miercuri, 30 iulie 2014

Vreau sa fiu "pe barba mea"

Cand a aparut melodia lui Moga am ascultat-o zile in sir, imi place ritmul dar cel mai mult imi place mesajul. Desigur ca toata lumea interpreteaza cum vrea semnificatia expresiei "a fi pe barba mea", dar eu vreau sa va povestesc astazi ce inseamna pentru mine.

Am 17 dar mi-am propus ca in viata sa nu depind de nimeni, sa am propriul meu serviciu, proprii mei bani. Am inceput de mica sa economisesc pentru a-mi cumpara lucrurile dorite, nu pentru ca parintii nu-si permiteau, ci pentru ca imi placea sa vad toti banii la un loc si sa stiu ca e stradania mea. De exemplu atunci cand imi luam o jucarie din banii econimisiti de mine sau munciti de mine, parca nu-mi venea sa o arunc... ma jucam non-stop cu ea.

Da, cand voi avea varsta necesara vreau sa fiu in totalitatea "pe barba mea", vreau sa imi platesc facturile singura, sa imi iau mancare din banii mei, sa pot mereu sa ma rasfat cu produse de make-up si alte mici atentii. Niciodata nu m-am gandit la ideea de a fi casnica sau sa ma intretina sotul. Nu am nimic cu femeile ce fac asta, dar eu nu ma vad asa... vreau sa muncesc si sa-mi castig singura existenta. Cred ca este foarte important pentru increderea de sine sa te descurci pe cont propriu, sa faci ce vrei cand vrei fara sa dai socoteala cuiva.

Am facut astazi un test pe internet in care-mi spunea ca in viata viitoare voi fi o pisica, dar eu nu vreau sa fiu o pisica :)). Oricat de gratioase ar fi ele, sunt niste profitoare care nu-s in stare sa aiba grija de ele. Eu vreau sa fiu un leu, sa fac rost de ceea ce am nevoie fara a fi prefacuta.

Imi place sa fiu pe cont propriu si promit ca vara aceasta imi cumpar produse cosmetice doar din banii mei ;)
În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.


Voi cum interpretati expresia "A fi pe barba mea" ? Vei fi #pebarbata ?

17 comentarii:

  1. la fel ca si tine am interpretat si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toti cei care suntem tineri ne dorim la fel,adica adolescenti ,la inceput de drum. Si chiar daca cei mai sus decat noi nu ne ajuta prea mult ,cu ambitie si rabdare si multa munca in primul rand vom ajunge sa avem strictul necesar si poate mai mult fara sa depindem de cineva anume .Mihaela greeneyes

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interpretez la fel ca tine. :)) ;) Desi am 14 ani imi place sa imi cumpar ce vreau din banii mei, niciodata nu le cer parintilor. Mai imi dau si ei, dar nu le cer eu. Eu ajut unele persoane la curatenie sau la altceva si fac macar 250 lei pe luna. Asa ca mereu cand vreau haine sau cosmetice mi le cumpar din banii mei. Iar pentru mare am strans 500 lei, astia sunt banii de buzunar. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo!! E foarte bine ceea ce faci, multa bafta in continuare :*

      Ștergere
  5. Simt lafel Mădă :* : * şi waw Ioana la 14 ani ( bine , la fel ca mine ..) Cu multă ambiţie reuşeşti :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am o varsta cand nu ma mai gandesc sa fiu "pe barba mea" , pentru ca sunt demult pe propriile picioare :) .....de la o zi la alta,te admir tot mai mult,orice parinte si-ar dori sa aiba un copil ca tine,oricum,felicitari parintilor tai pentru educatia care ti-au dat-o <3....esti un copil minunat si ma bucur sa vad ca vrei sa fii independenta....ai mare dreptate,tot ceea ce faci cu propriile puteri are un gust mai dulce :)....o zi frumoasa sa ai copil cu suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!! Nu am cuvinte sa spun cat de fericita sunt si cat zambesc cititind aceste randuri :*

      Ștergere
    2. Si tu ai un suflet minunat, orice copil si-ar dori o mama ca tine. Sa stii :*

      Ștergere
    3. Multumesc draga mea,cateodata imi spun si fetele mele la fel :D.....dar ma bucur sa imi spuna si altcineva acelasi lucru :*....ce modesta sunt azi :)))))))

      Ștergere
  7. Profesorul meu de geografie are o vorba: " Daca nu te lauzi tu nu o va face nimeni, jumatate nu vor vedea calitatile tale, iar jumatate se vor preface ca nu le vad ". Deci lauda e buna, mai ales daca e bine meritata :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) daaaaa,dar mai e si vorba aia "lauda de sine,nu miroase a bine" .....dar azi lasam modestia la o parte,chiar daca afara ploaie, eu ma simt bine <3

      Ștergere
  8. Si mie imi place idee asta.. de la 15 ani lucrez (acum am 21). Am inceput prin a-mi vinde hainele care nu le mai foloseam, dupa m-am apucat de promotii pana prin clasa a 12a, si, acum , am 3 ani de cand cos, fac haine la comanda. Ador sa imi fac singura banii, sa nu le mai cer parintilor, sa imi administrez banii si tot... Deci si eu, ca si tine.. nu as suporta sa fiu intretinuta, vreau, am fost si (sper) ca voi fi mereu "pe barba mea" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de frumos, sa stii ca te admir! Faci o treaba minunata, tine-o asa in continuare :*

      Ștergere
  9. cu adearat cele mai indragite lucruri sunt cele luate din banii munciti de manuta ta. eu asa mi-am luat telefon, m-a durut inima la ce caruta de bani am dat pe el dar nici cand am cazut pe scari nu i-am dat drumul din mana :))
    nu cred ca leu vrei sa fii, ca leul nu face mare lucru. leoaica e cea care vaneaza, care isi ia singura ce are chef si nevoie ;)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.