OOTD with Kurtmann

Cand spun Kurtmann vreau sa spun magazinul meu de haine online preferat, haine de la brand-uri foarte cunoscute, ieftine, de calitate si toate calitatile posibile. Inainte mereu aveam o problema cu shopping-ul, nu imi placea sa alerg pe toate strazile, din magazin in magazin, sa ma intrebe fiecare vanzatoare ce-mi doresc, sa imi dau seama ca m-am uitat la o bluza pe care o ador si nu au masura mea, ca au un pret exorbitant, etc.

De un an am inceput sa "practic" shopping-ul online, este facut pentru fetele lenese ca mine, si care nu vor sa fie cicalite de vanzatori, sa priveasca ore in sir la o bluza fara sa para nebune, sa analizeze produsul in cel mai mic detaliu si sa nu fie bombardate cu mii de minciuni in genul: "Au mai luat multe fete bluza asta, au spus ca este foarte frumoasa si ca nu au mai vazut nicaieri asa ceva ( dar bluza se afla in n-spe mii de magazine)". Pe langa imi sunt livrate acasa, fara cel mai mic efort.

Ce ofera Kurtmann pe langa haine de firma, de calitate si ieftine? Ofera servicii cu clientii de cel mai inalt profesionalism, daca exista o problema cu marimea sau cu produsul in sine, poti face retur si sunt foarte implicati in relatia cu cei ce comanda de la ei. Eu nu am avut nicio problema de cand comand de la ei si acum i-am spus si mamei: "Gata, de aici te imbraci! Nu mai mergem pe toate strazile sa cautam tot felul de haine si sa nu gasim nimic, are Kurtmann de toate." Asa ca toata familia mea se imbraca de la Kurtmann, de la mama, sora, tata, cumnat pana la matusa, unchi, verisor... asta da afacere ;)

Sa nu o mai lungesc si va voi arata un outfit à la Kurtmann

Tricou / Aici (12,45 lei)
Blugi / Aici (54,90 lei)
Ceas / Aici ( 6.99 $)
Sandale / Deichmann
Colier / Magazinul Crissa
Cercei / Aici (2.99 $)













Pareri pe scurt: 

-Blugii: sunt foarte comozi si sunt elastici, nu sunt nici prea grosi nici prea subtiri;
-Tricou: este la fel de comod, elastic si placut la atingere, are o culoare minunata si este perfect pentru aceasta vreme;
-Ceas: poate fi purtat la orice tinuta, este atat elegant cat si casual;
-Cercei: in perioada aceasta se poarta aceste modele, sunt sigura ca in curand nu ii voi mai purta, dar sunt superbi;
-Colier: Imi place tare mult Pinocchio si va fi prezent in multe tinute de-ale mele.


Cum vi se pare outfit-ul? 

You Might Also Like

19 comentarii

  1. Ce draguta e tinuta, imi plac mult blugii. Iar de colier ce pot sa zic, mi se pare superb! <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte draguta, imi place tinuta ta! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac blugii si cu bluza maxim!!! Mie mi-ar fi frica sa dau comanda pe net de haine de frica ca nu mi-ar veni si sta cum trebuie pe mine. Pupici! :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti fie frica, au tabel de marimi si se potrivesc perfect! Daca prin absurd nu se potriveste poti face retur :*

      Ștergere
  4. Nici mie nu îmi place când îmi cumpăr un articol vestimentar și apoi îl văd la o mulțime de fete pe stradă.
    E tare drăgălașă ținuta. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta tinuta si iti sta bine,am cont la Kurtmann,dar sincera sa fiu nu am comandat niciodata,tot de frica ca nu imi vin :))))),preferatele mele sunt cerceii si ceasul,eh,de accesorii nu ma satur niciodata :D,o zi frumoasa sa ai ,te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti fie frica, au tabel de marimi si se potrivesc perfect! Daca prin absurd nu se potriveste poti face retur :*

      Ștergere
  6. imi plac alegerile tale. si eu m-am uitat la colier, dar in final mi-am luat altceva :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte draguta tinuta <3 accesoriile sunt superbe,mai ales ceasul :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult pantalonii si iti vin foarte bine! Cat despre tricou, am unul aproape la fel de la Mango si cred ca este perfect pentru aceasta perioada. Este de incredere Kurtmann? Am auzit multe persoane care fac cumparaturi de pe acest site insa nu stiam daca merita sa incerc sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac blugii elastici ,sunt innebunita dupa ei ,mai ales ca un corp ca al meu nu imi permite sa pot purta blugi cu talie joasa sau fara pic de elasthan . Am inceput sa caut si eu in orasul meu aceasta firma ,preturile sunt acceptabile.mihaela greeneyes

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi plac blugii :* E tare drăguţă ţinuta :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.