vineri, 25 iulie 2014

# avantajele si dezavantajele paletelor sau fardurilor mono # farduri quad sau mono

Farduri quad sau farduri mono?


Eu sunt obsedata de farduri, oricate as avea vreau mai multe, mai bune, mai scumpe, mai ieftine, mai pigmentate, mai mai. Cand vine vorba de alegerea lor dintr-o gama larga... ei bine imi este tare greu sa ma decid! Fiecare culoare este pentru o ocazie anume si niciodata nu ma pot hotari daca sa imi iau palete sau pur si simplu o culoare in fiecare amabalaj (adica mono).

De la un timp am ajuns sa cumpar mai putine farduri dar mai bune, sa citesc mai multe review-uri, sa ma uit dupa mai multe detalii, sa le analizez si sa le compar. Din trecut pana in prezent paletele au fost alegerea mea, fie ca sunt 4, 5 sau 100 de culori...ele au fost si sunt alegerea mea. Insa viitorul cred ca va fi diferit si iata rezultatul tuturor analizarilor mele:

De ce palete de farduri? 

Paletele de farduri sunt mult mai eficiente, in loc sa car dupa mine zeci de farduri mono, le am pe toate sub acelasi "acoperis", daca vreau sa ajung la o prietena sa o machiez si nu am mult timp la dispozitie sa imi pregatesc tot ce am nevoie, apelez la trusa de 96 de culori pentru ca orice culori ar dori, in ea am toate nuantele.

Un alt avantaj este si folosirea paletelor Quad, deoarece pot face un singur machiaj cu o singura miscare, nu e nevoie sa ma gandesc ce culori sa folosesc, ce combinatii s-ar potrivi deoarece paleta quad este facuta ca sa imi usureze munca. O culoare pentru iluminare, una pentru coltul interior, una pentru cel exterior si una pentru pleoapa propriu-zisa; hop am terminat machiajul!

Acum sa vorbesc despre dezavantaje... e drept ca o trusa de 96 de culori este mai usor de plimbat pe la vecini, prietene, etc.... dar e atat de greu de tinut in mana in timp ce o folosesti, e greu de manevrat si pastilutele din ea sunt micute, dai cu pensula pe langa, amesteci cu minunata culoare de langa si uite asa rezulta un ochi verde si unul turcoaz.

Un alt dezavantaj este cantitatea mica de fiecare culoare si faptul ca nu sunt chiar asa pigmentate, daca unele culori sunt asemanatoare exista riscul sa le confunzi si sa faci un machiaj de toata frumusetea! Si paleta Quad devine plictisitoare... acelasi machiaj mereu e prea monoton!

De ce farduri mono?

Fardurile mono sunt usor de folosit, iei unul in mana, iti faci treaba, il inchizi, iei altul si tot asa. Nu exista riscul sa amesteci culorile, sunt pigmentate, daca murdaresti marginile este usor de curatat fara sa dai praful peste alte culori.
Imi plac fardurile mono deoarece poti face multe combinatii foarte usor fara sa-ti aglomerezi masuta. Si cu paletele poti, dar una e sa ai insirate 10 farduri mono, si una e sa ai insirate 10 palete de 10-16 culori.  Deci cel mai mare avantaj este faptul ca poti lucra cu ele foarte usor. Nu stiu cat de posibil este, dar daca s-ar rupe capacul de la un fard mono ar fi ceva gen: Ei, asta e! O culoare s-a dus. Dar daca s-ar rupe capacul de la o paleta ar fi ceva gen: Toate fardurile mele s-au dus pe apa sambetei!

Dezavantajele sunt si ele... Trebuie sa cauti in toata colectia ta niste culori care sa se potriveasca, sa le pui intr-o gentuta, sa iti iei nu stiu cate aplicatoare dupa tine, si evident sa-ti cumperi o gama intreaga ( zic si eu).


Din propria mea experienta cred ca fardurile mono sunt mai bune, ce-i drept mai scumpe, dar mai bune! Chiar daca eu am mai multe palete de farduri, cred ca pe viitor cele mono vor ocupa mai mult teritoriu si vor fi prima mea alegere.

Cand ma gandesc la colectia mea si la cate lucururi mai am nevoie si la ce brand-uri m-au multumit si care m-au dezamagit... ma gandesc, oare merita? Merita sa dai atatia bani pe atatea farduri care pana la urma nu se pot pune cu frumusetea naturala, cea care te defineste?! Eu zic ca merita! Multe fete m-au intrebat de ce ma machiez, pentru ca nu am nevoie de fond de ten sau de corector... dar totusi il folosesc. Raspunsul a fost simplu... pentru ca ma pasioneaza si ma face sa ma simt mai bine in pielea mea! Si daca raspunsul tau este acelasi iata cateva brand-uri care te vor ajuta sa te simti mai bine in pielea mea. Desigur ca acestea sunt cele recomandate de mine, din propria experienta; nu voi aduce in discutie brand-uri cu a caror produse nu am avut contact. Acestea sunt:

1. Maybelline

Maybelline este brand-ul meu preferat cand vine vorba de rimeluri. Imi plac foarte mult produsele de la ei, iar fardurile lor mi se par foarte pigmentate si au un miros placut.

2. L'oreal

L'oreal m-a cam dezamagit la categoria farduri... sunt pigmentate, dar se putea si mai bine. Cand ma gandesc la prestigiul lor, ma gandesc si la calitatea produselor care ar trebui sa fie la acelasi nivel. Nu-mi prea plac fardurile de la ei deoarece sunt rigide, nu se aplica uniform si trebuie insistat pana sa se depuna pe pensula.
Cea mai mare dezamagirea a mea a fost un fard auriu care ar fi trebuit sa fie cremos, dar ca sa iau un pic cu pensula am facut gaura in el :)). Si am zis mersi ca macar am reusit pana la urma, dar dupa ce am aplicat s-a intins tot dupa numai o ora, s-a strans in denivelarile de pe pleoapa si locurile unde trebuia sa existe fard au ramas fara pic de machiaj. Cu respect, L'oreal mai aveti de lucrat la farduri!

Cand vine vorba de rimelurile de la ei... I'm in love!! Sunt super bune, pentru mine cel putin, dau mult volum genelor si le alungesc perfect; nu le lipesc si nici nu le incarca. Imi place ca efectul promis de fiecare rimel este prezent de la primul strat. Aici aveti un big like!!

3. Flormar

Ador toate produsele lor, nu am nimic de comentat in legatura cu vreun produs, raportul pret-calitate este exceptional, sunt foarte pigmentate, rujurile sunt cremoase, rimelurile sunt perfecte, fardurile pigmentate si usor de folosit, cand ma dau cu fond de ten nici nu spui ca am facut asta, pudra acopera foarte bine, eyeliner-ul este usor de folosit si rezista peste 8 ore fara sa fie retusat si ramane exact la fel. Flormar sunteti preferatii mei!

Acesta a fost top 3 (nu in ordine) brand-uri preferate pe care le-am testat, mai am multe pe lista si as mai scrie muuult, dar deja cred ca v-am plictisit!


Voi ce preferati, mono sau quad? Si care sunt brand-urile voastre preferate? 

14 comentarii:

  1. Eh,aici m-ai prins :))))),cu toate ca am paleta de culori sa stii ca o folosesc foarte rar,doar la ocazii deosebite...baza mea este rujul,rimelul si un anticearcan :) si nu ma omor dupa brand-uri...imi cumpar ce imi fura ochii :))) cu toate ca am toate felurile....dar eu nu ma duc la nimeni la fardat asa ca nu imi fac probleme si nici nu stiu sa iti spun care fel e mai avantajos...te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac ambele, depinde de stare. Uneori prefer fardurile mono si uneori paletele. :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am pasiunea fardurilor. Maybelline este brand-ul preferat dar si L`oreal.

    RăspundețiȘtergere
  4. În ultimul timp mi s-a pus și mie pata pe trusele de farduri. Sunt mai practice. Chiar azi am folosit un Quad de la Rimmel, cel cu nuanțe de mov din poza ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie îmi plac și unele și altele, dar nu știu de ce înclin să cumpăr mai multe palete și paletuțe

    RăspundețiȘtergere
  6. E super blogul tau Bravo

    RăspundețiȘtergere
  7. imi plac mai mult cele quad,doar ca nu imi reuseste machiajul de fiecare data

    RăspundețiȘtergere
  8. ambele :) cred ca sunt utile ambele,fiecare isi face treaba ei :) Cand esti acasa poti intrebuinta paleta iar cele quad sunt usor de luat in geanta ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant articolul. Eu prefer de cele mai multe ori fardurile mono deoarece nu sunt persoana care sa poarte culori stridente mereu insa cate o paletuta nu strica niciodata. De cele mai multe ori in timpul zile folosesc un fard deschis si tus si sunt gata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi plac mai mult cele quad,doar ca eu nu le folosec mereu la ocazii , prin oraş nuştiu , am văzut , şi vreau să imi iau de pe http://www.paletutze.ro/ , au foarte multe culori : depinde de model , nu sunt scumpe : şi au oferte :)( ex : Dacă cumperi o paletă de nsh câte culori iti dau pensule pentru ele în plus .

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am pasiunea fardurilor. l`oreal este brandul preferat

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi plac paletutele ,nu prea le folosesc pe cele mono....mai ales ca imi place sa combin culorile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mm prefer paletele de farduri dar sa fie uleioase .

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.