luni, 30 iunie 2014

# crema hidratanta de zi apidermin lejer # crema pentru ten normal sau mixt

Review Crema de zi si de noapte Apidermin Lejer

   Gama Apidermin lejer cuprinde: crema lejera hidratanta de zi, crema lejera regeneranta de noapte, lotiune tonica demachianta si lapte demachiant lejer.
   Trebuie sa va spun ca inca de la prima aplicare mi-am facut o impresie pentru fiecare produs. Astfel produsele ce se potrivesc tenului si gustului meu sunt laptele demachiant si crema de noapte; iar cele ce nu se incadreaza in aceste categorii sunt lotiunea tonica si crema de zi. Mai multe detalii imediat.

Astazi va voi vorbi despre cele doua creme, urmand mai apoi sa va vorbesc despre demachiant si lotiunea tonica.

Crema lejera hidratanta de zi

Mod de utilizare: Pentru un ten fericit care straluceste din interior, respectati cei 3 pasi ai ingrijirii zilnice: demachiere, tonifiere si hidratare. Pentru rezultate vizibile recomandam ca aplicarea cremei hidratante de zi Apidermin lejer sa fie facuta dimineata, dupa urmarea ritualului de demachiere-tonifiere, printr-un masaj usor. Crema lejera hidratanta poate fi o excelenta baza de machiaj, protejand si hidratand tenul.

Produs testat dermatologic.

Ingrediente: Aqua, Octocrylene, Glycerin, Butyl Methodibenzoylmethane, Coco-Caprylate/Caprate,Hydrogenated Vegetable Oil, Glyceryl Stearate, Acid Stearic, Cocoa Butter, Royal Jelly, DL-Alpha Tocopheryl, Phenoxetanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glucol, Caprylyl Glycol,Decylene Glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA

Ce spun ei

   Apidermin lejer, crema hidratanta de zi se adreseaza tenurilor normale sau mixte, hidratand si hranind pielea. Apidermin lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera, imbogatita cu un complex hidratant si factor de protectie solara 15. Untul de cacao este bogat in acizi grasi hidratand pielea in profunzile. Factorul de protectie este completat de laptisorul de matca si vitamina E, una dintre cele mai puternice substante cu proprietati antioxidante, ce potenteaza efectul protectiei solare, luptand impotriva razelor ultraviolente. Pielea fetei hidratata, protejata impotriva razelor de soare este o piele fericita.

Ce spun eu

   Eu am tenul mixt cu tendinte spre gras, iar aceasta crema nu mi se potriveste deloc. Cand am primit produsele am fost foarte entuziasmata, dar cand am folosit crema de zi am fost profund dezamagita. Crema este prea grasa pentru tenul meu si oricat de putin as folosi nu-mi intra in piele si ramane o pelicula grasa pe fata. Tenul arata foarte lucios si da senzatia aceea de greutate, de ten incarcat si lipicios. Cand am folosit-o aratam de parca am fost la sauna.

   In privinta celorlalte proprietati ale ei nu ma pronunt deoarece nu am folosit-o decat de doua ori. Initial am vrut sa nu o mai folosesc nici a doua oara, dar i-am mai dat o sansa si am realizat ca nu este pentru tenul meu. O recomand celor cu pielea uscata sau foarte uscata, si va asigur ca pielea voastra va fi foarte hidratata datorita ei.

Despre ambalaj

   Ambalajul este facut dintr-un plastic foarte rezistent, este sigilata cu un capacel tot din plastic, capacul este alb si oricat de mult mi-ar place lucrurile albe... aici il gasesc ca pe un defect deoarece fiind deschis de foarte multe ori se murdareste si iti da impresia ca este antica. Un alt aspect neplacut este faptul ca nu exista nicio indicatie pe cutia propriu zisa, toate fiind pe ambalajul din hartie. Majoritatea oamenilor arunca acel ambalaj, eu nu fac asta, dar ar fi fost foarte bine daca s-ar afla si niste indicatii pe recipientul in care este crema.

Crema lejera regeneranta de noapte

Mod de utilizare:Pentru un ten fericit care straluceste din interior, respectati cei 3 pasi ai ingrijirii zilnice: demachiere, tonifiere si hidratare. Pentru rezultate vizibile recomandam ca aplicarea cremei regenerante de noapte Apidermin lejer sa fie facuta seara, dupa urmarea ritualului de demachiere-tonifiere, prin masaj usor al pielii.

Produs testat dermatologic.

Ingrediente: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil,Prunus Armeniaca Kernel Oil,Coco-Caprylate/Caprate,  Glyceryl Stearate, Acid Stearic, Cocoa Butter, Royal Jelly,Retinyl Palmitate, DL-Alpha Tocopheryl, Phenoxetanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glucol, Caprylyl Glycol,Decylene Glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA

Ce spun ei

   Apidermin lejer, crema regeneranta de noapte se adreseaza tenurilor normale sau mixte, stimuland regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii printr-o formula lejera. Apidermin lejer reia reincipiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera de noapte, imbogatita cu un complex regenerant in care accentul se pune pe laptisorul de matca, produs miraculos al stupului, uleiul de samburi de caise si vitamina A. Vitamina A va fi absrobita cel mai bine in piele pe timpul noptii, creand alaturi de Vitamina E si untul de cacao un mix hranitor. Pielea fetei, rasfatata de substante active de origine naturala este o piele fericita.

Ce spun eu

   Aceasta crema chiar imi place, nu este preferata mea, dar o folosesc de ceva timp si chiar da rezultate. E adevarat ca la inceput eram cam sceptica in legatura cu ea. La fel ca la crema de zi, cand o aplic nu intra in piele, dar se simte cum este absorbita usor... spre deosebire ce crema de zi care oricat as lasa-o pe ten nu este absorbita.
   Aceasta nu imi da senzatia de ten incarcat si chiar daca este lipicioasa la inceput, pe timpul noptii aceasta actioneaza si cand ma trezesc pielea este foarte fina si hidratata. Adevarul este ca pielea este un pic lipicioasa si cand ma trezesc, dar cred ca este si vina tenului meu deoarece transpira foarte tare. Eu transpir excesiv de mult la picioare, maini si fata, dar cu o ingrijire adecvata totul poate fi rezolvat :D.

Despre ambalaj

   Aceeasi descriere ca la crema anterioara, ambalajele sunt exact la fel.

Pe voi va tenteaza aceste produse? Pe care ati dori sa o incercati?

17 comentarii:

  1. Eu am tenul mixt si din descriera ta ,crema de zi cred ca ni mi- s-ar potrivi,poate cea de noapte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma tenteaza crema de zi,k tot e vara afara ,are practic doi in unu factori importanti.,mai ales ca este buna si pentru protectia solara

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate am vazut Crema de zi Apidermin Lejer are SPF15, ceea ce e un plus, insa ar fi fost binevenit un SPF mai mare pentru ca sunt multe fete care nu folosesc decat crema hidratanta si ignora lotiunea de protectie solara.

    RăspundețiȘtergere
  4. In general sunt interesata de cremele pe baza de produse apicole,se stie ca sunt foarte bune,de la Apidermin nu am folosit nimic,m-ar tenta sa incerc crema lejera regeneranta de noapte,eu am un ten normal,cred ca ar fi ok pentru mine,mersi de articol care ne ajuta foarte mult in deciziile noastre cand vrem sa cumparam ceva bun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am fost de ajutor :*

      Ștergere
    2. Iti recomand acest site http://www.curademiere.ro/ , :)

      Ștergere
  5. Si eu am tenul mixt . Cred ca mi s-ar potrivi la fel ca si tie crema de noapte. Dar nu sunt sigura ca as cumpara-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este cea mai buna crema, deci nu este cine stie ce pierdere daca nu o cumperi :D

      Ștergere
  6. Nu am incercat niciunul din acest produse, nici macar nu stiu unde se gasesc :(

    RăspundețiȘtergere
  7. eu as vrea sa incerc lotiunea tonica:) are un pret bun, ca si celelalte de altfel, asa ca o voi lua. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincera sa fiu, cand am vazut produsele prima data m-au tentat. Insa si eu am tenul mixt si e clar ca nu mi-ar placea crema de zi, de crema de noapte nu stiu ce sa zic, poate o voi cumpara. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca o sa-mi cumpar cremele,am tenul uscat-sensibil si chiar am nevoie de o crema grasa.O sa le caut in farmacii/magazine pentru ca daca le comand trebuie sa platesc si transportul si nu-mi convine :(
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu mai omit cateodata sa fac cumparaturi online datorita transportului. Poate le vei gasi undeva. Te pup :*

      Ștergere
  10. Foarte interesant acest articol..cred ca m-ai convins sa folosesc aceste produse :-*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.