Povestea copilului ce nu vrea sa doarma

Siguranta copiilor se afla mereu pe primul loc in responsabilitatile parintilor, fie ca este vorba de alimentele ce le folosesc in prepararea mancarurilor, jucariile ce le cumpara sau scaunul auto pe care trebuie s-al aiba orice parinte...siguranta lor este mai presus de toate.

Nu va voi zapaci cu detalii tehnice pe care le puteti gasi pe site, ci va voi povesti prin ce treceau in fiecare seara matusa si unchiul meu. Sa incepem.

Cand venea seara era un chin pentru cei doi, copilul mic, neastamparat, plangea non-stop si orice ar fi facut nimic nu-l linistea. Trece o zi, doua, trei... imposibil sa te odihnesti macar 2 ore in aceste conditii, au luat copilul l-au pus in masina si au plecat spre un magazin non-stop pentru a cumpara o cutie de lapte. Pe drum au observat ca baiatul s-a mai linistit, era mai ametit si somnoros; nu mai scotea niciun sunet. Dintr-o oarecare problema, unchiul meu a trebui sa franeze brusc si copilul a cazut. Nu s-a lovit, dar ei s-au speriat foarte tare si au spus ca trebuie neaparat sa cumpere un scaun auto ieftin dar de calitate.




Dupa ce au cumparat acest scaun, l-au adaptat la statura acestuia si faptul ca are o pernita suplimentara in zona capului a fost de mare ajutor. Au mai incercat sa-l linisteasca inca vreo 2 seri, dar copilul tot nu tacea. Asa ca parintii lui il plimbau in fiecare seara de 2 ori in jurul comunei. Copilul adormea instantaneu si nu mai scotea apoi niciun sunet. Amuzant este faptul ca printii isi imparteau aceasta sarcina. O seara il plimba unul dintre el si alta seara celalalt.

Acest lucru s-a intamplat acum ceva timp, copilul a crescut, dar de scaun nu se dezlipeste. A ajuns sa-l ia in camera sa si sa doarma pe el in fiecare zi. Important este ca acest scaun i-au ajutat pe toti, copilul adormea si parintii se puteau odihni... mai important este ca el era in siguranta dar si confortabil.

Vecinii lor au trecut printr-o situatie asemanatoare si unchiul meu le-a recomandat scaunul auto pentru fetite.


Prin acest articol am vrut sa va demonstrez ca fiecare parinte are metodele lui de a-si linisti copilul, una mai ingenioasa ca alta. Un alt lucru pe care vreau sa il stiti este ca scaunele auto sunt importante pentru fiecare parinte, indiferent de situatie. Ai grija de copilasul tau!

Iata si cateva rime:

Mie nu-mi place sa dorm
Sunt fanul problemelor
Pe parinti ii zapacesc
Vreau sa vad cat ma iubesc.

Orice-ar zice, orice-ar face
Toata noaptea stau pe ace
Nicio ora nu ii las
La tipete eu dau glas.

Intr-o seara oarecare
Vad cum vorbeste fiecare
In bratele lor eu sunt
Dar nici ca renunt.

In masina m-au urcat
Pe un scaun fermecat
Somnul vine de indata
Si adorm deodata.

Scaunul m-a invatat
Ca eu sunt cam rasfatat
Dar atat de bine e in el
Hai sa dorm putintel.









You Might Also Like

3 comentarii

  1. Frumoase rime :),eh ,cand fetele mele erau mici nu existau asemenea avantaje :),dar nepotii mei sigur vor avea parte de ele :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.