sâmbătă, 5 iulie 2014

# crema de zi hidratanta cu extract de goji si rodii de la Anian review # crema foarte buna pentru fata

Crema de zi hidratanta cu extract de goji si rodii de la Anian- review

Cand vine vorba de cremele de zi, greu gasesc ceva pe placul meu si care sa fie absorbita in totalitate de ten. Acum ceva timp a primit spre testare de la triodeluxe o crema hidratanta cu antioxidanti din extracte de goji si rodii pentru ingrijirea tenului. La inceput eram sceptica, deoarece pana acum nu am gasit nicio crema care sa-mi placa si care sa ma faca sa zic: "Asta e! Sigur o voi recumpara." Initial nici nu am vrut sa testez aceasta crema, dar am zis sa-i dau o sansa si sa vedem cum se descurca. Bine-am facut! Sa vedem parerea mea.


Ce spun ei:

Crema de zi hidratanta pentru fata de la Anian contine extracte de goji si rodii care, gratie proprietatilor lor antioxidante dovedite, combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor va ingrijesc si hranesc pielea.

Rezultate:

Crema va lasa pielea Hidratata, neteda, fina si protejata impotriva semnelor de imbatranire. 

Mod de folosire:

Se aplica dimineata, dupa demachierea fetei si gatului, prin masa circular usor si evitand zona ochilor. pentru rezultate optime, aplicati intai anian gel pentru curatarea tenului. Pentru ten normal si mixt.

Testat dermatologic. NU contine coloranti.

Ce spun eu:

Eu o aplic in fiecare dimineata dupa demachiere si intra imediat in piele chiar daca am tenul mixt spre gras. Nu mi-a facut nicio problema, nu ma mananca pielea din zona ochilor ( ceea ce se intampla mai mereu cand aplic o crema) si nu are un miros intepator.

Rezultate sunt exact cele mentionate de ei, astfel pielea mea a devenit vizibil mai fericita, hidratata in profunzime fara a ramane o pelicula grasa, este mult mai fina ( ca funduletul unui bebelus :)) ), dar daca este protejata impotriva semnelor de imbatranire nu stiu... acest lucru va fi vizibil in mai mult timp, si nu pot garanta ca este adevarat.

Imi voi cumpara si gelul de curatare a tenului pentru ca imi doresc rezultate si mai bune. Va dati seamna daca fara gel este atat de buna... cum va fi cu folosirea gelul? Abia astept!!

Crema aceasta a devenit preferata mea si o voi cumpara de indata ce o voi consuma ( nu prea curand deoarece are 50 ml, o cantitate destul de mare deoarece nu necesita prea multa cantitate atunci cand o aplicam).

Imi place si cutia in care a venit, in interior are un suport tot din hartie pe care sta recipientul si are o alura eleganta si profesionala. Mie-mi place la nebunie! Trebuie sa o incercati.

Ce ziceti, va tenteaza? 



10 comentarii:

  1. da.....chiar as vrea sa o incerc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat aceasta crema,mi se pare o crema buna datorita continutului de extracte de goji si rodii(pentru tenul meu cred ca ar fi ok),in schimb mananc fructe de goji zilnic :D,ma bucur ca ai gasit o crema buna pentru tenul tau :),o zi frumoasa draga Mada :*

    RăspundețiȘtergere
  3. GHIZDAVU IULIANA SIMONA;cu siguranta este o crema buna dupa cum ai descris-o ,bineinteles ca as folosi-o si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, ma tenteaza crema aceasta. Am tenul foarte gras si am gasit cu greu o crema care sa mi se potriveasca. Folosesc in prezent crema hidratanta matifianta de la Farmec Natural.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si crema pe care o folosesti este foarte buna. O are sora mea si am folosit-o si eu un pic, mi-o voi cumpara altadata.. deja am prea multe creme :))

      Ștergere
  5. da,sunt bune produsele care contin rodii,eu am folosit o masca de fata de la oriflame si mi a prins foarte bine tenului

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar as fi foarte bucuroasa sa o pot incerca :) de la ei am folosit sampon,masca de par si un gel de curatarea tenului si am fost foarte multumita de ele,pacat ca s-au terminat :D
    Dupa descrierea facuta sunt sigura ca este buna,stiu ca tu esti sincera :-* <3
    Multumim! :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca ai incredere in mine, draga mea! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. mereu folosesc creme hidratante pentru corp chiar si demachiante dar asta este ceva nou am sa incerc aceasta crema..

    RăspundețiȘtergere
  9. Da mă tenteazăă :* după cum ai descris-o aş încercao .

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.