Crema de corp de la Pellamar review

Eu sunt o fana a produselor facute in Romania, au mirosul specific de "acasa" si eu cred ca sunt de o calitate superioara. Crema de corp de la Pellamar nu face exceptie si a ajuns sa faca parte din rutina mea zilnica.


Pentru mine este foarte importanta hidratarea de zi cu zi, atat a fetei cat si a corpului.

Utilizare:

Se recomanda utilizarea zilnica, dimineata si seara, masand usor pielea curata, pana la absorbtia completa. Nu lasa pielea grasa.

Acest lucru este scris pe spatele recipientului care este facut dintr-un plastic gros, maleabil si placut la atingere. Are un aspect elegant si de lux, iar capacul este foarte rezistent si se desface perfect( nici prea usor si nici prea greu).

Ce spun ei:

Actiuni si rezultate: Atunci cand pielea devine uscata si iritata, este nevoie de o ingrijire speciala. Intens hidratata, cremea de corp compenseaza deficientele de lipide, calmeaza si restabileste confortul si supletea.

EXTRACT PELL AMAR- sursa de energie pentru piele- ajuta la pastrarea functiilor pielii supuse diversilor factori de stres cotidian. Aspectul pielii se imbunatateste vizibil, capata fermitate si elasticitate. Un amestec de uleiuri  cu ados de unt de shea si vitamina E ce contribuie la:

- hidratarea pielii uscate si iritate;
- revitalizarea pielii obosite si uscate;
- protectie UV;
- regenerarea pielii;
- stimularea si activarea microcirculatiei.

Ce spun eu:

Aceasta crema de corp de la Pellamar indeplineste toate functiile pe care si le-a atribuit. De cand o folosesc, pielea mea este vizibil mai hidratata fara a ramane grasa sau lipicioasa. Este absorbita de piele imediat ce intra in contact cu ea si pielea devine mult mai fina.

Cand am mirosit-o initial din flacon, mi s-a parut un miros contrafacut, nimic special...dar cand am aplicat-o pe piele, un miros fresh de portocale mi-a invadat toate simturile. Miroase divin si persista pe piele, dar foarte subtil.

Da senzatia de piele hidratata in profunzime si usoara ca o pana, nu o ingreuneaza si este perfecta pentru pielea mea. Eu o ador, si pentru pretul mic pe care il are cantitatea este foarte mare(250 ml) deoarece nu trebuie aplicat mult. In compozitie are niste particule verzi care atunci cand aplici crema sunt absorbite si ele, creeaza o senzatie de prospetime si ma simt atat de rasfatata.

Dupa ce o voi consuma, voi cumpara imediat alta. Un produs excelent cu un raport pret-calitate la fel de bun. Merita! ;)

Va tenteaza? 

You Might Also Like

12 comentarii

  1. GHIZDAVU IULIANA SIMONA;imi place descrierea facuta de tine ,nu am folosit niciodata dar trebuie sa o cumpar si eu ,multumesc de informatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh da ,ma tenteaza :).....nici nu am auzit pana acuma de crema asta,mersi de pont :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare foarte interesanta, de unde ai cumparat-o? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O gasesti aici, draga mea :* http://pellamar.com/magazin/intretinere-corporala/organic-spa/crema-de-corp

      Ștergere
  4. Interesant :* Mă tentează şi pe mine ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat-o si eu ! Sincera sa fiu, toate laudele, insa pe mine ma cam deranjeaza mirosul..

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faina! :) eu pana acum n-am incercat nimic de la ei, dar vreau sa-mi cumpar gelul peeling pentru fata:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur ca ne tenteaza ce este bun si ieftin ;) eu de cand am nepotelul m-am lasat pe locul doi :D dar nu-mi pare rau,el e sufletul meu :-*
    PUPICI :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. FB: Maria tandara: Am incercat multe creme si nu mi-a priit pielii dar acesta ma tenteaza si chiar am sa-l incerc .Multumesc mult Madalina pupicii :* :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru pont ,o sa o cumpar.Mariana Cioranu.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.