Site-ul cu cele mai bune ceasuri

Pana cand am castigat la un concurs un ceas de la ASReplica nu aveam in casa nici macar un ceas! Drept sa spun, nu ma asteptam sa fiu entuziasmata de primirea acestuia, nu ma asteptam sa fiu dependenta de ceasuri si sa imi placa asa mult cele de la ei. Dar cand l-am primit am fost foarte impresionata atat de ambalajul simplu, intr-o cutie de carton patrat pe care era scris numele meu si al expeditorului, de cutia in care se afla ceasul ce avea sa-mi pecetluiasca viitoarea colectie, dar si de rapiditatea livrarii. Da, ASReplica este replica perfecta cand cineva te intreaba de unde ai achizitionat minunatul ceas.

Deoarece am fost impresionata de cadoul primit, site-ul lor a devenit foarte repede preferatul meu in materie de ceasuri. Este simplu, bine structurat, gasesti imediat modelul perfect pentru tine si gusturile tale. Preturile mi se par mai mult decat ok pentru calitatea lor. Tin sa mentionez ca timp de vreo 3 luni am purtat in fiecare zi acelasi ceas si cureaua abia daca s-a crapat. Am ramas profund impresonata de acest detaliu. Daca va intrebati: 3 luni a purtat acelasi ceas? Raspunsul este: Da! Am purtat acelasi ceas timp de 3 luni in diferite combinatii. Niciodata nu a fost monoton sau nepotrivit intr-o tinuta, cureaua alba lacuita a facut ca el sa se incadreze in orice tinuta. In momentul de fata am in colectia mea 6 ceasuri, dintre care 3 de la ASReplica. Nu sunt multe, dar am de gand sa le mai cumpar cativa frati :)).

ASReplica detine formula secreta ce te va face fericita, timpul va zbura cu gratie si modelele de ceasuri sunt atat de multe si de perfecte incat vei considera site-ul lor un Paradis. Ceasurile pot fi barbatesti, de dama sau unisex; mecanismele sunt diferite iar producatorii sunt intr-un numar foarte mare.

Spun cu toata sinceritatea ca sunt cele mai bune ceasuri pe care si le poate dori cineva! Astazi va spun doar atat, duminica urmeaza review-ul ultimului ceas de la ei.


Va pup! Aveti grija de voi! :*

You Might Also Like

26 comentarii

  1. Ma bucur ca ai gasit un site care te-a incantat atat de tare incat te-a convins sa incepi sa porti ceas zi de zi :).Eu,ca si tine(inainte de Asreplica) nu am nici un ceas si cred ca nu nici nu voi avea vreodata,nu il suport pe mana,ma deranjeaza....chestia interesanta e ca port bratari si cu ele nu am treaba :). Iti doresc sa iti completezi colectia cu cati mai multi "fratiori" :).Te pup draguta mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodica, repede fuguta pe site! Un ceas nu strica niciodata :*

      Ștergere
    2. Probabil am sa cumpar pentru fete,ele sunt pasionate....dar au o gramada,prefer sa le cumpar lucruri de care au nevoie in momentul respectiv :)

      Ștergere
  2. Mai eu am vreo 3 ceasuri, dar doua sunt de la Avon. Stiu site-ul asta, am vazut ca au modele frumoase si de multe ori am fost tentata sa iau. Inca sunt in dubii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai sta in dubii. Sunt cele mai bune ceasuri ;)

      Ștergere
  3. Lavinia Miu
    Pana de curand nu eram fana ceasurilor...insa de ziua mea am primit un ceas de care m-am indragostit...are si culoarea mea prreferata... Roz 😁 . Mai am alt ceas cu curea alba,tot cadou...bineinteles...de la AS Replica mi.as achiztiona un ceas cu bratara de silicon...am avut unul superieftin ( tot Roz) care din pacate a cazut si s-a accidentat putin...Felicitari pentru articol :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am unul cu bratara din silicon, turcoaz. Imi pare rau pentru ceasul tau, sper ca mai poate fi purtat :*

      Ștergere
  4. astazi am facut si eu prima mea comanda de la ei , ramane de vazut daca o sa imi si placa ce o sa primesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti va placea cu siguranta! Acum ramane de vazut daca il vei mai da jos de la mana :)) :*

      Ștergere
  5. GHIZDAVU IULIANA SIMONA; cate ceasuri am?unul si da, il port tot timpul si nu este nici de firma si nu imi este nici jena ca am doar unul ,te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este! Nu trebuie sa ne fie rusine, fiecare poarta ce-i place si cum ii place. Important e sa te simti tu bine. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-au facut cu ochiul ceasurile lor. Acum ma bucur ca aud pe cineva care are produsele lor si care le poarta cu placere. Cand ai un ceas si-ti place e ceva ok, dar cand ajungi la 3 si mai vrei...e genial. Vizitez des site-ul asta si imi clatesc ochii, imi place ce vad si ma intreb daca sunt bune. Acum sunt sigura ca-s bune. Deja sunt mai interesata de produsele lor. Si...nu, nu am niciun ceas...sunt alergica la metale/plastic si nu port nimic, niciun fel de bijuterii sau accesorii pe piele, dar un ceas frumos pe care sa-l port o ora cand merg undeva...asta imi doresc mult si de foarte mult timp. Ce ai scris aici este pentru sufletul meu, aveam nevoie sa-mi spuna cineva ca-s bune ceasurile acelea la care ma uit destul de des si imi pun intrebari despre ele. Sa porti in continuare cu placere ceasurile pe care le ai si sa achizitionezi cate iti "dicteaza" sufletelul!!! Mi-ar fi placut sa ai aici si foto cu ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am fost de ajutor si imi pare rau ca esti alergica :(. Poze nu am pus acum deoarece fac duminica un nou articol. :*

      Ștergere
  8. Ceasurile sunt necesare.. de aceea nu mi-ar strica si mie unul...deoarece debea acum incep sa ma accesorizez si eu..si am nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu un ceas de la ei, chiar sunt produse perfecte, sa te bucuri de el :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna@

    Mersi frumos pentru articol, chiar am nevoie de un ceas nou (cel vechi s-a stricat) si ma intrebam de unde sa imi cumpar unul la un pret mai accesibil. Asadar o sa iau in considerare sugestia ta :).

    RăspundețiȘtergere
  11. AS.Replica e o firma noua, n-am auzit pana acum nimic despre ea dar, vad ceasurile de pe site si-mi plac, sunt deosebite si la preturi acceptabile.

    RăspundețiȘtergere
  12. doar un singur ceas am si eu tot castigat,o sa iau in calcult propunerea ta din articol mai ales ca au preturi accesibile

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi place site-ul, mi-am luat si eu vreo 3 ceasuri, toate foarte bune- si colorate! :D Apropos, au niste preturi bestiale! (Y)

    RăspundețiȘtergere
  14. interesant acest articol,firma AS.Replica are ceasuri f frumoase
    fb constantin aurora

    RăspundețiȘtergere
  15. un articol foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  16. mi a placut mult articolul !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar cele mai bune , cele mai frumoase : şi nu sting ca preţ .

    RăspundețiȘtergere
  18. Munteanu Corina1 august 2014, 01:01

    mi-a placut foarte mult articolul

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.