marți, 24 iunie 2014

# ziua nationala a iei romanesti

Ziua Nationala a Iei Romanesti

   Buna tuturor!! Astazi este Ziua Nationala a Iei Romanesti si am vrut sa cinstesc si eu aceasta zi purtand o ie de cand eram la gradinita.Cred ca-mi ajungea pana la genunchi:)). E batrana nu-i asa? :D Ma mir ca inca imi mai vine, dar mie-mi place mult pentru ca imi aduce aminte de perioada inocentei, atunci cand ma jucam doar cu baietii :)). Da... amintiri frumoase.

    Pentru mine este foarte importanta traditia si tot ce tine de tara noastra; iubesc Romania si nu voi pleca niciodata din tara (decat in vacante) pentru ca aici m-am nascut, aici voi muri. Nu prea curand, sper :)). Sa las vorbaria aceasta si sa va arat niste poze:







Vreau sa va arat si cum am fost machiata astazi. In prima poza sunt data doar cu pudra si in a doua sunt machiata. Dar banuiesc ca v-ati prins :)). 

Va pup! 





12 comentarii:

  1. o ie superba, si pozele ti-au iesit super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti asa frumoasa, o adevarata printesa:* si eu am purtat azi ie si m-am bucurat ca sunt romanca:) te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu mereu ma vezi mai frumoasa decat sunt :)), dar iti multumesc :*.Si bravo ca ai purtat ia!

      Ștergere
  3. Muy bueno tu blog y estoy siguiendo su cargo por un largo tiempo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta ia si iti sta foarte bine,spre rusinea mea nu am nici o ie....sper intr-o buna zi sa imi iau si eu una :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu imi facea mama mea cand eram la gradinita nici eu nu aveam... dar e pacat sa nu avem asa o frumusete de haina specifica romaneasca. Trebuie sa-ti iei :*

      Ștergere

Un produs Blogger.