marți, 29 iulie 2014

# gene false cupio

La ce ajuta genele false

Cand auzeam de gene false in mintea mea era ceva de genul: " Fardata sunt, rujata sunt, parfumata sunt, rimelata sunt... daca imi pun si gene false voi parea falsa, deja e prea mult!". Am gandit asta pana in momentul in care cei de la Cupio mi-au oferit o pereche de gene false. Am acceptat, dar nu eram prea entuziasmata de acest lucru... chiar ma gandeam daca era mai bine daca le refuzam. Am acceptat oferta si trebuia sa scriu despre ele. Ce-i drept m-am cam holbat la ele ceva timp cand le-am primit. Habar n-aveam despre cum se aplica, ce trebuie sa fac, cum sa fac. Am citit instructiunile si m-am cam speriat pentru ca era o fraza care mi-a captat atentia si care m-a facut sa ma panichez, fraza este: " Indepartarea incorecta a genelor false poate duce la ruperea celor naturale". Va dati seama ca eu, incepatoare, fata care habar nu avea cum sa puna niste gene sau ce sa  faca cu ele.. m-am panicat :)). Mama spunea sa nu le mai pun, dar eu am zis: Fie ce-o fi, cu gene naturale sau fara, ma tin de cuvant si o sa scriu parerea pe blog despre ele. Partea cu cititul instructiunilor a fost cea mai "traumatizanta", apoi totul a venit de la sine.

Mi-am pus adezivul in partea dreapta, am deschis cutia cu genele false, le-am luat, am aplicat adeziv, am insistat la colturi, am aplicat apoi pe gene. Pe cartonasul cu instructiuni spunea sa nu ating pleoapa dar am atins-o si n-am patit nimic. Prima data am fost atat de neindemanatica incat aratam ca un monstru :)), singura acasa si radeam ca nebuna de cat de penibil arat. In capul meu tot se plimba o intrebare: " Cum puii mei le arat efectul acestor gene cititorilor? :))"  Mi-am potolit rasul, si apoi am aplicat cu succes prima geana cu ajutorul degetelor. A doua geana a fost mult mai usor de pus deoarece eram deja obisnuita. Imi place la nebunie efectul pe care il creeaza, ofera o privire mult mai increzatoare, mai provocatoare, mai profunda, intensa... nu am crezut ca o sa-mi placa atat de mult aceste gene. Da... o sa-mi mai cumpar cateva. Se pot refolosi dar dupa ce le indepartam trebuie sa le demachiem cu lapte demachiant care sa nu fie pe baza de ulei.

Uitati cateva poze cu ele: 







Genele sunt CUPIOLASH N501si costa 16,90 lei , mult mai putin decat am vazut pe alte site-uri. Imi plac la nebunie si ele sunt primele din viitoarea mea colectie. Vor fi prezente in urmatoarele machiaje si pentru final va spun ca la indepartarea genelor nu mi-am smuls genele naturale :)))


Voi ati folosit gene false? De la ce brand? Daca nu, v-ar tenta sa folositi? 

35 de comentarii:

  1. :))) imi aduc aminte de mn,da am folosit si eu,dar nu retin ce marca era,dar ce i drept ma simteam ca o caprita.le ador,merita cumparate mai ales daca ai iubit sau sot,te face mai provocatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-am mai ras cand ti-am citit comentariul :))). Ca o caprita? :))) N-am nici iubit, si Doamne fereste nici sot(la varsta asta), dar tot sunt bune. Poate atrag si eu ceva :))

      Ștergere
  2. E bine totusi ca nu ti-ai smuls genele naturale, Mada :))
    Eu n-am purtat niciodata gene false, prefer sa nu ajung la ele, ci daca voi vrea sa am efectul unor gene false, sa folosesc un rimel bun sau altceva :) pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca aveam emotii cand le indeparatam :)) E bine si cu ele dar nu sunt o necesitate :*

      Ștergere
  3. Ce amuzanta esti " Cum puii mei le arat efectul acestor gene cititorilor? :))" =)) Eu inca nu am folosit gene false, nu mi se par o necesitate, poate voi folosi la niste evenimente mai speciale. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ma bucur daca te-am facut sa razi :*. Si eu cred acelasi lucru, dar cine stie cum gandesc pe moment sau cand am nevoie de ele ;)

      Ștergere
  4. Este foarte amuzant acest articol :))
    Iti sta foarte bine cu gene false si eu as vrea sa incerc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu 2 perechi si inca nu m-am incumetat sa le incerc. Arata super bine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am evitat mult timp genele false si nu stiu de ce am avut impresia ca nu mi se potrivesc deloc, dar nu imi place sa le aplic singura pentru ca am impresia ca nu le pun bine.
    Iti sta foarte bine! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit gene false , nuştiu dacă aş folosi pe viitor .. Dar e tare amuzant articolul .

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am folosit gene false,folosesc ulei de ricin..

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))))) e clar ca nu duci lipsa de umor :D , ne-ai amuzat pe toate cu acest articol.....norocul meu ca m-am dus la cosmetica prima data cand mi-am pus gene false ca altfel pateam la fel ca tine,sau chiar mai rau :))))))).....sincer,pe mine ma deranjau,simteam ceva in plus si tot imi venea sa pun mana.....dar la o ocazie deosebita imi voi pune iar,dar tot la cosmetica :P :)))))). Multumesc ca m-ai facut sa rad...orricum,util articolul,e bine de stiut....te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am invatat, gata :))) E bine ca am amuzat atatea fete, o sa mai fac postari asa haioase :*

      Ștergere
    2. Sunt binevenite,chiar avem nevoie din cand in cand sa radem....eu una cred ca rad prea mult,oricum :)))))))

      Ștergere
  10. Și eu evit genele false. mă enervez că-mi stric achiajul dacă nu le pun de prima dată bine. :D
    Se pare că tu te-ai descurcat de minune, îți fac niște ochișori tare frumoși :*

    RăspundețiȘtergere
  11. interesant,este bine ca ne-ai spus voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  12. FB, Micu Mihaela
    interesant articol ,poate voi incerca si eu!

    RăspundețiȘtergere
  13. FB: Hainute si acesorii copii....Adoram genele false,pana mi-am dat seama ca le stric pe ale mele,iar la batranete voi ramane "cheala".Asa ca voi spune "pas" genelor false!

    RăspundețiȘtergere
  14. wow. chiar arata foarte bine.. ma tot batea gandul intr-un timp sa merg la un salon sa imi pun gene false, dar pentru inceput cred ca imi comand de aici un set sa vad cum sunt... asa de curiozitate.. oricum, tie iti vin foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc! Sa stii ca merita, macar la ocazii speciale :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am folosit ,apropo au recomandare pentru medie de varsta?:)))).Sau se pot purta la orice varsta ? :D .Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu s epune problema!! Au mai multe modele de gene, si poti sa iei ce ti se potriveste, mai mici sau mai mari. :D

      Ștergere
  17. Eu prima prima data, aveam cred ca 14-15 ani, atunci m-am apucat serios de make-up si stateam doar pe tutorialele de pe Youtube, putine ce-i drept atunci. Nu am avut problema sa le pun, insa mi a fost atat de frica sa le scot pentru ca trageam si aveam impresia ca o sa le scot si pe ale mele :)) stiu ca m am chinuit cu o tona de demachiant sa fac lipiciul mai moale, tot imi era frica sa le scot. Acum folosesc Ardell si Nastelle dar la cliente mai rar banda, prefer si eu dar si ele genele individuale. Foarte simplu de aplicat! Aaa si sa nu mai spunem despre Velour Lashes, care sunt extraordinare si le inteleg pretul piperat.. Dar sunt minunate!
    Te astept si la mine pe blog :
    http://madaradu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  18. nu am folosit pana acum ,intadevar fac ochiul mai frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Stai că mă sperii !!!! Cum adică "nu trebuie atinsă pleoapa" ??? Yo de pleoapa le lipesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie atinsa, asa scrie pe ambalajul adezivului, trebuie sa le lipesti exact la baza, la inceputul genelor. Dar eu le-am atins si nu am patit nimic, si daca nu ai patit nimic pana acum inseamna ca nu e mare problema, este doar o avertizare sa fim precaute. :D

      Ștergere
  20. Chiar m-ai facut sa rad, :))) imi place tot ceea ce scrii despre fiecare produs in parte si despre efectele lor, cum ar trebui sa le folosim..etc... Eu sincera sa fiu nu am folosit gene false, dar sunt curioasa si mi-as dori sa le incerc. Iti sta foarte bine cu gene false si culoarea machiajului iti pune ochii in evidenta. Cand imi voi pune gene false, vei fi prima care va afla acest lucru :))) pop :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Si pt a evita partea traumatizanta a genelor false, prefer sa le evit:)

    RăspundețiȘtergere
  22. ti sta super cu gene false.Si apropo...m-am recunoscut la faza cu gene flase prima data....adica sa-mi pun prelungire la gene???...nu ca ale mele de la mama natura ar fi cine stie ce....fiind purtatoare de "biciclete" de vreo 36 de ani s-au ros si s-au scurtat....asa ca mie chiar mi-ar folosi la maxim genele false.Doar ca ochelarii ma cam incomodeaza la genele false :))))).....ei bine am folosit gene false la un revelion si mi-a placut tare mult ce a iesit.Dar ce-a mai tare faza am patimit-o la o nunta....nu le-am fixat prea bine in coltul interior la un ochi din cauza de graba si cand mi-a fost lumea mai draga in timpul nuntii am inceput sa simt cum imi falfaie un ochi :))))))...ihhhhhh,,,ce senzatie tampita....si am rezistat eroic pina aproape de momentul plecarii cand m-am dus la baie si mi le-am luat jos ca deja nu mai puteam suporta gadiliciul :)))))...sa continui sa porti gene false.eu mai am de invata in ceea ce la priveste :)..pupici colorati :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu am folosit inca dar pe viitor cu siguranta voi folosi

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.