joi, 17 iulie 2014

Bani pe internet?

Cu totii cautam metode care mai de care mai ciudate pentru a face bani si incercam sa gasim un mic profit din orice. Daca ai blog, Sheinside iti ofera posibilitatea de a castiga 15$ de postare, postare care anunta cele mai noi oferte ale lor.
Exista 2 tipuri de colaborari:
1. Primesti 10% din comenzile ce se realizeaza prin intermediul blogului tau;
2. Primesti 0.3$ de persoana ce se intregistreaza pe site prin blogul tau.

Am a ales al 2-lea tip, mi se parea mai profitabil la vremea mea. Banii  vor fi depusi in contul de paypal pe ziua de 20 a fiecarei luni, daca ai acumulat in contul de fashion blogger minim 50 $. Te poti inscrie Aici(click)

Daca esti blogger trebuie sa nu ratezi aceasta ocazie si sa te inscrii, este foarte usor sa faci bani daca alegi aceasta metoda. Daca vrei sa primesti mai multi bani tot ceea ce trebuie sa faci este sa vorbesti despre produsele lor in cel mai atractiv mod si sa ii convingi pe cei ce iti citesc blogul ca merita sa-si faca cont la ei.

Sheinside merita multa lauda din partea mea si a tuturor, nu a existat produs pe care sa-l cumpar si sa ma dezamageasca, sunt clienta lor fidela si cred ca si tu ar trebui sa fii. Alege Sheinside, alege inteligent! :*


6 comentarii:

  1. Un mod usor de a face bani. :) M-am gandit sa imi fac si eu blog la anu', dar nu pentru a face bani. :)) Pentru ca mi-ar face placere, imi doresc sa fac asta de ceva timp dar consider ca la anu' ar fi momentul potrivit. Acum presupun ca majoritatea m-ar face "mucoasa" sau ceva de genu'. :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa iti faci blog, si sa stii ca nimeni nu te-ar face in vreun fel. Atata timp cat stii sa scrii, sa te exprimi si sa atragi oameni nu conteaza varsta... si eu sunt mica si nimeni nu mi-a spus nimic niciodata. Este chiar de apreciat daca te descurci de la o varsta frageda, asa ca bafta. Daca ai nevoie de sfaturi sunt aici :*

      Ștergere
  2. Multumsc pentru sustinere! :* Daca voi avea nevoie de sfaturi fii sigura ca voi apela la tine. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes iti doresc draga mea,eu am cont la ei dar nu am blog :(,stau pe ganduri,sa imi fac sau nu?Numai daca imi vine vreo idee traznet :),te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Iţi doresc mult succes pe viitor :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.