vineri, 1 august 2014

Blog sale - cele mai ieftine produse

Buna fetelor! M-am decis sa fac un blog sale cu produse pe care nu le folosesc. Preturile sunt mult mai mici decat erau initial si daca doriti sa cumparati ceva, astept mesaj pe pagina blogului meu. Iata produsele:

1. Sampon Hidratant Gerovital Plant ( folosit de 2 ori )- pret 8 lei

2. Crema pentru calcaie Cosmetic plant( folosita de 2 ori) - pret 7 lei
3. Crema nutritiva de noapte Ciuleandra de la Hofigal ( bio- folosita o singura data)- pret 8 lei

4. Oja Avon Gel Finish nuanta Envy( folosita de 2 ori)- pret 6 lei - e un verde inchis glitter
5. Farduri crema pentru pleoapa The One Oriflame ( doar incercate) - impreuna costa 10 lei si separat 6 lei fiecare. - VANDUTE

6. Cercei- 6 lei fiecare pereche




7. Set bijuterii ( cercei+colier)- pret 18 lei (noi)
8. Luciu de buze Reflection nuanta 02 FLORMAR( folosit o singura data pentru poze)- pret 15 lei

9. Fard de pleoape elf Duo- pret 3 lei ( folosit o singura data)- VANDUT

10.Parfum Infinite Moment de la Avon- pret 25 lei (folosit cat se vede in poza)
11. Ochelari Sheinside cat eye( i-am purtat pentru poze o singura data)- pret 20 lei

12. Camasa cu inimioare Sheinside- pret 45 lei ( purtata de 2 ori, in stare perfecta, marimea S)
13. Colier cu un adidas- pret 10 lei



Cam asta este tot, sper sa va placa macar un lucru si sa ma contactati. Comanda minima este de 12 lei. Va pup :*

7 comentarii:

  1. Noah,m-ai prins in criza,dar iti urez spor la vanzare :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador ochelarii ♥ Ma tenteaza dar trebuie să economisesc pentru concursurile de pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte ieftini, eu am dat 50 lei pe ei . Eu zic sa te mai gandesti :*

      Ștergere
  3. Spor la vanzari,draga mea! :-* foarte frumoase lucrusoarele tale :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.