joi, 14 august 2014

# bijuterii de pe ChicFlavour # bijuterii ieftine si frumoase

Bijuteriile sunt arma femeii

Iubesc bijuteriile, ele ne fac mai feminine, mai sensibile, mai delicate, mai speciale. De curand am aflat de un nou site care este paradisul acestor produse ce ne fac sa ne simtim iubite. Acest site este Chic Flavour, si a devenit preferatul meu deoarece toate bijuteriile sunt cu adevarat speciale si ieftine.

Iata ce bijuterii am primit de la ei: 



Nu stiu care bijuterie este preferata mea, atat colierul cat si cerceii sunt cu adevarat deosebiti si demni de admiratie.

Iata cum am asortat colierul: 





Colierul imi place la nebunie deoarece poate fi accesoriul perfect atat intr-o tinuta casual cat si intr-una eleganta. Mai multe modele gasiti Aici(click).


Cerceii sunt foarte eleganti si foarte finuti, rozul pal este una dintre culorile mele preferate, mi se pare ca exprima puritate, rafinament, eleganta. Sunt cerceii mei preferati si abia astept sa-i port la Balul Bobocilor din anul acesta. Mai multe modele gasiti Aici(click).

Acestea sunt bijuteriile mele, imi plac foarte mult si va invit si pe voi sa aruncati o privire pe site. Va plac cerceii? Dar colierul? :*

17 comentarii:

  1. Sunt tare faine accesoriile pe care le-ai primit de la Chic Flavour, nu stiam de site-ul asta dar vad ca au multe accesorii faine si la preturi super bune :)
    Cercelusii imi plac cel mai mult, sunt tare eleganti! :)
    Ps: nu pot sa-mi mai iau ochii de la ceas!! De unde l-ai cumparat, Madalina? :D
    Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru articol,e un site cu super bijuterii si preturile sunt super ok,la prima vedere adoram colierul,dar cand i-am vazut la tine in urechiuse :D ,m-am razgandit....sunt superbi cercelusii <3....felicitari pentru alegerea facuta in ceea ce priveste tinuta...o zi frumoasa iti doresc,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,imi plac .Din pacate nu port cercei,doar clipsuri ..ocazional ,dar colierele nu imi lipsesc de cate ori merg in oras ,la fel si bratarile :).Informatiile sunt intr-adevar utile .Mihaela greeeyes

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ce colier superb! O sa ti-l fur! :)) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Colierul e superb, ti-am spus si atunci cand l-ai primit <3 Cat despre cercei si acestia sunt minunati. Sunt foarte eleganti! Sa ii porti cu placere :*

    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce finuti si eleganti sunt cerceii. :D Lovely

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu inca ma gandesc cum ar fi sa luam titlul articolului la modul serios :))
    Imi plac ambele produse , sa le porti cu palcere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Oricum chiar pot fi o arma, daca stim sa le folosim :)). Multumesc :*

      Ștergere
  8. Sunt superbe toate dr pe acest site♡ eu nu am stiut ce sa aleg ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb :***Sa le porti cu placere : Au niste lucri frumoase :* O sa ma uit ::

    RăspundețiȘtergere
  10. Adorabile <3 sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac toate !!! dar colieru este preferatu :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.