miercuri, 2 iulie 2014

Vacanta perfecta alaturi de StradIt

Generatiile trec, tehnologia avanseaza, totul devine mai complex, mai util si de nelasat acasa. Acum este perioada concediilor, lumea pleaca la mare, la munte, in tari straine sau in tara noastra. Singurele lucruri pe care nimeni nu le uita acasa sunt cele ce tin de tehnologie.
Tehnologia are un rol important in viata noastra, ne tine intr-un contact permanent cu prietenii si ne pastreaza amintirile in cativa pixeli ( fie ei mai multi sau mai putini). Acum e la moda sa ne dam Check-in pe oriunde mergem, si noi trebuie sa fim in pas cu generatia aceasta, nu-i asa? Astazi vreau sa va vorbesc despre tehnologie in general si obiecte gadget nelipsite din nicio vancanta, si pe care le putem gasi pe StradaIT

Cand ma gandesc la vacanta ma gandesc la poze, check-in-uri, mesaje catre prieteni in care le spun cat de bine e si sa le fac in ciuda. Un produs de pe StradaIt pe care mi-l voi cumpara vara aceasta este telefonul Samsung Galaxy S III Mini. De ce? Ei bine, nu va voi "bombarda" cu detalii tehnice pe care nu toata lumea vrea sa le stie, va voi da doar cateva detalii ce ma intereseaza pe mine cand citesc despre produse din aceasta categorie.

Samsung Galaxy S III mini m-a impresionat prin design-ul finut si marimea perfecta. Nu este nici prea mare dar nici prea mic, diagonala display-ului este de 4 inch, perfect sa-l pot tine in buzunarul pantalonilor, memorie RAM 1 GB si memorie Flash 8 GB, Camera principala are 5MP si cea secundara 0,3MP.
Acestea sunt detalii care ma intereseaza deoarece diagonala este importanta pentru a sti cat de vizibil este scrisul, daca poti scrie mesaje fara probleme; memoria este la fel de importanta pentru ca sunt obsedata de poze, oriunde merg, ce fac, ce mananc... trebuie sa pozez. Imi  place sa surprind cat mai multe momente si aceasta memorie este perfecta pentru a nu fi nevoita sa sterg pozele vechi pentru a face loc celor noi.

Cel mai important aspect pentru mine este camera principala deoarece de cand am blogul am nevoie de poze cat mai clare, mai precise, culori mai vii, si cred ca acest telefon isi va face treaba. Chiar daca sunt adepta selfie-urilor camera secundara nu ma sperie, ma bucur ca are putini MP deoarece ma va obliga sa ma dezvat de acest obicei.

Gasesc foarte util acest telefon, atat in vacante cat si in viata de zi cu zi,


Cum o vacanta fara aparat de fotografiat este ca mancarea fara sare, va propun un alt obiect gadget de la StradaIt, strada pe placul tuturor si pe care as vrea sa o parcurg non-stop.

Aparatul Sony Cyber-Shot a fost primul care mi-a sarit in ochi si pe care il gasesc o binecuvantare la casa omului. Pentru toate detaliile sale cred ca pretul este mai mult ca perfect! Rezolutia senzor este de 20.4 MP si este perfecta pentru poze care sa surprinda in cel mai mic detaliu amintiri din vacanta de vis pe care o vei trai. Zoom-ul optic este de 50x si va fi perfect atunci cand sora, fratele, sotul copilul nu vor sa fie pozati in anumite momente. Astfel poti surprinde momente haioase de la departare. Dimensiunea ecranului este de 3 inch, perfecta pentru a avea o imagine asupra cadrului pozelor.

Daca ar fi sa cumpar un aparat acesta ar fi prima mea alegere.


Cand vine vorba de produse electronice StradaIt este alegerea mea!

3 comentarii:

  1. Foarte frumos articolul :* Toate pozele ies frumos :* Eu am Yezz şi de asemenea face foarte bine pozle ( 8 MP)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru articol,foarte util,si eu am telefon samsung,sa stii ca sunt foarte bune,merita achizitionat,iar pentru poze cand ma duc in vacanta,sau un weekend in natura am o camera digitala de la Nikon cu car de memorie,aceasta ma juta sa imi fac amintiri frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma gandesc sa-mi iau Samsung Galaxy S III dar nu sunt hotarata !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.