luni, 9 iunie 2014

# fard the one # luciu de buze avon

Party make-up !

Hei tuturor !! :*

Astazi vreau sa va arat noul meu machiaj , un machiaj care se incadreaza perfect in atmosfera unei petreceri . Este un machiaj profund , care scoate ochii in evidenta prin diferitele sale nuante .


Am folosit un portocaliu piersica , nu este mat deoarece are particule sclipitoare ; am folosit un gri in coltul exterior al ochiului , pe care l-am amestecat cu un mov pruna . Pentru sprancene am folosit un maro inchis .

Prima oara am folosit un primer de la Elf , apoi un fard The One bej ; apoi am aplicat in aceasta ordine : fard portocaliu , fard gri , fard mov .. apoi am aplicat inca o data fardul portocaliu .

In partea de jos am folosit un creion de la Avon albastru spre mov .

Am folosit rimelul de la Maybelline , nuanta maro , rujul de la Avon si luciul de buze de la The One .

La sfarsitul postarii veti gasi poze cu fiecare produs folosit .

































Produse folosite :

 1. Fardurile sunt incercuite cu rosu :

2. Fard crema de la The One ( cel din mijloc ) :

3. Fard de la Elf ( cel gri ) - in realitate este mai gri ca in poza :
4. Primer Elf : 




5. Rimel Maybelline :



6. Luciu de buze The One & ruj Avon ( nuanta warm honey ) :



















Daca doriti sa stiti de unde le-am cumparat , de unde le puteti cumpara , nu ezitati sa ma intrebati ! :)

9 comentarii:

  1. Imi place machiajul foarte mult :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos e :) se potriveste perfect pt o petrecere! :D imi place! tu esti foarte frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede foarte dragut cand tii ochii deschisi :) Te astept si pe la mine!
    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult machiajele tale ! Eu nu pot sa ma fac deloc ,ma pocesc de tot :)) mai bine ma dau doar cu o culoare.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.