luni, 28 iulie 2014

# ceasuri de calitate # cele mai bune ceasuri se gasesc la asreplica

Timpul zboara elegant

V-am povestit in urma cu cateva zile, in aceasta postare, despre ceasurile de la ASReplica si despre cat de incantata sunt de acest site. Astazi vreau sa va povestesc despre ultimul ceas de la ei, un ceas cate ma face mai sigura pe mine, mai cocheta si cu ajutorul caruia timpul zboara elegant.

Ceasurile nu s-au aflat mereu pe primul loc cand venea vorba de achizitii... de fapt nu se aflau nici macar pe ultimul loc. ASReplica m-a facut sa-mi schimb parerea si acum sunt obsedata de ceasuri. Diversitatea de pe site-ul lor ma face sa ma simt in largul meu, deoarece si blogul meu este bazat pe aceasta calitate. Chiar daca multi spun ca trebuie sa ma axez pe o singura nisa, mereu simt nevoia sa scriu si despre altceva.Revenind, iata o poza cu ceasul meu preferat:


Acest ceas mi-a furat privirea de prima data cand l-am vazut, m-am tot uitat pe site dar gandul tot la el imi statea... el era alesul!  Imi place foarte mult ca este si elegant dar si casual (cum sunt cam toate lucrusoarele mele) , un detaliu foarte dragut este acoperirea rotitei cu ajutorul careia modificam ora, astfel nu exista riscul de o schimba din greseala (mi se mai intampla la alte ceasuri).

Cureaua este rigida, dar imi place foarte mult cum se aseaza pe mana, se vede ca este rezistenta. Aplicatiile sub forma de cristale de pe marginea cadranului ofera un plus de eleganta si il face mai sofisticat. Un alt lucru pe care eu il ador este schimbarea cifrelor arabe cu cele romane. Mi se pare ca aceasta schimbare aduce un pic cu anii '80, nu stiu de ce am aceasta impresie. Clar este ca imi place mult!

M-a impresionat foarte mult cutia in care se afla acesta, una de culoare rosie, in contrast cu negrul curelei... divin! Un alt plus pentru cei de la ASReplica este faptul ca dau o baterie de rezerva, nu multe site-uri fac asta si uneori exista posibilitatea sa strabati in lung si lat orasul pana gasesti bateria potrivita.

Iata cum sta la mana mea:






Preturile pe site sunt in jur de 100 de lei ( sunt si preturi mai mici cum ar fi 55 lei ), si sunt sigura ca sunt multe persoane care considera acest pret prea mare pentru un ceas.. poate ca asa as fi gandit si eu daca nu as fi castigat un ceas de la ei( la un concurs pe facebook). Dar va spun din toata inima ca este un pret perfect pentru calitatea ceasurilor si nu veti regreta achizitionarea lor. Ceasurile sunt mult mai frumoase in realitate decat in pozele de pe site si isi merita toti banii.

Iata cateva modele + link catre ele: 



AICI(click)














AICI(click)













AICI(click)












Ce parere aveti despre aceste ceasuri? Aveti macar un ceas de pe acest site? Va tenteaza achizitionarea unui ceas de la ei?

29 de comentarii:

  1. Nu am cumparat niciodata de pe acest site, insa chiar sunt foarte faine ceasurile lor si cred ca sunt si de calitate <3 Imi place, poate o sa fac si eu intr-o zi o comanda :D
    Sa il porti sanatoasa in continuare! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa il porti cu placere si sa iti arate intotdeauna ORA EXACTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceasurile sunt nemaipomenite...nu am, dar mi-as dori sa imi achizitionez unul in cat mai scurt timp..

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cu ce ti-ai asortat ceasul ,ma refer la vestimentatie .Din pacate nu am achiziotionat nici un ceas de la aceasta firma.Nu sunt adepta ceasurilor la mana ,din pacate. Sa il porti sanatoasa :) . Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  5. GHIZDAVU IULIANA SIMONA ;imi plac foarte mult ceasurile ,alegerea facuta de tine este foarte buna sa il folosesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma tenteaza de foarte mult timp ceasurile lor dar nu am cumparat nimic inca :*

    RăspundețiȘtergere
  7. arata toate foarte bineeeeeeee :)

    RăspundețiȘtergere
  8. arata foarte bine!! imi plac si pantalonii tai :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptam cu drag sa vad ceasul tau si ... e perfect! E buna alegerea ta, inteleg de ce iti place asa mult, e o minunatie de ceas. Cred ca in curand o sa ma hotarasc si eu pentru un ceas de la ei. Sa-l porti cu multa placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dintre toate, ceasul tau imi place cel mai mult. Sa-l folosesti cu placere si sa ajungi mereu la timp :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ceasul tau e foarte frumos. Eu din pacate nu am nici un ceas de la ei. :( :*

    RăspundețiȘtergere
  12. arata foarte bine!! imi plac si pantalonii tai :*

    RăspundețiȘtergere
  13. sunt ceasuri cu adevarat in trend...superbe

    RăspundețiȘtergere
  14. E superb ceasul <3 da cam mult 1000 lei sincer nu as da :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte bune preturile, am cumparat si eu un ceas, cadou pentru barbatul meu! Il poarta mereu- asa de mult i-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am vizitat site-ul, sunt ceasuri superbe. Sa folosesti ceasul tau sanatoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar foarte elegant!

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte dragute,si preturile sunt ok....eu una nu sunt pasionata de ceasuri....asa ca nu cred ca voi cumpara :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Un ceas superb, pe viitor cu siguranta voi incerca sa coman si eu un ceas de pe site-ul lor pt viitorul meu sot! Sa-l porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce frumos este ceasul!! :*
    Eu nu port ceasuri,dar acest articol ma motiveaza sa incerc sa port si eu un ceas..
    Cu siguranta,daca as purta ceasuri ,le-as incerca pe cele de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Au intr-adevar modele deosebite, iar preturile sunt rezonabile.

    RăspundețiȘtergere
  23. Este superb ceasul !! Mă faci geloasă , nu doar că este foarte frumos ceasul , dar adaugă şi un plus de strălucire . Nu am avut şi nici nu am un ceas de la ei , dar tare mi-aş dorii unu :) Şi chiar mi-aş cupăra pe viitor :) Dar să nu uit de cutiuţa aceaa foare frumoasă :) IUBESC ROŞU :O dar şi pernuţaa :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt niste ceasuri foarte frumoase,elegante si in acelasi timp de buna calitate din fericire am avut ocaziua sa achizitionez unul din aceste ceasuri si este foarte frumos :) de cate ori il port ma mandresc cu el si sunt foarte multumita de el :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt foarte dragute ceasurile..am si eu unul e foarte dragut insa il port foarte rar !

    RăspundețiȘtergere
  26. ceasuri frumoase pentru orice ocazie

    RăspundețiȘtergere
  27. daniel adrian9 iulie 2015, 05:10

    foarte frumos ceasul,de fapt toate ceasurile lor

    RăspundețiȘtergere
  28. Vasile Rotaru
    Ceasuri frumoase,elegante,le poti purta la orice tinuta,pret acceptabil,imi plac.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.