Ce cadou sa-i faci?

Cu totii avem o problema in alegerea cadourilor, ne intrebam daca ii va placea, daca e folositor, daca merita sa dai banii pe acel lucru... dar cel mai important e, ii va folosi la ceva?

Aceasta postare mi-a fost propusa de o cititoare draga, care are nevoie de cateva sfaturi in materie de cadouri. Ziua mea este tot in aceasta luna si cred ca este cel mai adecvat sa vorbesc despre ele acum.. poate ma aude cineva si imi indeplineste dorintele :))

Asadar, cand vine vorba de cadouri toti oftam, toti vrem sa oferim ceva care sa ii lumineze fata sarbatoritului, un cadou pe care sa-l aprecieze si care sa-i fie util. Serios, eu sunt o "fana" a cadourilor utile, degeaba primesc ceva superb daca nu ma va ajuta cu nimic. Si iata sfaturile mele cand vine vorba de diferite categorii de persoane.

1. Daca este mama ta

Cred ca cel mai util lucru pentru o mama este o geanta, nu conteaza cate are, o femeie apreciaza intotdeauna o geanta frumoasa si sigur o va folosi. Daca ai o mama cocheta care iubeste lucrurile finute, o pereche de cercei sau un colier sunt cadoul perfect. Dar totusi este mama ta, si va aprecia mai mult un lucru facut cu mana ta decat ceva cumparat. Ai putea sa ii faci o surpriza de genul acesta: te trezesti mai devreme ca ea, faci un mic-dejun din dragoste si ori o servesti la pat, ori la bucatarie... va aprecia foarte mult.


2. Daca e prietena ta

Prietena ta cea mai buna implineste anii si habar nu ai ce sa-i mai cumperi pentru ca deja are de toate? Stai linistita, cu totii am trecut prin asta. Iti spun cu mana pe inima ca nu exista fata care sa nu aprecieze o rochie noua, o bluza noua, sau orice tine de imbracaminte! Daca stii ce marime poarta esti deja experta. Gusturile nu se discuta, dar daca sunteti prietene sigur stii cam ce i-ar placea.

Lucrul cel mai important atunci cand ii alegi cadoul este sa o cunosti. Daca o cunosti, orice vei cumpara ii va placea ;)

3. Daca e sora ta

Daca e sora ta, sunt sigura ca stii ce i-ar placea, fie iti spune subtil ce vrea, fie e mai evidenta.. sigur iti va da de inteles ce i-ar place. Dar daca nu te pricepi sa "citesti" oameni observa despre ce vorbeste mult, ce isi cumpara mai des: bijuterii, haine, produse make-up etc. si cumpara-i ceva din acea categorie. Cu siguranta ii va placea.

4. Daca este tatal, fratele, prietenul tau

I-am inclus pe toti in aceeasi categorie deoarece barbatii nu prea sunt pretentiosi si la ei nu sunt atatea obtiuni cum sunt la femei.

Pentru tata este potrivit un tricou cu un imprimeu de acest fel cel mai bun tata din lume, asta daca e genul de tata care ar purta asa ceva. Dar oricum ar fi, ii va tresari inima de bucurie cand va vedea ce este scris pe el ;)
Pentru un frate sau un prieten gasesc cadoul perfect un parfum.

Acestea sunt alegerile mele cand vine vorba de barbati: haine sau parfum :))

Un sfat: Daca celei ce ii cumperi cadou ii plac produsele de make-up si tu vrei sa-i faci un astfel de cadou dar tu nu esti prea priceputa, nu cumpara nimic fara ajutorul cuiva, nu cumpara ce-i mai ieftin sau ce-i mai scump. Prima data informeaza-te apoi cumpara.

Cam acestea sunt sfaturile mele, nu am spus niste cadouri concrete deoarece fiecare persoana e diferita si ii plac lucruri diferite. V-am dat cateva sfaturi despre cum sa alegeti cadoul perfect. Sper ca v-am ajutat :*

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Bune sfaturi ;) :* parfumul e cel mai greu de ales. Daca nu stii exact, mai bine nu iei nimic. : P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ma bucur ca l-ai facut! Imi este util mie si presupun ca si altor fete. Am aflat ca isi doreste foarte mult un parfum, deci cred ca il voi cumpara. Iar partea cu micul-dejun nu poate sa lipseasca. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, sunt de acord cu tine. Câteodată ne agităm prea mult când vine vorba de cadouri deși sunt o grămadă de variante safe pentru fiecare persoană din viața ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar un articol de foarte mare ajutor,toti avem probleme cand vine vorba sa cumparam un cadou .....si eu sunt adepta cadourilor utile,intotdeauna ma informez de ce are nevoie,sau de ce ii place.....si am reusit sa fac multe surprize placute :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant! Consider ca daca ai de făcut un cadou pentru o femeie poti scapaa usor, pentru ca multitudinea lucrurilor este foarte mare :D la bărbați se complica treaba, dar si bugetul trebuie sa fie unul mai mare :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. in general pentru o femeie este mai usor sa alegi un cadou decat pentru un barbat,un articol util :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos si util articolul! :-* De multe ori suntem in pana de idei cand trebuie sa cumparam un cadou.Eu fetelor mele le dau bani ca sa-si ia singure cadoul de ziua lor :D Cu sotul e mai usor ii cumpar cam ce stiu eu ca are nevoie ;) Cu prietenii/prietenele sau rudele e mai greu,dar ne descurcam pana la urma :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant acest articol, sunt de aceeași parere cu tine♥ te pup Mada

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu o sa rasp aici printr-o postare :):*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.