vineri, 18 iulie 2014

# efectele uleiului de macadamia # produse de pe aoro.ro

Uleiul de macadamia si efectele lui

Cu totii am auzit macar o data de nucile de macadamia, atat in sfera culinara cat si a infrumusetarii. Inainte sa scriu acest articol a trebuit sa ma documentez si sa sintetizez tot ce am gasit intr-un singur articol. Deoarece eu inca nu am experimentat folosirea unui produs ce contine nuci de macadamia, m-am gandit sa vorbesc din alte perspective si sa va dau cateva informatii despre acest ingredient, fara a cauta pe mii se site-uri si scrise in diferite moduri. Voi vorbi pe "limba" noastra, a cititorilor de rand si sper ca acest articol sa va ajute. Sa incepem cu cateva detalii profesionale:

De unde provine uleiul de macadamia:

Uleiul de macadamia provine din nucile arborilor de macadamia din coastele estice, subtropicale din Australia. Nu toate nucile de macadamia sunt comestibile, astfel incat dintre cele noua specii care exista, doar doua sunt comestibile.
Proprietati ale lui: 

Uleiul de macadamia este folosit atat in aria masajului, cat si sub forma de masca pentru par, avand beneficii asupra parului uscat si casant. Poate fi folosit si ca ulei de corp si datorita gradului de permeabilitate intra in pielea fara a lasa un strat gras.

Cum poate fi folosit:

Il puteti aplica pur si simplu pe par seara si lasati sa actioneze pe toata durata noptii, iar dimineata trebuie sa-l samponati de doua ori si astfel veti avea un par stralucitor si sanatos.
Uleiul de macadamia are si proprietati cicatrizante, tratand pielea iritata, cicatricile si zgarieturile.

Acest ulei este benfic pentru toate tipurile de ten, dar in special celui uscat si este perfect pentru pielea matura deoarece contine acid palmitoleic, care se afla in pielea noastra cand suntem tineri, dare care odata cu inainterea in varsta, nivelul actidului din piele scade.

Un alt lucru foarte important este ca nucile de macadamia contin vitamina B2, B3 si B6. Iata cateva informatii despre aceste vitamine si de ce sunt asa de importante:

B2- rol de oxidoreducere celulara, rol determinant in procesul de fixare a fierului in hemoglobina, in sinteza proteinelor cat si in catabolismul lipidelor si glucidelor. Lipsa vitaminei B2 produse tulburari in crestere si favorizeaza aparitia unor boli dermatologice;

B3-esentiala pentru respiratia tisulara. Carenta determina aparitia pelagrei (cei trei D: dermatita,dementa, diaree). Vitamina B3 are si rolul de a preveni numeroase dermatoze. Are un efect calmant al migrenelor, imbunatateste circulatia sangvina, scade tensiunea arteriala, precum si concentratia colesterolului si a trigliceridelor. Amelioreaza durerile ulceroase si combate halena(mirosul neplacut al gurii).

B6-Are un rol foarte important in buna functionare a sistemului nervos si imunitar lipsa ei la copii duce la convulsii, iar la adult la astenie, nervozitate, insomnii, pierderea in greutate, tulburari neurologice, glosita, depresii, anemie, irascibilitate, polinevrita. 

In compozitia produselor cosmetice este folosit pe post de emolient. Uleiul de Macadamia este consistent, ofera o senzatie placuta de catifelare si are o mare stabilitate oxidativa, ceea ce il face sa fie un ingredient potrivit compozitia cremelor uleioase si pentru produsele de protectie solara. 
- Este un hidratant si emolient natural (emolientii sunt cei care atrag si mentin umezeala din aer). Uleiul de Macadamia este delicat si nu lasa urme grase, asa ca este usor absorbit de piele si de firele de par. Un alt beneficiu oferit de uleiul de Macadamia este abilitatea sa de a hidrata pielea. Folosirea uleiului de nuci de Macadamia ajuta la combaterea senzatiei de piele uscata, datorita faptului ca este un hidratant natural, care este absorbit prin pori in piele foarte repede.

Deoarece v-am prezentat importanta uleiului de macadamia vreau sa va prezint si cateva produse, mai exact doua, care mi se par promitatoare si care isi vor face cu siguranta loc in colectia mea de produse pentru par:

Macadamia Natural Oil Care- masca pentru par uscat si deteriorat


Parul meu este foarte rebel si foarte voluminos... dar si foarte uscat! Dupa ce m-am documentat in legatura cu acest ulei, am cautat pe Aoro.ro produse ce contin acest ingredient. Aceasta masca este prima care mi-a facut cu ochiul iar descrierea si efectele care sunt promise m-au convins.

Descriere:

Masca Macadamia Natural Oil Care este solutia ideala pentru parul foarte uscat si deteriorat, lipsit de stralucire.  Masca regenereaza parul in profunzime, ofera elasticitate si un aspect sanatos pe termen lung. Combinatia de ulei de macadamia si ulei de argan, impreuna cu extractul de alge ajuta la reconstructia si hranirea in profunzime a firului deteriorat. Dupa prima utilizare, parul va deveni mai catifelat si plin de vitalitate.

Efecte:

regenereaza si hraneste parul,
hidrateaza in profunzime firul de par,
ofera elasticitate si stralucire,
lasa parul neted si catifelat.

Macadamia Natural Oil Care- balsam fara clatire

De mult timp caut un balsam pentru par care nu necesita clatire, pe care-l pot folosi indiferent de momentul zilei in care ma aflu, si sa fie accesibil ca si pret. Acest balsam pe langa faptul ca este foarte ieftin este si intr-o cantitate maricica, de 60 ml. Pe mine m-a atras din prima clipa, si sper ca va face parte din colectia mea in curand. 

Pareri ale altor bloggerite: 

"Macadamia Natural Oil m-a cucerit intr-o prima etapa prin sinceritatea mesajului, iar apoi prin calitatea dovedita a tuturor produselor, care nu doar promit, ci isi si indeplinesc menirea intr-un mod responsabil. Uleiul de macadamia, in asociere cu uleiul de argan si cu un cocktail de vitamine si minerale intregate intr-o formula secreta, fac adevarate minuni pentru parul rebel, dificil de aranjat si care reactioneaza asemenea unui arici in conditii de umiditate accentuata." - Alina Necula

"Dupa folosirea mastii parul ramane cu un miros discret care persista. Parul meu parca a inceput sa creasca mai repede de cand o folosesc, pana si coafeza mea a observat o schimbare, nu mai este asa uscat."-Irihoney's Land

Pe mine m-au impresioant multe review-uri despre aceste produse, pretul lor, infatisarea si efectele uleiului de macadamia. Mi-e rusine ca nu am niciun produs care sa contina acest ulei si sper ca voi puteti sa va laudati cu detinerea unui produs. Astept parerile voastre daca ati folosit produsele mentionate mai sus, sau o parere in general. 


Nota: Nu garantez efectele mentionate mai sus, eu m-am informat pentru a va face cautarea mai usoara, am sintetizat tot intr-un singur articol si sper sa apreciati acest lucru.

13 comentarii:

  1. Chiar e interesant articolul. :D Nu-ti fie rusine, nici eu nu am nici un produs care sa contina acest ulei, din pacate. :( :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am intreg setul Macadamia Oil cumparat dintr-un salon special, sunt originale. Pretul nu a fost extrem de mare, eu sunt foarte multumita de ele, mai ales de masca pe care o iubesc <3 sa-ti cumperi macar samponul nutri-reparatoru Yves Rocher si masca din aceeasi gama, e pt par uscat si rebel, ti-l recomand Mada! e super bun, plus ca are un miros foarte placut ce persista pe par pana a doua zi chiar. te pup si spor la cumparaturi! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am nici un produs din gama Macadamia :( parul meu este uscat si deteriorat si tenul il am uscat-sensibil,cam greu gasesc ceva potrivit.O sa arunc si eu o privire pe site sa vad ce mai au :)
    Multumim! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu toate ca si parul meu e uscat si casant,nu am folosit aceste produse cu ulei de macadamia :(,multumim pentru articol si nu ai de ce sa iti fie rusine ca nu ai folosit aceste produse,nu esti singura :D,si la cate produse se gasesc pe piata, cum putem sa le incercam pe toate????!!!!Eu momentan folosesc ulei de argan care ma ajuta cat de cat .....te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam prea multe despre uleiul de Macadamia si mi-a prins bine articolul tau.Ma intreb daca se gaseste la plafar in stare pura,eventual presat la rece poate..Sunt fana a uleiurilor naturale presate la rece,mai ales pentru par imi prind bine tot timpul pt ca si al meu e foarte uscat si ii fac mai mereu masti din amestec de uleiuri dar de multe ori inlociuesc si crema de fata cu ele.

    RăspundețiȘtergere

  6. Foarte interesant articolul,nu stiam nici de existenta acestui ulei sau de proprietatile lui! Poate voi incerca si eu,am parul ars si imi cade foarte mult la pieptanat. :/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte intersant si util articolul !!! Chiar nu stiam atatea lucrurui...

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesant acest articol. Imi place tot ce este natural si benefic pentru sanatate. :D Felicitari! Apreciez din toata inima acest articol.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu imi doresc masca de la Macadamia, dar pretul este piperat. :D Imi place ca am descoperit mai multe lucruri despre uleiul de macadamia. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant articolul, am aflat multe lucruri despre uleiul de macadamia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte interesant , aflăm multe lucruri :() :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Din gama aceasta am folosit balsamul si chiar sunt multumita de el iar pretul pe aoro mi se pare chiar rezonabil (16 lei).Foarte util articolul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow ce de benefici...nu stiam ..cu siguranta o sa-l incerc !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.