Ruj Avon Ultra color nuanta warm honey- review

Rujurile au devenit recent o obsesie pentru mine, pana acum doua luni fugeam de rujuri pentru ca avem impresia ca sunt pentru fete mai mature.. nu stiu de ce aveam impresia asta. Pana la urma a aparut o oferta la Avon si mi-am comandat acest ruj Ultra Color in nuanta warm honey:


Mi-am luat o nuanta mai inchisa, tomnatica pentru ca eu de obiecei port rujuri puternice, roz aprins, mov, trandafiriu etc. Si am zis.. hai sa o incerc si pe asta! Ma asteptam sa fie ceva mai inchis decat este in realitate, dar ma bucur ca nu a fost asa.

Rujul acesta este unul dintre preferatele mele datorita ambalajului, este roz si in partea de sus un pic transparent. Se vede mai bine aici:

Este fabricat in Polonia si nu stiu daca acest lucru ma influenteza prea tare, mai putin important este unde a fost fabricat.

Pe buze arata foarte bine, le da o alura naturala si enigmatica, este cremos si luceste la soare. Eu cred ca da impresia de buze carnoase si sanatoase. Iata cateva poze cu el pe buzele mele:




 Asa arata pe mana:
Si asa straluceste la soare:








In campania 10 costa 16 lei un astfel de ruj si este diponibil in 20 de nuante. Nuante: naturale, de rosu, de corai, de roz si de mov. Cred ca de aceasta data imi voi lua o nuanta de mov ( marea mea iubire).

Un ultim lucru ce a mai ramas de spus este rezistenta acestuia: 3-4 ore maxim, daca mananc sau beau ceva.Oricum, la pretul lui este chiar mult.

Nu cred ca a mai ramas ceva de spus... daca v-am convins sa-mi spuneti ce nuanta v-ati cumparat. Kisses!










You Might Also Like

20 comentarii

  1. Foarte dragut rujul si te prinde bine,nu stiu cand o sa imi cumpar si eu,am atatea ca trebuie sa fac revizie si sa mai arunc din ele :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca e de bine, la cat mai multe :)) :*

      Ștergere
  2. Si eu folosesc rujuri in culori mai puternice, dar chiar ma gandeam mai de mult sa iau ceva mai natural . Asta arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca e perfect daca vrei ceva natural :*

      Ștergere
  3. imi place mult nuanta rujului:) am si eu destule rujuri de la Avon si toate m-au multumit. am sa il iau si eu pe asta, chiar imi place cum se aseaza pe buze:) cam cat rezista pe buze, mada? te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaii, am uitat sa spun cat rezista pe buze :)). Trebuie sa editez articolul.. rezista in jur de 3-4 ore maxim, asta daca bei apa sau mananci :D

      Ștergere
  4. sa stii ca si eu am trait ani de zile cu impresia ca rujurile sunt pentru alta categorie de varsta :)). acum nu mai fac diferente intre rujuri si glossuri: daca-mi plac, le folosesc! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! E bine ca ne-am schimbat acum parerea :D

      Ștergere
  5. este una din culorile mele preferate,iti sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte ok,foarte,foarte,imi place e atat de natural <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa nuanta,este una naturala.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa nuanta si chiar te prinde bine :) eu folosesc nuante mai inchise dar asta chiar imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Te prinde foarte bine, mie imi place mult rujul ExtraLasting, tot de la Avon. :* :*

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar imi place <3 Te prinde foarte bine nuanţa :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.