Cum arata geanta perfecta

Imi plac gentile, imi plac la nebunie! Le consider punctul forte intr-o tinuta, nelipsite din dulapiorul unei femei si piesa pe care nu ma satur sa o cumpar. Oricate as avea este loc de o genata noua, una mica, mare, medie, roz, negra, verde, etc. Am sesizat ca printre toate gentile mele nu exista niciuna colorata, totul e monoton ( negru, bej, maro). Datorita unui site unde exista mii de modele frumoase, colorate viu sau tot bej,maro, negru... acum colectia mea a crescut si piesa ei de rezistenta este geanta de pe Jadu.ro  Din pacate nu se mai afla pe site, banuiesc ca nu mai este in stoc, dar am poze mai jos.



M-am indragostit de aceasta geanta de la prima vedere, este perfecta pentru firea mea rebela si jucausa. Imi place sa este micuta dar incapatoare, perfecta pentru o tinuta eleganta dar si casual. Poate fi purtata atat intr-un outfit cu haine de culoare deschisa dar si cu haine de culoare inchisa.

Eu am ales varianta a doua, am purtat-o intr-o tinuta casual cu haine de culoare inchisa. Deoarece scopul acestui articol este de a va prezenta geanta, tinuta mea nu va fi expusa.

Iata cateva poze:





Imi place foarte mult combinatia dintre turcoaz si roz, este foarte finuta si de bun gust. Aplicatiile sub forma de fermoar de pe maner ofera un plus de eleganta si arata asa fashion! A devenit geanta mea preferata si abia astept sa o mai scot inca o data plimbare, a fost foarte laudata!

Am fost foarte impresioanta de calitatea gentii si sigur voi fi clineta fidela a acestui site. In continuare va voi arata cateva genti la fel de frumoase:




O gasiti AICI(click) 



O gasiti AICI(click)








Nu ezitati sa va uitati pe site, au atat genti din piele naturala cat si ecologica. Shpping placut! :*

You Might Also Like

61 comentarii

  1. E tare draguta gentuta ta, Mada :) ultima geanta, cea roz, pur si simplu e adorabila, cred ca o sa mi-o iau si eu. Sa o porti cu drag in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumoasa geanta, merita sa o cumperi! Sa mi-o arati si mie cand o vei lua :* :*

      Ștergere
  2. Super articolul , super sunt si gentile .

    RăspundețiȘtergere
  3. Lavinia Miu
    Superba geanta ta turcoaz...si pe site am vazut unele dragute, iar preturile sunt ok.imi place mult si ultima geanta postata de tine,cea roz 😀 si "surioara ei",pe bej ....

    RăspundețiȘtergere
  4. GHIZDAVU IULIANA SIMONA ;pai da toate gentile imi plac,sunt de calitate ,imi plac si ca model ,de culori nu mai zic,geanta luata de tine este faina rau

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mica e gentuta ta, mie imi place aia neagra :D

    RăspundețiȘtergere
  6. E micuta dar incapatoare gentuta mea <3. Cea neagra e si mai mare ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragute e geanta, si eu am fost azi in oras si mi-am cumparat o gentuta. Iar despre ultimele genti, sunt superbe! <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super draguta <3 sa o porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa,perfecta pentru vara,culorile te binedispun ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Mitrea,sunt superbe,eu sunt adepta celor de tip postas,bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa, e perfecta pt vara.

    RăspundețiȘtergere
  12. e foarte frumoasa posetuta bleu cu manere roz e asa draguta

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte frumoasa gentuta.

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumoasa , imi place si culoarea <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Designul gentii turcoaz cu roz , e superb.Simplu si de bun gust.E foarte buna in sezonul estival.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac toate gentutele dar cea turcoaz este adorabila,atat design-ul cat si culorile.

    RăspundețiȘtergere
  17. elegante,rafinate si foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi plac gentile la nebunie, am negru, gri, bej, nude, crem, rosu, galben intens...dar la acea combinatie de culori nu m-am gandit. Ma refer la geanta aleasa de tine. Arata excelent. Sa o porti cu placere in continuare! Da, sunt frumoase gentile de pe acest site, mai ales cele din piele naturala.

    RăspundețiȘtergere
  19. e superba geanta prezentata de tine, imi place mult si e cam genul de posete pe care imi place si mie sa le port! E foarte atractiv design-ul manerelor, imitand un fermoar, mi se pare de un efect tare fain!

    RăspundețiȘtergere
  20. cui nu-i plac gentite ? sunt un accesoriu foarte dorit si de nelipsit din garderoba unei femei...

    RăspundețiȘtergere
  21. fb gina whim
    imi place modelul ..culoriile nu sunt preferatele mele in materie de genti..dar modelul este deosebit

    RăspundețiȘtergere
  22. fb.pop aurelia
    imi place geanta find o culoare care imi place cu alte cuvinte preferata mea la fel si modelul.

    RăspundețiȘtergere
  23. ADEVARUL ESTE CA UN PIC DE CULOARE MAI ALES VARA NU STRICA,PE LANGA FAPTUL CA PARE INCAPATOARE SI ESTE FTRUMOASA

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu sunt inebunita dupa genti. Frumos articolul.
    FB: Mariana Loredana

    RăspundețiȘtergere
  25. Ador gentile colorate! Iar a ta este superba!

    RăspundețiȘtergere
  26. Super draguta <3 sa o porti cu placere :* Si celelalte culori sunt ok, dar prima e traznet! (Y) Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
  27. E foarte frumoasa gentuta?

    RăspundețiȘtergere
  28. Super arata aceasta geanta...iar culorile sunt atat de vii si jucause... gentile sunt si pasiunea mea...niciodata nu am suficiente, mereu gasesc cate un pretext sa imi achizitionez o alta geanta, dar niciodata aceeasi culoare...sa o porti si plimbi sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  29. superba geanta ,fb mirela mandreanu

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumoase gentutile si viu colorate :) dar as opta pentru cea neagra,cam asa sunt toate ale mele :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi plac toate gentutele, in special prima, cea turcoaz cu roz, este superba si intr-adevar pentru " o fire rebela si jucausa"..sa o porti cu placere ! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mihaela-Ana Enuta28 iulie 2014, 12:28

    prima gentuta e geniala, culorile ma duc cu gandul la barbie

    RăspundețiȘtergere
  33. asa este, geanta este un ''must have'', cat mai multe si cat mai diferite, cea turcoaz este absolut superba

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi place geanta neagra , restul nu vad cum sa le asortez

    RăspundețiȘtergere
  35. Este superba,imi place foarte mult designul,si mai ales ca este turcoaz :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte draguta gentuta si e numai potrivita pt o vara colorata.
    Cred ca nu exista femeie care sa nu iubeasca gentile si pantofii :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Este foarte frumoasă geanta :) nu doar aceasta , toate sunt :) ' combinatia dintre turcoaz si roz este foarte finuta si de bun gust ' ai specificat foarte bine . Mie imi sclipeşte în ochi când o văd .

    RăspundețiȘtergere
  38. TOATE SUNT FRUMOASE !!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Alina Florina
    toate gentile sunt superbe,imi plac mult gentiile micute in culori cat mai vii.dintre toate gentiile prezentate de tine ador geanta neagra,exact stilul meu,m-a cucerit din prima

    RăspundețiȘtergere
  40. Se vede ca fetele iubesc posetele :D....o gramada de comment-uri....felicitari pentru articol,superbe posetele,si eu am o gramada,din cand in cand mai dau din ele :)

    RăspundețiȘtergere
  41. doamne ce imi mai plac gentutele de pe saitul asta si au si reduceri ,iar gentuta ta este superba imi place totul la culoarea,dimensiunea ,totul se va asorta de minune si vei fi admirata peste tot ..

    RăspundețiȘtergere
  42. orice femeie este indragostita de genti :) pt mine sunt cele mai importante!!

    RăspundețiȘtergere
  43. Sunt superbe gentile, ador culorile vii si simplitatea ceea ce ele au...:*

    RăspundețiȘtergere
  44. Sa stii ca si la mine e monotonie la genti : negru,alb,bej....dar parca ma tenteaza si pe mine astea asa colorate,cred ca in curand imi achizitionez una!

    RăspundețiȘtergere
  45. Foarte dragute sunt toate mai ales cea albastra ..e perfecta !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.