luni, 30 iunie 2014

# produse ieftine si de calitate # ProduseCosmetice.ro sunt de incredere

Unde gasesti produse ieftine si de calitate?

 
   Toate fetele iubesc produsele cosmetice, fie un rimel ce iti alungeste genele si iti face privirea mai patrunzatoare, fie un fard ce iti lumineaza fata, fie un fond de ten ce iti acopera micile imperfectiuni, fie un ruj care te face mai atragatoare... toate iubim cosmeticele. Nu-i asa ca am dreptate?
 
   V-am aratat de multe ori trusa de farduri de pe ProduseCosmetice, si de mai multe ori v-am aratat machiajele pe care le-am realizat cu ajutorul ei. Ea este cea ce ma scoate mereu din impas, cu ajutorul ei imi conturez sprancenele si imi pun in evidenta calitatile.

   Daca inca nu ati aflat despre acest site care efectiv este Paradisul meu, va fac eu introducerea :D.  

   ProduseCosmetice este un site care ne ofera o gama larga de produse la preturi foarte accesibile, produse pentru fiecare buget si pentru fiecare persoana. Au produse de la brand-uri foarte cunoscute ce nu se gasesc oriunde. Fie ca vreau sau nu... cand tastez tot de ei dau, mana mea nu se poate abtine sa nu hoinareasca putin pe siteul lor si nu se lasa pana nu plasez si o comanda.

   Pe langa toate avantajele pe care le ofera, acestia nu se lasa prea usor si au diferite promotii, care mai de care mai tentante si reduceri din plin. Eu una sunt fana a site-urilor care ne pregatesc reduceri la tot pasul. De ce sa cumpar ceva la fel de bun mai scump cand il pot cumpara ieftin?!

   Uitati o reducere care m-a dat pe spate: 40% reducere la trusele profesionale de machiaj!Cine spune ca nu se face treaba buna cu produse ieftine? Tin sa-l contrazic.

Un alt lucru foarte important este faptul ca livrarea este foarte rapida iar plata se poate face in mai multe feluri:

A. Plata RAMBURS
Coletul se expediaza dupa confirmarea telefonica a comenzii iar plata se face in momentul predarii acestuia catre dumneavoastra de catre curier.  
IN PERIOADA 27-30.06 
Cost fix, indiferent de locatie, oriunde in tara: 
Curier Bucuresti  - 5 lei  
Curier Tara - 5 lei 
  
NU se percep taxe suplimentare (nu se percep Km suplimentari)

TOATE COMENZILE PESTE 190 Lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin curierat rapid oriunde in tara.

Companiile de curierat cu care lucram sunt:  CARGUS , FAN COURIER, GLS, BOOKURIER. 
  

B. Plata cu card - ONLINE
Plata cu cardul se face prin intermediuloperatorului de plati online www.mobilpay.ro, un sistem bazat pe standardul 3D Secure, la alegerea optiunilor de plata "PLATA PRIN CARD " veti fi redirectionat pe acest site pentru a efectua plata

C.  Virament Bancar ( IBanking ) sau depunere in contul bancar:
RO50 RNCB 0304112667810001 deschis la sucursala BCR, Balta Alba - Bucuresti, sector 3
Se va achita contravaloarea comenzii in contul de mai sus al firmei SC Brand Cosmetics SRL.Livrarea comenzii se efectueaza la confirmarea intrarii banilor in cont. 

   Vreau sa va spun ca eu am mare incredere in acest site si-l recomand in cunostinta de cauza. Eu zic sa nu ezitati si vedeti daca au pe site produsele ce vi le doriti si daca da, nu mai stati pe ganduri si faceti repede o comanda! 

Cu drag,
      Madalina from Unforeseeable blog.


10 comentarii:

  1. n-am comandat niciodata de pe site-ul asta, dar drept sa-ti spun, m-ai convins ca sunt de incredere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai intrat odata pe acest site insa nu am comandat nimic. Dar cu siguranta voi comanda ceva in curand. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca mereu site-urile online au o tona de reduceri. E interesant site-ul asta, dar nu cred ca voi comanda vreodata. De cele mai multe ori, cumpar produsele pe care le vad in realitate , ca sa zic asa, sau pe cele pe care le vad la diverse cunostinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu faceam la fel, da rmi-am dat seama ca e bine si pe internet. Acum imi cumpar produse doar de pe internet :D

      Ștergere
  4. N-am comandat niciodata dar cred ca e un site corect si au produse de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu am comandat de la ei,chiar daca mai intru cateodata pe site,dar la recomandarea ta :) probabil voi comanda si eu,o zi frumoasa sa ai Madalina :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am convins :)). O zi frumoasa sa ai, draga mea! :*

      Ștergere

Un produs Blogger.