La curent cu tehnologia

Imi place diversitatea, se vede dupa multitudinea de subiecte prezente pe blogul meu. Site-ul ItGalaxy este unul dintre aceste site-uri, care are o gama variata de produse, pentru toate buzunarele si toate gusturile. E adevarat, gusturile nu se discuta, dar cand vine vorba de produse electronice... cu totii cautam un produs caruia sa-i tina bateria mult si sa fie la un pret rezonabil.

ItGalaxy este un site ce ne prezinta si ofera spre vanzare atat produse sigilate cat si resigilate, preturile difera dar calitatea este la fel de buna.


Pentru mine categoria Telefoane este cea care ma atrage cel mai mult, care ma intereseaza cel mai mult. Telefoanele au o mare importanta in viata mea, ma tine in contact cu prietenii mei. Atunci cand nu este scoala mai trebuie sa povestim una alta, si nu ne place sa ne dezvatam de obiceiul de a vorbi 6 ore pe zi. Cand este scoala... ei bine, nici atunci nu e alta poveste. Intreb ce tema avem, ce faci, stii sa o faci... peste 6 ore de vorbit. Telefonul este foarte important si cei de la ItGalaxy stiu asta! Ei nu ne ofera doar produse scumpe si dupa care oamenii mai in varsta nu se dau in vant. Au telefoane atat cu touchscreen, cat si cu butoane.

Chiar daca am calculator, gasesc laptop-urile mult mai utile, le poti lua cu tine in vacanta, la serviciu, la prieteni... dar monitorul si unitatea nu le poti lua, e de la sine inteles :D.

Atunci cand este pana de curent poti sta bine mersi pe facebook sau sa te uiti la filme daca ai laptop. Dar ce faci cand ai calculator? Iti zic eu ce, peretii sunt foooarte interesanti. Pe site-ul itGalaxy am vazut multe laptop-uri foarte avantajoase ca pret si de la firme consacrate. Imi place sa cred ca stiu cate ceva despre produsele electronice, imi place sa aflu cat mai multe informatii despre ele.

Daca iti doresti un laptop, un telefon sau orice produs electronic, iti recomand acest site!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Multumim frumos de recomandarea acestui site,nu se stie nicodata cand avem nevoie :). Si da,sunt de acord cu tine,e mai comod laptop-ul 100%

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda si mie mi se par mai atragatoare laptop-urile calculatoarele au memoria mai mare...dragut articol :* <3

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.