Completeaza-ti viata cu Elefant

Cu totii stim de site-ul Elefant, este un site consacrat, cunoscut de toata lumea. Cu ceva timp in urma traiam cu impresia ca elefant este un site care vinde doar carti... Doamne ce minte aveam, pentru ca Elefant este un mall online pentru intreaga familie, oferind clientilor sai o selectie de peste 130.000 de produse din zona de carte, ebooks si ereadere, jucarii&bebe, imbracaminte, incaltaminte, accesorii si cosmetice&parfumerie.


Hmm, cosmetice... e categoria mea preferata, atat pot spune. Sunt pasionata de cosmetice, de tot ceea ce tine de infrumusetare, de ingrijire. Tind sa cred ca orice femie este interesata de aceste lucruri, intr-o masura mai mare sau mai mica. Printre zecile de site-uri de cosmetice, Elefant se evidentiaza printr-o gama larga de produse, la diferite preturi si de la producatori foarte diversi.

Spuma Taft este spuma mea preferata, o folosesc destul de rar, dar atunci cand am nevoie chiar isi face treaba. La fel si fixativul de la ei, iar pe Elefant pretul spumei este de 14,90 lei... un pret foarte avantajos.

Beneficiile folosirii: previne deshidratarea parului si il protejeaza impotriva caldurii degajate de uscatorul de par si confera stralucireacestuia.


Pe langa pasiunea pentru cosmetice, singura care este mai presus de cea anterioara este cititul. Iubesc sa citesc, sa simt, sa citesc printre randuri, sa inteleg oamenii, personajele... iubesc fictiunea dar si realitatea. Cartile reprezinta pentru mine o scapare din cotidian, o desprindere de ceea ce este real, este locul dintre realitate si imaginatie. Iubesc sa citesc, iubesc asta mai mult decat sa ma machiez. Cand pun mana pe o carte greu o mai dau jos din mana.

Pe Elefant am vazut atatea carti pe care mi le doresc, la preturi foarte bune, cu foarte multe promotii. Categoriile sunt foarte multe, de la dragoste la stiinta. Acolo este coltisorul meu, este locul pe care il iubesc cel mai mult la acest site.

Exista si un club pe acest site iar la inscriere primesti cadou 50 de lei la comenzi de minim 399lei., iar in timp acestia va fac numeroase surprize care constau in vouchere si premii care mai de care mai atractive.

Completeaza-ti biblioteca si colectia de machiaje cu ajutorul lor.





You Might Also Like

3 comentarii

  1. Multumim pentru articol,si eu am cont la ei,dar nu am comandat inca nimic,intradevar au o gama diversa de produse....doar sa ai bani si poti cumpara orice :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.