luni, 28 iulie 2014

Philips, pentru un par sanatos si aranjat

Ingrijirea parului meu a devenit din ce in ce mai importanta pentru mine odata cu trecerea timpului.Daca atunci cand eram mica totul se rezuma la o coada de cal sau o impletitura simpla, acum totul este mai complicat. Bucle, par intins, ondulat... toate dauneaza parului nostru fie ca vrem fie ca nu. Nu exista aparat care sa nu produca daune parului nostru, tot ceea ce putem face este sa-l protejam cat de mult putem. Cum? Prim folosirea de aparate pentru aranjarea lui, care sa fie de o calitate superioara. Calitatea atrage dupa sine si preturi pe masura, Philips s-a gandit la noi si a creat un raport pret-calitate in avantajul nostru.

Philips ne prezinta placa de par pentru indreptare rapida, care ne va usura munca. Eu am un par foarte rebel, il intind dar peste maxim 30 de minute este ondulat, acelasi lucru se intampla si cand ploua sau umiditatea din aer este ridicata. Deseori am fost intrebata daca eu chiar mi-am intins parul... asta dupa ore de stat cu placa in el! Aceasta placa imi ofera posibilitatea intinderii parului fara a-l degrada prea tare deoarece parul va fi intins in cateva secunde. Aceasta are invelis profesional din titan, fapt care este apreciat de totii profesionistii in styling datorita rezistentei si transferului rapid de caldura, care permite indreptarea mai rapida.

Are placi flexibile care evita ruperea parului atunci cand folosim placa in graba. Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa renunt la placa deoarece ramaneam cu un smoc de par pe ea... pe langa ca mi-l degradeaza, sa mi-l mai si rupa? Nu, merci!

Cred ca aceasta placa este alegerea perfecta pentru a avea un par mai sanatos!



Ondularea parului cu placa este un chin! Ne multe ori am facut asta si numai bucle nu au fost cele ce au iesit in mana mea! Un ondulator este necesar oricarei fete/femei daca doreste sa fie aranjata atunci cand pleaca undeva... asta fara a rupe jumatate din par si fara tipete de durere.

Invelusul barei acestui ondulator este moale pentru a previne arsurile instantanee, este prevazut cu un indicator care ne arata atunci cand bucla este realizata, temperatura poate fi setata dupa preferinte... astfel el devine ondulatorul perfect!



2 comentarii:

Un produs Blogger.