Produse romanesti pentru casa ta

Iubesc Romania, iubesc tot ceea ce tine de ea, de la plaiurile noastre pana la produsele fabricate aici. Sper sa nu plec niciodata din tara mea, poate doar in vacante... dar asta numai dupa ce termin de vizitat toata Romania, nu vreau sa ramana neexplorat niciun coltisor al ei.

E drept ca nu suntem cei mai cunoscuti cand vine vorba de produse fabricate la noi, dar eu tind sa cred ca noi romanii suntem mai priceputi decat alte natiuni.

Sora mea este casatorita de aproximativ 10 luni si a venit timpul sa se aseze la casa ei. Eu am indemnat-o sa o decoreze in stil romanesc, modern dar in stil romanesc. Produsele fabricate la noi sunt de calitate si lucrate cu inima, eu asa cred; iar un dormitor cu mobilier facut pe pamantul nostru romanesc, cu influente moderne si un pic de suflet de roman, este un dormitor perfect pentru familia in devenire a surorii mele.

Made Romania este un site care comercializeaza produse fabricate la noi, de la mobiliere la accesorii si decoratiuni. Cred ca este site-ul perfect pentru o casa linistita si moderna.

Acest cadru de pat din lemn masiv, mai exact din fag, este alegerea perfecta pentru un dormitor, modern, confortabil si ceva din naturaletea de la tara. Imi place mult designul sau, se poate incadra perfect intr-un peisaj datorita culorii lemnului.



Imi place foarte mult si aceasta noptiera, degaja un sentiment de statornicie, de siguranta si putere. Este perfecta pentru un dormitor de vis.

O casa fara decoratiuni este incompleta, astfel eu recomand acest platou din ceramica pentru a completa peisajul.


Alege Made Romania pentru a Romanie mai frumoasa.

You Might Also Like

1 comentarii

Un produs Blogger.