vineri, 11 iulie 2014

# fard L'oreal Quad Pro 331 Golden Plum review # ProduseCosmetice.ro sunt de incredere

Fard L'Oreal Quad Pro- 331 Golden Plum review

Mi-a fost dor sa postez un make-up pe blog, imi pare rau cu adevarat ca nu v-am mai oferit pareri despre produse cosmetice in ultima vreme, dar revin in forta cu review-ul fardului de pleoape de la L'oreal de la ProduseCosmetice.ro

Asa arata fardurile:





Imi place ca sunt pigmentate( se putea si mai bine) si au pret chiar bun, 39 lei. Trusa este prevazuta cu aplicator dublu care isi face treaba foarte bine. Ea este facuta dintr-un plastic rezistent si nu se va sparge daca o scap din mana.

Fardurile sunt numerotate astfel incat poti face un singur machiaj doar cu acele culori. Imi place si faptul ca e micuta si o pot purta cu mine peste tot. Isi merita banii si cu alta ocazie o voi cumpara in alte nuante.

Iata un machiaj realizat cu ea:





Ce spuneti, va place? Nu uitati sa aruncati o privire pe site pentru ca merita ;)

18 comentarii:

  1. GHIZDAVU IULIANA SIMONA ;movul este culoarea mea preferata mai ales ca merge foarte bine la ochii verzui,cred ca si tu ai ochii verzi imi place cum iti sta ,te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta e paleta. <3 Si mie imi plac cele mici pe care poti sa le porti cu tine in geanta. Te pup. :* :* P.S: Si tu te-ai machiat foarte dragut. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nişte nuanţe perfecte , şi iţi prinde bine cu ele :* ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. FB: Daniela Gabriela Ionescu
    Sunt foarte frumoase nuantele..un machiaj reusit si-ti sta foarte bine...pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. o paleta foarte frumoasa,culori calde ,de vara,iar machiajul ti-a iesit super :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute sunt nuantele paletutei. Iti sta super bine machiata asa, nuantele iti pun in evidenta culoarea ochilor, si iti sta bine si cu noua tunsoare, Mada! ^_^ te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac nuantele si cred ca poti realiza cu ele si un machiaj de seara si unul de zi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super machiajul,super culorile...voi incerca si eu :),te pup draga Mada!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase nuantele <3
    Movul te prinde foarte bine,esti o scumpa :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaii ce-mi plac noantele....si machiajul ti-a iesit perfect !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.