Spuma pentru curatare Bamboo- review

Curatarea tenului, demachierea in general, este foarte importanta pentru ingrijirea corecta a tenului nostru. Pentru acest pas deseori folosesc spuma de curatare pentru ten gras Bamboo de la Act Cosmetics Natural. O gasiti Aici(click).

De-a lungul timpului am incercat tot felul de solutii pentru demachiat, dar niciuna nu stergea in totalitate machiajul. Aceasta este prima spuma care m-a dat pe spate, mai ales ca este pentru tenul gras.  Eu o folosesc dimineata si seara, dar si atunci cand vreau sa ma demachiez in timpul zilei. Are un miros subtil, nu a ceva anume si imi place ca are recipientul foarte practic, imediat va arat poze:



In ultima poza am pus putina spuma pe mana ca sa vedeti cum arata, din graba am uitat sa o agit si nu e asa de densa, dar daca este agitata devine un pic mai solida. Eu o aplic pe o discheta demachianta, astept sa o absorba un pic si apoi dau in zona pe care vreau sa o demachiez. Am folosit-o pe pleoape, pe buze, pe fata si pe gat. Dupa ce o folosesc ma clatesc cu apa rece, fara altceva in ea, deoarece fata ramane lipicioasa. Dupa acest pas pielea este mult mai fina si este curata in profunzime.

Este foarte utila aceasta spuma si o recomand cu drag. Voi ati folosit spume pentru curatare? 

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Spumă pt curăţare nu ... dar o să imi cumpăr . Ştiu că o să fac o alegere bună :* Mulţumim de articol :* !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai gasit o spuma asa de buna pentru tenul gras,eu am ten normal si nu folosesc nici o spuma,folosesc sapun natural,iar pentru demachiere produse Yves Roche ;) ,iat cateodata chiar ulei de masline ,te pup,o zi frumoasa sa ai scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun uleiul de masline dar nu stiu cat de bun va fi pentru tenul meu :*

      Ștergere
  3. nu am folosit spuma pentru curatare ,sincer nici nu am stiut de existenta lui ,multumesc pentru prezentarea produsului ,mai invat si eu pe aceasta cale ;Ghizdavu iuliana simona

    RăspundețiȘtergere
  4. Dap si eu folosesc spuma de curatare. Bine, de fapt e cel. Tocmai mi l-am cumparat. E de la Babaria si e pt ten gras. Imi place senzatia ten curat pe care o lasa. Dupa ce il termin poate o sa-l incerc si pe cel propus de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit de el, multumesc pentru informatie :)

      Ștergere
  5. Nu am folosit spuma pentru curatare, dar suna interesant. Ti-am zis ca gelul de curatare preferat al meu este cel de la Avene, o sa ii fac un review cat de curand.

    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-ai spus de multe ori :)) Serios daca nu il cumpar si eu, prea l-ai laudat :*

      Ștergere
  6. Eu imi curat tenul cu un gel de la oriflame cu particule abrazive si un burete de celuloza♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat pana acum, dar la ce ten frumos ai sunt sigura ca e super :*

      Ștergere
  7. Wow nu am folosit pana acum dar pe viitor o sa incerc.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.