Ceasuri de calitate

De multe ori v-am spus ca de un an am mania ceasurilor, ador sa port ceasuri, sa am diferite modele, sa le pot accesoriza in diferite moduri! WatchShop are o gama larga de produse, care mai de care mai atractive si in mod sigur gasesti unul si pentru tine!
Ceasurile fossil sunt cele care ma atrag cel mai tare, sunt perfecte pentru oricine si au un stil aparte. Cred ca sunt perfecte pentru mine si manuta mea. Ceasurile completeaza o tinuta cum numai ele stiu, ne ofera eleganta,siguranta si frumusete.

Ceasurile pot avea diferite semnificatii, il poti cumpara pentru a oferi un cadou sau pentru propria persoana. Pe WatchShop am gasit mult modele care mi se potrivesc dar doua mi-au captat atentia:



Acest ceas este facut din cristal mineral si este perfect pentru o tinuta eleganta si de bun gust. Mecanismul este Quartz, cel pe care eu il prefer si care il consider cel mai bun.

Culoarea este una dintre preferatele mele deoarece poate fi inclusa foarte usor in orice tinuta.

Aspectul sau este foarte finut si se potriveste pentru fiecare mana, mai subtire sau mai groasa.

Il gasiti Aici(click).





Acest ceas are curea si este mai mult pe gustul meu pentru ca ceasurile care au curea sunt preferatele mele. In prezent am doar in acest gen. Imi place ca are cadranul mare si are aceeasi culoare cu cel prezentat putin mai inainte.

Este facut tot din cristal mineral iar cadranul are 34mm. Culoarea carcasei este aur roz si este perfect pentru o fata cu bun gust si careia ii plac lucrurile finute.


Il gasiti Aici(click).

You Might Also Like

1 comentarii

Un produs Blogger.