vineri, 1 august 2014

Carmencita, pentru femei!

Alegerea unei rochii a fost mereu o provocare si o placere pentru mine, fie ca este vorba de un eveniment important sau de o iesire cu prietenii. Niciodata nu mi-a placut sa fiu prea impopotonata sau cu rochie lunga la petreceri, mereu am optat pentru ceva simplu si de efect! Am vazut multe rochii care se incadreaza in tiparul dar si in bugetul meu pe Carmencita. Astfel alegerea unei rochii de seara a devenit doar o placere, provocarea este acum de domeniul istoriei.

In fiecare an are loc Balul Bobocilor in liceu, si de fiecare data ma prezint altfel...dupa cum am evoluat. Daca in clasa a noua optam pentru ceva sexy si provocator, in a 10-a am ales ceva finut, elegant, care sa atraga atentia dar sa nu sara prea tare in ochi. Rochia aceasta se incadreaza perfect in tipar si era o nota de eleganta imbinata cu putina indrazneala.




In partea de sus este facuta din tulle, din care este realizata si captuseala. El este cel ce ofera senzualitate, eleganta si simplitate. Fermoarul metalic este cel de ofera indrazneala care la pachet cu eleganta devine arma fatala.


Inainte obisnuiam sa aleg rochii viu colorate, acum imi atrag atentia cele de culoare inchisa... nu pentru ca sunt o fire melancolica ci pentru ca ofera acel mister, gramul acela de senzualitate de care are nevoie de orice femeie in devenire.





Ce este liceul fara petreceri, fara iesiri cu prietenii? Iti spun eu ce este: plictisitor. Cei de la Carmencita stiu acest lucru si au pregatit fetelor indraznete si rebele ca mine, o intreaga gama de rochii pentru astfel de momente.





Aceasta rochie are aceeasi culoare cu cea prezentata anterior, dar modelul mulat pe corp, ce iti scote formele in evidenta, o face alegerea perfecta pentru o iesire in club. Nasturii metalici aplicati la baza rochiei si umeri sunt situati strategic pentru a pune in evidenta trasaturile tale.

Imi place foarte mult iar pretul este mai mult decat perfect!







Cred ca te-am convins ca acest site, Carmencita, este facut pentru tine... pentru inima ta!

3 comentarii:

  1. Am gasit o gramada de rochite superbe pe site! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut demult de vremea Balul bobocilor,cat eu,cat si fetele mele :D,dar multumim pentru acest articol despre site-ul Carmencita, care are produse superbe si ne poate fi de ajutor atunci cand vom avea nevoie,te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.