luni, 7 iulie 2014

# gel de dus care face multa spuma # gel de dus relaxant aver review

Gel de dus relaxant AVER - review

V-am promis de curand ca voi face un review la un gel de dus, si iata ca ma tin de promisiune. Gelul de dus relaxant Aver de la Farmec care costa doar 5,75 lei a ajuns sa fie unul dintre preferatele mele. L-am pus la loc de cinste pentru ca este perfect pentru acest anotimp.

Ce spun ei:

Cu o formulare speciala data de prezenta milicapsulelor de culoare albastra- care incorporeaza principii active naturale, curata delicat, asigurand totodata hidratarea si emolierea pielii corpului. Apa minerala Biborteni si uleiul de Evening Primrose, asigura echilibrul si hidratarea pielii, creand starea de spirit necesara relaxarii.

Ce spun eu:

Imi place foarte mult consistenta lui si faptul ca are acele particule albastre. Cand il folosesc are un miros placut, fresh, nu seamana cu un alt miros si nu stiu ce exemplu sa va dau; dar dupa folosire mirosul nu se mai simte pe piele, lucru care mie imi place deoarece folosesc o alta crema de corp care are miros de portocale, iar daca acest miros ar ramane pe pielea mea nu as mai putea folosi crema de corp...deci e un mare plus din partea mea.

In acelasi timp imi place faptul ca face multa spuma, dar multa! Si nu trebuie sa folosim o cantitate mare pentru a se simti efectul de relaxare si senzatia racoritoare.

Imi place foarte mult si aspectul recipientului, are o forma pe care nu am mai intalnit-o pana acum si este foarte usor de manevrat si nu ocupa mult spatiu.

Singurul minus pe care il are este calitatea plasticului din care este facut recipientul, exista posibilitatea ruperii capacului daca este deschis prea "violent" sau daca este dat peste peste cap, si dupa multe folosiri se va deteriora.

Pentru pretul pe care il are eu zic sa merita din plin sa-l reachizitionez de indata ce-l voi termina. Este perfect pentru o zi calduroasa de vara.



Ce parere aveti? Il veti cumpara? 

13 comentarii:

  1. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Arata tare bine gelul tau de dus, e trendy...Eu folosesc de la Oriflame, sunt foarte multumita de produsele lor...sunt de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca il gasesc pe undeva sigur il cumpar. :)) Eu acum am cateva geluri de dus de la Avon si de la Oriflame insa niciodata nu ma satur de ele si cumpar tot mai multe. :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. FB: maria tandara
    Acum folosesc geluri de dus de la avon gen sense si da las incerca este interesant

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am vazut de multe ori pe raft, dar nu stiam ca e de la Farmec. :D:D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm, arata bine:) si pretul e foarte simpatic, am sa-l iau si eu :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am pielea aensibila de aceea folosesc gel de dus mai cremos dupa care aplic ulei de corp.... Dar il voi recomanda familiei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai convins...<3 imi plac foarte mult gelurile de dus care contin particule si care au un miros placut !

    RăspundețiȘtergere
  8. Are un pret foarte bun si cred ca-l voi cumpara si eu :) momentan folosesc gelul de dus Cien de la Lidl :)
    Multumim de review! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place sa schimb mereu gelul de dus,probabil il voi incerca si pe acesta,mersi de review :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am folosit varianta roz a acestui gel de dus. L-am primit anul trecut de ziua mea si vreau sa spun ca este ceva deosebit exfoliaza si curata bine in acelasi timp, dar are si acel ceva in parfumul sau incat nu stiu cu ce sa-l aseaman..Mi-a placut asa de mult si recipientul incat l-am transformat in suport pentru pensule (dupa ce l-am decorat )
    :D

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.