70% reducere pentru ca e vara, asa spune Sheinside!

Iata si ultima oferta care ne va incanta zilele si care ne va face sa aruncam cu bani pentru toate categoriile de haine:


We have a new activity now.


It is Summer Big Sale.


Up to 70% off for dresses,t-shirts,blouses,pants, skirts ,tank tops and camis.


Seize the chance to get your faves before they've gone forever.


Desigur ca Sheinside este in spatele acestei minunate oferte, si anume: 70 % reducere la rochii, tricouri, pantaloni, fuste etc.

Stiti ca eu sunt o fana a produselor lor si nici de aceasta data nu voi renunta pana nu imi cumpar si eu ceva. Este inacceptabil sa las aceasta oferta sa treaca pe langa mine. Iata ce va propun eu sa va cumparati:

1. E vara si o simtim cu totii, petrecerile sunt in toi, cumparaturile la fel... caldura e cam rasfatata si ba vine ba pleaca, dar cum am spus... petrecerile raman! Eu cand merg la o petrecere aleg sa ma imbrac cat mai lejer si cat mai natural, asa ca mereu aleg rochiile. Nu vreau sa fiu imbracata nici prea sumar, dar nici prea infofolita. Cred ca aceasta rochie se potriveste perfect cerintelor mele, are o culoare placuta la vedere si de vara, este decoltata exact cat trebuie si este dintr-un material racoros. Nu trebuie sa-mi mai fac griji pentru accesorii, ceea ce este perfect! O gasiti Aici(click) la fabulosul pret de 16.67$


2. Daca rochia este esentiala pentru petreceri, pantalonii scurti sunt perfecti pentru plimbarile lungi alaturi de prieteni, unde este prezenta si nelipsita barfa :)). Nu te gandi la celulita, cu toate o avem ( nu chiar toate), dar trebuie sa stim cum sa ne imbracam. Simte-te bine in pielea ta si celulita sa-si vada de treaba ei. Tu vrei sa te simti bine fara sa mori de cald... asa ca ea nu are decat sa se topeasca. Daca totusi acest lucru te deranjeaza, cumpara o pereche de pantaloni mai lungi ;)
Mie mi se par geniali acesti pantaloni, pot fi purtati cu un tricou simplu si niste sandalute comode.Ii gasiti Aici(click) la pretul de 16.83$. Asta da afacere!

3. Sa nu uitam de bluze! Bluzele sunt esentiale in orice tinuta, ele pot fi simple sau complexe... dar intotdeauna trebuie sa arate de parca ar fi fost facute special pentru tine! Vara aceasta se poarta hainele inflorate si extrem de colorate, iar alegerea mea este aceasta bluza fara maneci, cu imprimeu de leopard roz :)), dragut, nu-i asa? O gasiti Aici(click) si are pretul de 15,33$. Merita!

Pe voi ce va tenteaza sa cumparati? E prea super oferta ca sa nu aruncati macar un ochi pe site.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Foarte dragute rochiile,off,de ce nu mai am 20 de ani :))))))).......e super tare oferta,poate aleg ceva fetele mele,pusyyyyy.....PS:poate gasesc totusi si ceva pentru mine :))))),macar o camasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta e rochia. <3 Poate imi gasesc si eu mai multe rochite de vara pe acest site. :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.