miercuri, 30 iulie 2014

# buretel aplicator pentru fond de ten ieftin

Buretel aplicator de la Cupio

Deoarece de curand v-am povestit despre genele false de la Cupio, astazi va povestesc despre buretelul aplicator tot de la ei. 



Acest buretel are rolul de a aplica fondul de ten si corectorul pentru a lasa un finish profesional fara umbre sau linii. Partea ascutita se foloseste in zona de sub ochi, iar partea lata pe restul fetei.

Culoarea buretelului meu este roz si a venit ambalat intr-o cutiuta transparenta cu aplicatii inflorate realizate cu alb. Are in jur de 6 cm si este oval, imi place ca acesta nu absoarbe fondul de ten si este cunoscut faptul ca daca il inmuiem in apa inainte de aplicare acesta nu va absoarbe deloc fond de ten si ii va creste volumul.


Aplicarea fondului de ten se face prin miscari de tapotare si veti observa faptul ca nu incarca deloc tenul, nu se vede ca este dat cu fond de ten, dar schimbarea este vizibila. Spre deosebire de aplicarea fondului de ten cu o pensula, acesta nu lasa un luciu pielii si se simte mult mai bine la atingere. Atunci cand folosesc pensula pentru a aplica corectorul sau anticearcanul in jurul ochilor, ma simt inconfortabil, cu acest buretel pot aplica produsele fara problema .



Buretelul aplicator oval il gasiti AICI(click) la pretul de 19,90 lei.

Si catelusul meu este incantat de el, el merge pe regula:

PANDESTE


ATACA




Buretelul a scapat cu bine, nu a fost atins :))



Voi folositi un astfel de buretel? Cum se comporta la voi?

26 de comentarii:

  1. Deci,nu am fost atenta la buretel deloc,doar la catel :)))))))) e asa dragut <3,eu iubesc la nebunie cainii <3.....eu nu am mai folosit acest buretel,iti vine mai repede sa il mananci,asa roz si in forma de lacrima :)....revenind la buretel :D....nu folosesc fond de ten,decat foarte rar,spre norocul meu am un ten frumos.....deci,azi modestie zero :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pândeşte , atacă :))) Caţeluş micuţ :* Cum îl cheamăăă :== :) E frumos foc :* Acum bureţelul micuţ roz , drăgălaş :) :* Nu prea folosesc fond de ten :( dar merge :) Şi îmi place tare mult cutiuţa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fain buretelul, nu l-am avut, am sa-l incerc si eu daca spui ca e bun :D
    Dar mai frumos e catelusul, dragul de el ! E un scumpel , Mada :* cum il cheama? cate luni are? dragalasul de el, vrea si el sa stie ce faci tu si pt ce iti trebuiesc pozele :)) pupici, dragilor! :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e dragut cutu, Alburel ii zic eu :)) restul familiei il striga Cutu cutu :))). Sa incerci buretelul :*

      Ștergere
    2. hihi :)) sa-i puneti un nume, Mada, nu-l lasati fara, acum e vremea sa se invete cum il cheama :D dap, poate o sa-l incerc; pupici :**

      Ștergere
  4. Nu folosesc buretel..doar pensula..si da asa este nu ma simt comfortabil..o sa-mi achizitionez si eu un buretel de genul acesta

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu folosesc buretei pentru fondul de ten. De fapt, eu nu prea folosesc fond de ten. :)) Nu am nevoie, de obicei folosesc un BB cream. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti folosi buretel si pentru BB Cream :D :*

      Ștergere
  6. De mult ma uit la buretei astia :) parca parca m-ar tenta ;)) sa realizez o aplicare mai uniforma :)
    Cat e de dragalas cutu :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, multumesc, sa stii ca merita sa cumperi buretelul :*

      Ștergere
  7. am uitat de buretel...catelul mi-a captat intraga atentie.....

    RăspundețiȘtergere
  8. urmeaza sa imi comand si eu unul, nu am mai folosit pana acum dar sunt curioasa cum e ca prea laudati mai sunt

    RăspundețiȘtergere
  9. Am incercat acum vreun an sa imi aplic cu buretel fondul de ten, insa rezultatul a fost groaznic. (am folosit un buretel de la Avon). De atunci aplic fondul de ten cu degetele, ca o crema.. Am descoperit un fond de ten superb (nu incarca tenul, il ilumineaza, acopera foarte bine, eu avand ten cu probleme). Insa, cu toate acestea, acest buretel mi-a cam atras atentia.. posibil sa imi comand si eu unul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca bureteii de la Avon sunt groaznici, acesta este foarte bun, nu se imbiba cu fond de ten si aplica foarte bine si uniform :)

      Ștergere
  10. Nu e prima oara cand citesc despre acest buretel si ma gandesc ca l-as cumpara si eu pentru aplicarea fondului de ten .Ma tenteaza idea ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce tare e catelusul :)) eu l-am avut dar ma dezamagit..dupa careva spalari sa rupt si nu se mai spala ft bn..asa ca am renuntar la el si folosesc pensula de la RT . Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca nu am ajuns la stadiul de spalari. Voi vedea cum se comporta la mine... sper sa nu se rupa :(

      Ștergere
    2. Nu am folosit dar voi folosii acuma!!Super tot ce ai scris mai ales cutu♥♥♥

      Ștergere
  12. Buretelul ma cam tenteaza si pe mine sa-l achizitionez , dar cel mai mult mi-a captat atentia "ala mic" ! :)) Tare dragalasi sunt asa micuti ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca el e vedeta aici :)). Cand sunt mici sunt mega-dragalasi, cand sunt mari sunt si mai obraznici... in proportie cu marimea si varsta :)) dar tot draguti sunt ;)

      Ștergere
  13. Ce dragut este si buretelul si catelul....
    Alina alinaXD

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.