duminică, 29 iunie 2014

Purple, red or what?

 

   Hei tuturor! Astazi m-a lovit un chef nebun de machiat, asa ca nu am stat pe ganduri si inca de dimineata am inceput " lucrul". Ajunsa in fata dulapului cu produse make-up iau repede trusa de la ProduseCosmetice.ro despre care v-am vorbit de atatea ori si cu pensulele de la Sheinside eram gata de lucru! Da.. si acum ce sa fac, ce make-up, ce culori sa folosesc? Ma gandeam ce am facut in alte zile... sa nu mai folosesc aceleasi culori; si observ ca pastilutele cu machiaj rosu nu sunt atinse deloc! So, hai Madalina, ce astepti?!

  Pusa pe treaba, incep machiajul folosind crema de fata de la Pellamar care este si baza pentru machiaj si apoi ma dau cu putin corector de la The One. Pasul asta este gata, folosesc apoi fondul de ten si pudra tot din aceeasi gama. Iata rezultatul:



   Arat cam holbata dar asta-i treaba :)).

   Dupa acest pas folosesc primerul de la Elf, il intind bine pe pleoapa si in partea inferioara ochiului.
Initial machiajul era rosu si chiar arata bine, dar nu... Madalina mai voia ceva! Am adaugat un pic de fard de la The one ( cea mai deschisa nuanta) , apoi putin gri sidefat spre mov, apoi am mai adaugat un negru sidefat in cultul exterior al ochiului, am amestecat si voilà! A iesit un machiaj purpuriu.. adica tot cu influente mov ca de fiecare data :)). Desigur ca rujul de la Golden Rose mi-a sarit in ochi ( doar este preferatul meu de cand l-am cumparat cu doar 10 lei) si machiajul a devenit complet odata cu folosirea rimelului tot de la The One! Uitati ce a iesit:





   In aceasta poza se vede ca datorita machiajului pleoapa nu se mai vede asa lasata si pungile de sub ochi sunt ascunse. Mai aveti o poza mai jos de acest gen.
   Dupa cum se vede o spranceana am evidentiat-o si am dat-o tot cu fard.







Si iata pensulele folosite: 


   Nu-i asa ca sunt perfecte? 

   Culorile sunt diferite de la o poza la alta si mai pare tare rau deoarece nu am un aparat performant si totul tine de lumina... Asta e, cand imi voi cumpara unul voi putea sa va arat exact cum este in realitate machiajul. 
P.S: Este mult mai frumos in realitate ... stiu ca sunt modesta.

Cum vi se pare machiajul? :D





21 de comentarii:

  1. Este foarte fain machiajul, imi place mult nuanta rujului! Chiar atat de ieftin poate fi? :D
    Pensulele sunt absolut superbe!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Paula! :* Si da, rujul a fost atat de ieftin. Tare, nu? :D

      Ștergere
  2. un machiaj reusit ,nunante calde de vara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place machiajul si se potriveste cu ochii tai. Iar rujul, SPLENDID !

    RăspundețiȘtergere
  4. <3 iti sta super bine, ador pensulele :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos si te prinde super bine! Esti foarte draguta! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Lucica! Pupa-l pe baietel din partea mea. :*

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult stilul tau de machiaj si chiar te prinde foarte bine :),culoarea asta de ruj este preferata mea vara :D , felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place culoarea, poate o sa primesti un asemenea ruj, nu se stie niciodata ;) :*

      Ștergere
    2. Ha ha,poateeee :) ,mersi de intentie,te pup

      Ștergere
  7. Oferta zilei de azi la ELF,poate te intereseaza :D , http://www.eyeslipsface.com.ro/?utm_source=Eyes+Lips+Face&utm_campaign=af25a94dbf-UA-1383990-20&utm_medium=email&utm_term=0_0e01c9abff-af25a94dbf-300425769

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos e , Mada de unde ai pensuleleeeee? ♡♡♡♥

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.