miercuri, 2 iulie 2014

# cunoaste persoana din spatele blogului # madalina ticu

Cunoaste persoana din spatele blogului

V-am spus pe facebook ca daca doriti sa aflati mai multe despre mine, sa-mi lasati maxim 2 intrebari de persoana si apoi voi face un articol in care voi raspunde la acele intrebari. Drept sa spun nu ma asteptam sa primesc atatea intrebari, deci am mult de munca. Ma bucur ca doriti sa aflati mai multe despre mine si ca apreciati munca mea. Multumesc si sa incepem! :*

1.Care sunt produsele tale preferate pentru ingrijirea buzelor?

Nu am un ritual anume pentru ingrijirea buzelor, totul depinde si de anotimp. Toamna, iarna si primavara folosesc un balsam de protectie hidratant de la Avon inainte sa aplic un ruj sau un luciu de buze, iar vara pur si simplu le las sa respire sau folosesc un ruj.

2. Iti doresti sa devii avocat?

Da, imi doresc acest lucru din clasa a 6-a si nimic nu ma poate face sa ma razgandesc. Cred ca aceasta este meseria ce mi se potriveste cel mai bine si in care voi excela.

3. Care este scopul blogului tau?

Initial am facut acest blog pentru a scrie povesti, rime si alte intamplari din viata mea... cu timpul am descoperit pasiunea pentru machiaj si tot ce tine de ingrijirea tenului, corpului, parului si am inceput sa folosesc din ce in ce mai multe produse. Astfel m-am gandit sa ma reprofilez si sa schimb ideea blogului de la literatura la beauty. Rolul sau este de a da sfaturi din proprie experienta, de a impartasi pareri despre anumite produse si de a da idei in legatura cu tinute sau machiaje.

4. Pe ce data esti nascuta?

Sunt nascuta pe 26 iulie 1997, luna aceasta implinesc 17 ani. Cand m-am nascut eu ploua, si banuiesc ca de aceea iubesc asa de mult ploaia.

5. In ce judet locuiesti?

Locuiesc in Comuna Matca, judetul Galati.

6. Ce gen de filme iti plac?

Depinde de starea pe care o am... cand sunt suparata, pentru a ma inveseli ma uit la filme comedie, cand vreau ceva actiune si suspans ma uit la filme de groaza sau actiune, cand vreau sa ma uit la un film siropos... ma uit la unul de dragoste :)). Dar preferatle mele raman filmele care au o morala, din care pot invata ceva.

7. Daca nu ai fi facut blogul ce ti-ar fi palcut sa faci?

Mi-ar fi placut sa fac filmulete cu diferite coregrafii. Ador sa dansez.

8. Ce amintiri ai de cand erai mica?

Nu sunt cine stie ce batrana :)), dar imi aduc aminte ca atunci cand eram mica nu statea nimeni la calculator si ieseam cate 20 de copii in strada si ne jucam pana pe la 12 noaptea fara pauza si fara sa mancam, faceam cate un picnic si cei mai mari ne furau mancarea. Fugeam dupa carute si ne agatam de ele :)), furam cirese mereu si jucam fotbal cu baietii...

9. Ce planuri ai de viitor?

Aici as putea scrie romane :)), dar spun pe scurt. In primul rand vreau sa iau note mari la Bac ( mai am 2 ani de invatat), sa intru la Facultatea de Drept, sa profesez meseria de avocat, sa imi intemeiez o familie, sa infiintez adaposturi pentru animale, sa intru in Parlament si daca mai am timp si de altceva, sa devin make-up artist. Si tot mi se pare putin :)).Voi avea o viata ocupata.

10. Care este culoarea ta preferata?

Movul.

11. Ce fel de muzica preferi?

Rock:

Si genul acesta:


12. Care este hobby-ul tau?

Blogging-ul si dansul.

13. Ce zodie esti?

Leu si ma potrivesc perfect profilului.

14. Care este ultima carte citita?

Ingerul metalic

15. Ce gen literar preferi?

Genul epic, imi plac si poeziile dar doar poeziile lui Nichita Stanescu :D

16. La ce facultate vrei sa dai?

La Facultatea de Drept de la Iasi sau Bucuresti ( nu sunt hotarata inca) si voi mai aplica si la Facultatea de Stiinte politice ( mi-as dori sa fiu ambasador).

17.Iesi din casa fara sa te machiezi?

Nu sunt asa urata incat sa ma machiez tot timpul :)). Da, in fiecare zi ma duc la magazin nemachiata. In vacanta rar ma machiez ( si asta doar pentru blog) si in timpul scolii ma machiez aproape tot timpul, dar foarte subtil ( rimel, putin fard si ruj) dar eu am o superstitie :)) : daca am lucrare si ma duc nemachiata iau nota mai mare. Sunt nebuna, stiu!

18. Esti in pas cu moda sau cu in pas inainte ei?

Ei bine, sunt cu 3 pasi in urma ei :)). Eu nu ma ghidez dupa ce se poarta ci dupa ce imi sta mie bine si ma avantajeaza.

19. Care este visul tau?

Am raspuns la intrebarea nr.9

20. Ti-ar placea sa fii o persoana publica?

Mi-ar placea sa fiu un avocat cunoscut :D

21. Ce fel de caracter ai?

Iti voi da cateva aspecte legate de cei ce se afla in zodia leu, iar acela este caracterul meu:




22. Cum te vezi peste 10 ani? Dar peste 20?

Peste 10 ani ma vad o femie cu o cariera de invidiat iar peste 20 ani ma vad o femie cu o cariera de invidiat, o mama minunata si o sotie de neegalat :D

23. Ce iti place sa faci cel mai mult in timpul liber?

Sa scriu pe blog, sa dansez si sa citesc.

24. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?

Cea in care am primit rezultatele de la examenul de capacitate.

25. Care este fondul de ten preferat si pe ce criterii il alegi?

Nu am un fond de ten preferat, momentan il folosesc pe cel de la The One, si pe acesta foarte rar... si criteriul dupa care il aleg este aspectul si pretul.

26. Cum faci sa primesti atatea produse spre testare?

Primirea produselor spre testare este unul dintre benficiile unui blogger. Deoarece blogul meu este vizitat si am multe persoane care ma urmaresc, anumite brand-uri imi ofera produse spre testare pentru a scrie un review sincer despre produs si pentru a-i face mai cunoscuti. Desigur ca nu este asa de simplu, trebuie sa analizezi produsul, sa compari anumite calitati, sa scrii un review detaliat si care sa ajute un posibil cumparator. Nu toate produsele pe care le-am primit spre testare mi-au placut, de exemplu crema de zi si lotiunea tonica de la Apidermin si am zis acest lucru.. nu voi minti niciodata cititorul despre un produs doar pentru a primi eu ceva. Faptul ca testez este spre beneficiul celor care vor sa cumpere produsul, sa-si faca o idee despre el. Si nu ma imbogatesc de pe urma acestor produse spre testare pentru ca nu am doritori tot timpul, :)

Acestea au fost intrebarile si sper ca ati reusit sa mai aflati cate ceva despre mine. Va pup! :*















36 de comentarii:

  1. Hehe, ma bucur sa vad ca vrei sa faci facultatea de drept!
    La tine voi veni in caz de ceva :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,deci m-ai lasat fara cuvinte.....atatea lucruri minunate de la un copil :),as putea sa fiu mamica ta :)),am fete mai mari ca tine,de 23 si 24 de ani.....tin sa iti spun ca esti un copil minunat si iti doresc din tot sufletul sa iti indeplinesti toate visele...sa ai mare succes in orice pas pe care ai sa-l faci si sa nu renunti niciodata oricat ar fi de greu...te imbratisez cu mare drag,multi pupici de la mine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Sa va traiasca fetele si sa va bucurati de ele:* Va multumesc pentru cuvintele frumoase, ma ajuta mult si m-au impresionat pana la lacrimi. Va multumesc! :*

      Ștergere
    2. Deci,acuma nu ma lua cu sa va.....va multumesc..... :))))),e ok si sa iti.....multumesc(simplu) :))))......sa fii fericita puiule :*

      Ștergere
    3. :)))) Doamne, mereu ma faci sa rad! Bine, nu te iau cu "Va" , Iti multumesc frumos si aceleasi lucruri iti doresc si eu!

      E bine asa? Nu vreau bataie :)))

      Ștergere
    4. Asa e perfect :D,multumesc si eu draga mea <3

      Ștergere
  3. super,imi place genul tau de pers,ma asteptam sa fi mai mare,prin poze asa arati,dar intr un cuvant esti superba.sa ti ajute Dumnezeu sa ajungi acolo unde ti doresti si sa ai familia pe care ti o doresti,asta e cel mai important,imi place foarte mult ca esti sincera si ca ti ai spus copilaria exact asa cum e ea,altii si ar mai indulci amintirile,nu ar recunoaste ca ar fi furat fructe si acum pe bune toti am facut asta.acum am inteles si u testerele si apropo nu ar strica sa ti faci si celalalt blog,sunt interesante si ideile pe care leaveai initial,aaa si mie imi place poezia mai ales EMINESCU si Arghezii.ar fi mult mai multe de spus,darma opresc aici momentan.bv si respect

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, genul acesta de comentarii ma ajuta mult si apreciez si mai mult. Iti multumesc!! :*

      Ștergere
  4. Nu știam că ești gălățeanca de-a mea. :)
    M-am bucurat să mai aflu câte ceva despre tine. Mai ales faptul că iubești animalele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu esti galateanca? Ce frumos!! Eu ma bucur mult ca te-am descoperit, sa stii ca esti un model pentru mine :D. Te pup :*

      Ștergere
    2. Ești prea drăguță! :) Pupici!!

      Ștergere
  5. Sa nu lasi in urma, totusi, partea de "literatura" asa cum ai spus ca a inceput blogul tau. este interesant sa o vedem si pe aceea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat, este o idee buna. Uneori mai strecor si cate un articol de a cel gen :D

      Ștergere
  6. Si eu tot in iulie sunt nascuta,pe 21.fac 21 de ani :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate lucruri am aflat despre tine. ....mult succes in viata , sa-ti împlinești visele. :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga me esti speciala ♡♡♡♡♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti o draguta si foarte sincera :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e cel mai bine, sa fim sinceri. Multumesc :*

      Ștergere
  10. As vrea ca in primul rand sa-ti doresc ca toate visele sa ti-se implineasca.Ma bucur ca esti sarguincioasa si iti doresti o cariera si o familie frumoasa :-* Stiam ca esti tinerica dar n-am crezut ca ai doar 17 ani,fetele mele au 24 si 22 de ani iar nepotelul 2 ani si 8 luni,se vede ca stii ce vrei de la viata :) cum spunea cineva mai sus "esti un copil bun".In orice moment ne arati ca stii ce vrei de la viata si chiar ne bucuram sa primim sfaturi,citesc cu drag articolele tale.Ma bucur ca am auzit ca esti moldoveanca ca si mine :-*
    Multa bafta pe plan personal dar si profesional! :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc mult!! Mi-am dat seama de mult ca sunteti o doamna ce merita respectata si care iubeste si este iubita; care isi vede de treaba ei si care imparte cu ceilalti... pentru asta va ofer tot respectul meu si va doresc si eu sa va bucurati de copii si nepoti si sa fiti cea mai fericita din lume! Multumesc pentru cuvintele frumoase si sper ca tot ce imi doriti sa se implineasca :* :*

      Ștergere
    2. Multumesc,draga mea! :-* mai lasat fara cuvinte :) trebuie sa fim buni unii cu altii ca si asa viata e grea :)
      pupici :-*

      Ștergere
  11. Din descriere pari o persoana inteligenta , pe langa faptul ca esti si draguta ! Cel mai mult mi-a placut intrebarea #3 si raspunsul , evident . Mi s-au parut esentiale in acest articol...
    Iti doresc sa "ajungi" acolo unde ti-ai propus ! Mult succes ! Felicitari ptr articol ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, toate sunteti niste dragute!! Te pup :*

      Ștergere
  12. si eu m-am nascut pe ploaie ;)). doar ca ploaia mea era mai rece fiind in octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. La intrebarile mele nu ai raspuns. :( Oricum, mi se pari o persoana foarte de treaba si ma bucur sa avem cate ceva in comun. PS: In poza de mai sus semeni cu mine. :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, scuze daca nu am raspuns la toate intrebarile... cred ca nu le-am vazut :(. Daca semanam e de bine, sora mea geamana :)). Te pup :*

      Ștergere
  15. Bravo tie stii ce vrei in de la viata asta ....feicitari pentru toate alegerile facute..

    RăspundețiȘtergere
  16. E bine că şti ce vrei să faci pe viitor , eşti o persoană foarte ambiţiosă

    RăspundețiȘtergere
  17. OMG :))
    Ce ne asemanam :)) in primul rand si mie imi place sa dansez,am avut trupa in generala,imi place sa citesc <3 si sunt si eu leuu :))) dar este o diferenta inca nu stiu ce voi face pe viitor am o mica idee insa si familia mea are o contributie importanta in viitorul meu !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.