri bune despre Pellamar, iar review-ul nu face decat sa-mi confirme ca sunt produse de calitate. Ce bine ar fi sa se inventeze o crema...anti stress :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant,cred ca au produse bune cei de la Pellamar !

    RăspundețiȘtergere
  8. A aparut o invazie de concursuri pe Facebook cu acest brand,sincer mi'ar face mare placere sa le incerc si eu :D sper sa am noroc ,pentru ca iti spun drept pe fruntea mea scrie cu litere mari STRESATA :))) , am tendinta de a ma stresa,ingrijora ,gandi la tot ce se intampla in juru meu ,in viata mea si uneori si in viata celor la care tin. Si macar de nu as avea macar tenul stresat m'ar scapa de o grija .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A da si din cauza acestei neglijente din partea mea, corpul meu o luat'o razna ,am probleme cu tenul, cu stomacul, cu pofta de mancare. Un sfat pentru toata lumea: Sa nu va ganditi foarte mult la o problemele voastre, sa faca tot posibilu sa'si gaseasca linistea interioasa, conteaza foarte multe cum te simti pe diauntru pentru ca se vede si pe dinafara.

      Ștergere

Un produs Blogger.