NOTD with Crown Fashion

Crown Fashion este un site dupa inima mea, are atat accesorii cat si oje. Toate la preturi foarte bune! Diversitatea se numara printre calitatile ce definesc acest site, pe langa pret foarte mic si produse calitative.

Nu am cele mai frumoase unghii, nu imi place sa am unghii cu mii de modele, nici prea lungi, nici prea scurte...si se exfoliaza. De aceea nicio oja nu mi-a tinut mai mult de doua zile, dar oja de la Crown Fashion se tine bine pe pozitii de 3 zile (data in 2 straturi). Este cea mai buna oja pe care am avut-o vreodata si nu mint! Culoarea a ajuns sa fie preferata mea si m-as da cu ea non-stop, este de vara, straluceste, nu trebuie aplicat de doua ori decat daca asa iti doresti, nu m-am facut de oja pana la urechi (cum fac mereu) si creeaza un aspect de unghii facute cu gel.

Iata cateva imagini :








Oja o gasiti aici(click) in mai multe nuante, cea din poza este nuanta 21. Cum vi se pare?

You Might Also Like

20 comentarii

  1. Foarte frumoasa nuanta,am si eu o oja cu o nuanta asemanatoare.O ador!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumoasă culoare : şi iţi stă bine cu ea pe unghii! Să mai faci şi cu alte culori :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Puiule,e foarte frumoasa culoarea si ai niste unghiute tare dragute <3,eu de vreo 3 ani ma fac cu gel,nu am mai cumparat de mult o oja,oricum interesant site-ul Crown,au produse diversificate. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt adepta unghiilor cu gel, dar daca altfel nu se poate e perfect asa. Te pup :*

      Ștergere
    2. Nici eu nu eram,dar am devenit,am unghii foarte sanatoase si ma incanta ca ma tine mult,nu imi fac probleme :))))

      Ștergere
  4. o manichiura reusita care iti insenineaza ziua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce draguta e manichiura, e superba nuanta. Nici mie nu imi plac unghiile prea lungi, nu poti sa faci nimic. Eu le am ca ale tale doar ca patrate. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu le pot tine patrate pentru ca mi se rup in colturi :(

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa nuanta,iar manichiura e superba :) Nici eu n-am unghii mari,nu le pot lasa sa creasca :D

    RăspundețiȘtergere
  7. O culoare de vara foarte draguta. Din pacate si eu am aceleasi probleme cu unghiile , dar incerc sa nu ma las descurajata de asta :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o sa gasesc un tratament care sa faca ceva semnificativ, te anunt :*. Sa ma anunti si tu daca gasesti :))

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa nuanta!!! Sa mai faci NOTD :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce nuanta frumoasa, potrivita pentru vara ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. am vazut-o pe fb si mi-a placut imediat :).

    RăspundețiȘtergere
  11. NICOLAE GEORGIANA
    O NUATA DEOSEBITA PERFECTA PT VARA

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place mult oja ,mereu imi fac unghiutele pentru ca eu cred ca pe o femeie asta o caracterizeaza

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoasa nuanta si se vede foarte bine pe unghii

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.