Curatenie de vara cu tocmai.ro

Astazi faceam curatenie prin dulap si mi-am dat seama ca este plin de haine pe care le-am folosit de 2-3 ori, care arata ca noi si unele care chiar nu-mi mai vin. Deoarece m-am gandit sa fac loc altor haine si sa fac bani de pe urma hainelor pe care nu le mai folosesc, m-am decis sa pun un anunt pe tocmai.ro. Recunosc ca am ales acest site datorita reclamei lor in care spun ca Varu te "rezolva", nu stiu de ce dar aceasta expresie mi-a ramas in minte si ma amuz de fiecare data cand vorbesc cu mama:

Mama: De ce ai pus anunt pe tocmai.ro? Nu erau si alte site-uri?
Eu: Pai nu ai auzit mama ca doar aici Varu' ma rezolva? Si au si transport gratuit prin curier. Faci bani fara alte costuri in plus, e varul meu preferat ;)

Cam asa a decurs conversatia cu mama si ea s-a aratat multumita, un var de treaba, transport gratuit... ce vrei mai mult?


De multe ori am renuntat la achizitionarea unor produse deoarece transportul era prea scump, sau alegeam varianta prin Posta Romana care era mai ieftina, dar produsul cumparat ajungea peste mult timp si trebuia sa ma deplasez pana la oficiul postal.

E adevarat, sunt o fire comoda si nu-mi place sa am probleme cu transportul, tocmai.ro s-a gandit la oamenii ca mine si a facut acest lucru accesibil. Eu ma uit deseori pe site-ul lor, am cateva anunturi puse la ei si sunt sigura ca Varu' ma va ajuta.

Categoria cea mai des accesata de mine este cosmetice-ingrijire personala, daca cineva are un produs cosmetic primit si care nu-l foloseste de ce sa nu beneficiez eu de el, la un pret redus si transport gratuit prin curier? Este cea mai buna afacere facuta pana acum ;)

Categoria electronice si electrocasnice se afla si ea in topul accesarilor mele, ma uit la toate produsele si le analizez. Dureaza ceva timp deoarece exista un vast teritoriu de acoperit, cu produse foarte utile si ieftine.

Imi place cum este structurat acest site, pot cauta eficent ceea ce imi doresc, din ce parte a tarii sa fie, iar anunturile sunt gratuite. Nu avem nimic de pierdut, totul este un castig. Cum voi mai avea produse ce mie nu-mi trebuie dar altora da, voi pune anunt pe tocmai.ro.

Tu ce faci cu lucrurile pe care nu le mai folosesti?




You Might Also Like

3 comentarii

  1. Buna idee,cu toate ca stiam de acest site nu am intrat niciodata(pana acum :) ),eu de obicei le dadeam oamenilor saraci sau la orfelinate,hainele ce nu le mai port....dar chestia cu produse ieftine m-a atras si cred ca am sa vizitez destul de des acest site :),mersi de pont :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee:) Mulţumim de articol :) O să trag unochi pe acolo :) să văd cum merge :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.