joi, 17 iulie 2014

# deluxe cashmere lipstick style flormar # ruj mov pruna

Deluxe Cashmere Lipstick style Flormar- review

V-am mai spus intr-o postare anterioara ca inainte nu eram fana a rujurilor si singurele care ajungeau pe buzele mele erau luciurile; cum treaba s-a schimbat era imposibil sa nu am macar un ruj de la Flormar in toata colectia mea ce incepe sa prinda forme. Eu iubesc culorile puternice si care ma fac sa ies in evidenta, iubesc rujurile mov deoarece imi pun in evidenta ochii verzi, dar acest ruj parca a fost creat pentru mine! Ambalaj auriu, capac transparent, culoarea rujul mov pruna ca de vampir... ah, e divin!!

Sa va mai tin pe jar sa sa va arat? :)) Haideti ca nu vreau sa fiu rea si va voi arata rujul ce mi-a furat inima:


Flormar m-a impresionat cu acest ruj, are un miros foarte placut, ca o combinatie intre visine si cirese; este foarte pigmentat si se aplica foarte frumos, are un aspect luxos si parca e facut pentru dive.

Rezistenta sa este foarte mare, ajunge pana la 5 ore fara sa il retusez. Cel putin in cazul buzelor mele, nu am avut parte de rujuri care sa tina mai putin de 2 ore.

Iata cum arata pe buze: 




Mie-mi place la nebunie si va recomand toate produsele flormar :*

13 comentarii:

  1. Iti sta foarte bine cu el! :* Si mie imi plac rujurile mov deoarece imi scot ochii verzi in evidenta. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. o culoare frumoasa,iti sta bine,mie cred ca nu mi s-ar potrivi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. prea frumoasa nuanta! ti se potriveste perfect!
    si mie imi plac produsele flormar tare tare tare mult! <3 te pup
    cu siguranta imi voi lua si eu unul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de recomandare,in afara faptului ca imi place foarte mult culoarea(si pe mine ma prind bine culorile vii),mai convins cu faptul ca dureaza 5 ore :D,sigur o sa imi comand si eu,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult nuanta, e tare draguta! Iti sta super cu el:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba c ularea! Te prinde bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. E super culoarea. Ador nuantele de mov pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superbă culoare !! Te prinde bine pe tine .

    RăspundețiȘtergere
  9. E superb! :D Si iti sta foarte bine cu el

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place culoarea rujului ,iar tie iti sta foarte bine cu el .Si mie imi place.Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai spus bine! Rujul acesta pare creat special pentru ochii tai, tenul tau, fizionomia ta! E foarte ridicat gradul de compatibilitate, daca nu e chiar maxim! Superba nuanta, iar tu arati minunat purtand-o!

    Il voi cauta, desi nu stiu daca ar arata la fel de bine la mine!

    Pupicei colorati! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine iti sta cu nuanta aceasta a rujului :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.