marți, 22 iulie 2014

Cum sa ai un ten sanatos si fericit

Astazi vreau sa va prezint rutina mea zilnica si sper sa invatati cate ceva din aceasta postare. Aceasta rutina mi se pare foarte importanta, eu iubesc rutina in general si stiu ca nu toata lumea face acest lucru. Iubesc rutina pentru ca stiu ca este necesar sa ma acomodez cu ea de pe acum. Daca acum rutina mea consta in folosirea unor produse pentru ten, corp, par, bautul cafelei si mancatul unui strudel... cand voi ajunge la stadiul in care am un serviciu, un copil, un sot.. ea se va instala in viata mea fie ca vreau fie ca nu. Chiar daca acum as putea sa mai sar peste cate un pas, cand voi fi mare nu-mi voi mai permite acest lucru. Si mai bine ma pregatesc din timp decat sa ma chinui atunci. So, rutina mea de ingrijire este:

1. Ma trezesc ciufulita, ametita, somnoroasa, etc.; nu mai am chef de niciun produs cosmetic nimic! Daaar, imi aduc aminte cat de importanta este demachierea dimineata si nu sar peste acest pas. Poate va intrebati de ce trebuie sa ne demachiem dimineata daca am facut asta inainte de culcare. Raspunsul este: pentru ca in timpul noptii cantitatea de grasime secretata de piele creste, trebuie indepartat acest strat de grasime pentru a reda luminozitatea tenului.

Pentru acest pas eu folosesc spuma de curatare pentru ten gras Bamboo pe care o gasiti Aici(click). In curand ii voi face un review.
Dupa ce o folosesc ma spal pe fata doar cu apa rece, tenul ramane atat de fin si curat... este cea mai buna spuma de curatare pe care am folosit-o vreodata! Indeparteaza tot si are un pret foarte bun.



2. Urmatorul pas are rol in hidratarea tenului, pas esential pentru o buna ingrijire a pielii din zona fetei. Pentru acest pas folosesc crema de zi antistress de la pellamar (urmeaza un review) cu SPF 28+. Este preferata mea cand vine vorba de baza pentru machiaj si ma voi da mai multe detalii in zilele ce urmeaza.
O gasiti Aici(click).

3. Pentru ca ochii au nevoie de momentul lor de relaxare folosesc gelul contur pentru ochi Bellapierre de la Myfragrance.ro.

4. Urmatorul lucru pe care il fac este sa imi ingrijesc parul. Prima data folosesc un ser pentru indreptat parul de la Avon Advance Techniques, il folosesc in fiecare zi pentru ca lasa parul foarte moale si matasos, ii da o stralucire aparte si il descurca. Imi place la nebunie si cred ca pretul sau a fost in jur de 15 lei.

Apoi folosesc tot de la Avon A.T un ser pentru varfurile deteriorate, este pe terminate si trebuie sa-mi cumpar altul ( in curand un review detaliat). Imi place ca este uleios si face parul mult mai fin si moale, dar nu imi place ca imi lasa mainile pline de ulei. Am dat in jur de 13-15 lei.

5. Picioarele mele sunt niste rasfatate cand vine vorba de ingrijirea lor, dar ele nici ca vor sa-mi usureze treaba. Ca este primavara, vara, toamna, iarna pielea de pe ele se curata mereu, adica se ia un strat si inca unul si inca unul, apoi iar se regenereaza, iar se ia un strat si acest lucru lasa un aspect neplacut al picioarelor.  Pe langa acest lucru imi transpira foarte tare picioarele si mainile, acest lucru este din familie si creeaza disconfort. Pentru aceasta problema folosesc de la Avon foot works un spray dezodorizant pentru picioare care nu-si prea face treaba asa bine, dar pana imi cumpar altul il folosesc pe acesta.

6. Spre seara folosesc o crema pentru picioare si coate, nu o folosesc chiar in fiecare zi pentru picioare deoarece am calcaiele foarte hidratate si nu suporta mai nicio crema, toate sunt prea grase pentru picioarele mele. Dar pentru coate este perfect si il mai folosesc si pentru genunchi. Crema este de la Avon planet spa si este este una dintre preferatele mele

7. Hidratarea corpului este la fel de importanta,iar pentru acest pas folosesc crema de corp de la pellamar despre care v-am povestit intr-un review anterior. Gasiti review-ul aici(click) pentru mai multe detalii.

8. Folosesc apoi un deodorant de la Georvital, pentru protectia impotriva transpiratiei, acesta confera o prospetime naturala.

9. Cand vine vorba de crema de noapte o folosesc fie pe cea de la Apidermin, fie folosesc apa de trandafiri de la Naturalis. Nu credeam ca voi iubi atat de mult aceasta apa de trandafiri si o prefer in locul cremei de la Apidermin deoarece nu lasa niciun strat gras si dimineata fata mea nu e incarcata.

sau

Cam aceasta este rutina mea si astept si rutina voastra in comentarii sau pareri despre produsele pe care le folosesc si le-ati folosit si voi. O zi buna :*




25 de comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut acest articol, cred ca voi incerca si eu serul pentru varfuri deteriorate, eu momentan folosesc tratamentul leave-in cu ulei de argan. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te ingrijesti de pe. acuma,prevenirea este mai buna decat tratamentul.....rutina mea este mult mai simpla ca a ta,am inceput de mult timp sa nu mai folosesc produse din comert(foarte rar),pentru corp folosesc sapunele de la Camely-frumusete naturala,odata pe saptamana imi fac un gomaj din zat de cafea cu ulei de masline,iar ca si crema de corp folosesc unt din nuca de cocos.Pentru par folosesc odata pe saptamana masca de ou cu ulei de masline,iar sampone si balsam folosesc momentan de la gama nature cu ulei de argan.Sper ca ti-am fost de ajutor,cat de cat :),te pup draga Mada

    RăspundețiȘtergere
  3. din toate produsele prezentate, am incercat doar apiderminul, dar ma gandesc ca nu-i prea tarziu sa ma familiarizez si cu altele :).

    RăspundețiȘtergere
  4. produse de caliate fb ristea marinela

    RăspundețiȘtergere
  5. Te urmãresc de ceva vreme și pot sã spun cu mare drag că apreciez ceea ce faci, mai ales la o vârstã destul de fragedã, ca sã zic așa. Ai reușit sã te afirmi ușor-ușor și îți doresc ca pe viitor sã continui în același stil. Îmi place faptul că postãrile tale fac referințã la mai multe domenii și nu sunt fixate pe un singur subiect. Mult succes pe mai departe ! Promit sã te urmãresc în continuare deși nu am obiceiul sã mã "aventurez" în discuții.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur enorm ca ai postat acest comentariu, este cu adevarat important pentru mine astfel de aprecieri. Multumesc din suflet ca ma urmaresti si ma bucur ca iti place diversitatea de pe blog. Multumesc inca o data si astept in continuare comentarii de la tine. Chiar m-ai facut fericita. Te pup :*

      Ștergere
  6. produse de caliate ,eu folosesc sapunele de la Camely-frumusete naturala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca nu am incercat apa de trandafiri dar dupa numeroase recenzii pozitive cred ca m-ar tenta sa o iau si eu in probe :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Apa de trandafiri ?Super n am incercat dar voi incerca imediat ce o achizitionez ...sfaturi utile tine-o tot asa....

    RăspundețiȘtergere
  9. ai niste sfaturi foarte utile unei femei, bravo

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos articolul,felicitari si multumim pentru prezentarea acestor produse :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place rutina ta de ingrijire...dar eu de cateva luni am inceput sa folosesc tot mai mult produse cat mai naturale. Am renuntat la mastile de par din comert, folosesc ulei de cocos, de argan, unt de shea. Pentru maini saptamanal fac o masca de miere, ulei de masline si de jojoba.Ca demachiant pentru ochi folosesc o combinatie de apa termala cu ulei de masline. Ca tonic si fixator de machiaj folosesc apa termala. Pentru maini ca si crema zilnica folosesc ulei de jojoba. Ca scrub zatul de cafea cu iaurt face minuni! Dar o sa incerc si malai cu ulei de masline, am auzit ca este la fel de bun ;) Ce cumpar totusi din comert ( sampoane, balsamuri de par, sapunuri, etc.) caut ca fie de asemenea cat mai naturale, macar fara parabeni. Pavel Diana

    RăspundețiȘtergere
  12. Gudula Roxana-Elena27 iulie 2014, 23:46

    foarte interesant articolul

    RăspundețiȘtergere
  13. Uleiul de la Avon e super, imi face si mie un par mai moale pentru ca al meu e uscat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din toate produsele as alege serul pentru varfuri deteriorate ,chiar coafeza mi-a recomandat la ultima mea tunsoare.Se pare ca parul meu nu e decis (ca si mine de altfel) daca sa fie gras sau uscat.Prin urmare e mixt iar varfurile se tocesc foarte repede .Cred ca un ser ar fi benefic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Din toate produsele ,prefer serul pentru par deteriorat ,chiar coafeza mi-a recomandat asa ceva la ultima mea tunsoare ,serul pentru varfuri,se pare ca parul meu nu a fost foarte hotarat(ca si mine de altfel :))) ) daca sa fie gras sau uscat .prin urmare il am mixt iar varfurile mele se tocesc foarte repede .mihaelagreeneyes

    RăspundețiȘtergere
  16. as vrea sa te intreb chiar este bun serul de la AVON pentru varfuri deteriorate,pt ca as vrea sa imi iau si eu,insa nu stiu daca functioneaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu repara varfurile, dar le hidrateaza si face parul mai moale si stralucitor :)

      Ștergere
  17. Ma bucur ca ai facut acest articol .

    RăspundețiȘtergere
  18. super interesant articolul mai invatam si noi din parerile voastre!!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.