miercuri, 23 iulie 2014

Pantofii de la Walkin reflecta personalitatea

Daca vrei sa te distingi intr-o multime realizeaza acest lucru prin bun gust si simplitate. Nimic nu poate atrage atentia mai mult decat o pereche de incaltaminte care sa se potriveasca piciorului tau. Incaltamintea poate fi un adevarat atu atunci cand vine vorba de cuceriri, fie ca vrei fie ca nu, ea influenteaza parerea celorlalti asupra ta si creeaza o alta atmosfera in relatia cu cei din jurul tau.

Pentru ca de mai bine de un an sunt adepta shopping-ului online, era imposibil sa nu gasesc si un site care sa fie preferatul meu in materie de incaltaminte. De ce sa alerg prin oras dupa incaltaminte cand pot sta acasa sa mi-o cumpar, si sa alerg prin oras cu ea, nu dupa ea.

Alegerea unei incaltaminte adecvate noua poate fi un chin, mai ales cand esti in oras, e aglomeratie, modelele sunt limitate, vanzatoarea te calca pe nervi si nu iti poate da un sfat. Site-ul care se muleaza pe gusturile si cerintele mele este Walkin. Este bine organizat si face foarte usoara gasirea articolului pe care tu il visezi. In ajutorul nostru vine categoria "Harta site", cea care ne indruma spre fiecare categorie, care ne da indicatii , care ne prezinta cele mai populare articole, care sunt ultimele oferte(si sunt din plin). Cel mai mult imi place categoria "Acasa", acolo sunt primele informatii pe care vreau sa le stiu, cum ar fi: cum platesc, returul, cele mai des intrebari, cum se face livrarea, tabel marimi, etc. Imi place foarte mult ca acest site a pus la punct toate detaliile pentru satisfacerea clientilor la superlativ. La finalul articolului voi pune un filmulet de prezentare al site-ului facut de mine.

Daca pana acum am vorbit despre avantajele shopping-ului online si al site-ului Walkin, acum a venit randul produselor ce imi incanta privirea de fiecare data cand il accesez.

Chiar daca vara aceasta este mai tomnatica, nu se lasa fara shopping din categoriile sandale si balerini. Preferatii mei insa sunt tot balerinii deoarece pot fi purtati si vara cat si primavara. Am observat ca am o inclinatie spre incaltamintea cat mai simpla si de culoare inchisa, insa Walkin m-a facut sa imi schimb parerea si mi-am dat seama ca balerinii de culoare deschisa pot fi si ei practici. Pentru ca cel mai important aspect pentru mine este calitatea, restul detaliilor precum pretul nu prea mai conteaza. Eu merg pe gandirea: mai bine 3 perechi care ma tin 3 ani, decat 100 de perechi care sa ma tina 2 zile fiecare. Walkin imbina aceste doua aspecte foarte bine prin raportul pret-calitate care este perfect pentru orice buget. Poate nu toate perechile de balerini pot fi cumparate de oricine, dar la cate promotii au este imposibil sa nu gasesti cateva perechi de pus in cos.

Mereu am iubit pielea, indiferent daca este ecologica sau naturala, ea este preferata mea in materie de materiale pentru genti si incaltaminte. Aceasta pereche de balerini este de culoare roz( dupa cum se vede si in poza), este perfecta pentru a accesoriza o tinuta monotona, sunt numai buni pentru plimbarile lungi la bratul iubitului sau la o iesire cu prietenii.

Nu inteleg femeile un pic mai in varsta care fug de aceste culori, care au dulapul plin cu haine negre si care induc o stare de spirit tensioanata. Din contra, daca nu mai esti o adolescenta obsedata dupa roz, trebuie sa faci ceva sa arati mai tinerica. De exemplu aceasta pereche de balerini te va face sa iesi din tipare, sa incerci ceva nou si care te va face sa te simti bine in pielea ta. Cred ca o pereche de balerinii poate exprima multe despre caracterul unui om, de la comportament pana la felul de gandire si trairile proprii.

Pe langa incaltamintea comoda, o femeie trebuie sa stie mereu cand sa fie si cum sa fie eleganta si feminina. O pereche de pantofi cu toc pot exprima atat gratie cat si feminitate, eleganta, incredere de sine. Daca pana acum am vorbit despre cat de importanti sunt balerinii pentru comoditate, acum vom vorbi despre cat de importanti sunt pantofii cu toc pentru increderea de sine a unei femei. Nu ii inteleg pe cei ce spun aceasta vorba: "Baba la frumusete sufera" . Nu, nu e adevarat! Baba la frumusete nu trebuie sa sufere, trebuie sa se simta bine in pielea ei dar si in incaltaminte. Walkin intelege acest lucru si a creat pantofii perfecti pentru a reda increderea de sine si frumusetea naturala oricarei femei ce vrea acest lucru.

Cand am vazut acesti pantofi a fost dragoste la prima vedere, pe langa faptul ca sunt facuti din piele ecologica intoarsa, combinatia dintre maro si bej este divina, de ordinul perfectiunii! Cand am vazut ca au marimea mea, ca sunt atat de ieftini am spus: Chiar stiu ce zic, Walkin are pantofi perfecti pentru fiecare persoana, iar acestia sunt facuti pentru mine.


Imi plac pentru ca sunt atat de eleganti si finuti, pot fi purati atat la o tinuta de seara dar si la una de zi. Deja am in minte mii se combinatii alaturi de acesti pantofi, unde sigur vor fi piesa de rezistenta.


Acestea sunt sfaturile mele in materie de incaltaminte, pe scurt: cumparati de acasa si purtati-le in oras, cumpara ceva ce te face tanara si care reflecta personalitatea ta, simte-te bine in ceea ce porti, daca tu te simti bine in pantofii tai automat lumea va vedea acest lucru. Si e de bine ;)

Alegerea mea este mereu Walkin si sper ca a ta este la fel. Iata videoclipul de prezentare al site-ului facut de mine (nu e cine stie ce, dar l-am facut cu drag):

video















13 comentarii:

  1. Sa stii ca eu port pantofi colorati,la mine in dulap putine haine sunt negre :)))),imi place descrierea ta,iar videoclipul de prezentare e super cool...bvoooo,din nou <3,te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumosi <3 foarte des port balerini :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar au preturi foarte bune, o sa-mi caut si eu niste sandale cu toc mai tarziu. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-au placut produsele si preturile acceptabile. Mihaela Stefanescu

    RăspundețiȘtergere
  5. Balerinii sunt preferatii mei .Comozi si usori. Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbi balerinii, au o culoare frumoasa, sunt comozi, imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador balerinii.Gheorghe Maria

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbi balerinii, au o culoare frumoasa , din poză arată puţin că este roşu :) cea ce îmi place mult , cum ai spus tu : perfecţi pentru plimbării :) o să trag un ochi pe la ei :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.