duminică, 27 iulie 2014

Tocmai.ro, acolo cand ai nevoie!

Am atatea lucruri de dat
M-am saturat de aruncat
Banii i-am dat degeaba
Produsul nu-si mai face treaba.
Cum sa fac sa recuperez
Banii ca sa ma distrez
Vreau sa plec un pic la mare
Scot hainele la vanzare.
Cine ma ajuta acum
Am plecat deja la drum
N-am timp sa hoinaresc
Cumparatorii sa-i fugaresc.
Cica exista un Var de treaba
Ce te-ajuta cand e graba
Te rezolva un, doi,trei
Banii vin atunci cand vrei.
Pe site-ul lor am postat
Hainele eu le-am dat
Altele mi-am cumparat
De oferta am beneficiat
Curierul a venit
Avem transport gratuit!
Haine si bijuterii mi-am luat
Sunt perfecte cu adevarat
Si am dat ce nu-mi trebuia
Altii gasesc utila garderoba mea.
Sunt o fata norocoasa
Tocmai.ro ma face bucuroasa!



Un comentariu:

Un produs Blogger.