luni, 30 iunie 2014

# blugi scurti sheinside # camasa sheinside

OOTD with Sheinside

   V-am promis de ceva vreme ca o sa postez un outfit ce include camasa de la Sheinside pe care v-am aratat-o intr-o postare anterioara si iata ca a sosit momentul!

Ce cuprinde tinuta:
> bluza / AICI
> blugi scurti / AICI
> ceas /AICI
> pantofi / random

   Este o tinuta lejera de vara, eu am optat pentru pantofi cu toc, dar daca as iesi la o plimbare as alege niste sandalute comode.

   P.S: Am ridicat manecile putin mai sus deoarece mi se par foarte exagerate, seara se poate purta normal, dar sunt prea bufante pentru a fi purtate ziua... din perspectiva mea.

   Imi place foarte mult bluza, dar este destul de transparenta si foarte decoltata! In poza nu se vede pentru ca am prins-o cu un ac de siguranta. Nu as putea sa ma imbrac atat de decoltat, m-as simti expusa.
   Gata cu vorbareala, mai bine va arat niste poze si trageti voi concluziile:











Cum vi se pare? 

30 de comentarii:

  1. deci imi place tot,bravo,esti superba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult tinuta ta:) eu in locul pantofilor cu toc as purta niste sandale comode, de vara, asa cum ai spus si tu daca ai fi mers la o plimbare.
    bluzita este intr-adevar frumoasa, insa "bine decoltata" :))
    oricum, esti o frumoasa! te pupici si iti multumesc foarte mult pentru cadou! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Paula! :*
      Cu mare drag ti-am trimis coletul, si ti-as mai fi pus o tona de produse, dar am mai pastrat si pentru alte fete. Eu iti multumesc pentru toate comentariile scrise si timpul pierdut pentru mine. Esti o cititoare minunata. Te pup :*

      Ștergere
  3. Imi place outfitul! Bluzita este tare draguta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa si finita camasuta, iti sta bn ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte frumoasa tinuta, imi place mult bluzita. Iti sta foarte bine. Te pup. :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. O tinuta foarte draguta de vara,mai ales ca iti sta foarte bine,ai gusturi minunate :),si mie imi place foarte mult camasa....

    RăspundețiȘtergere
  7. camasa e superba in combinatie cu pantalonii scurti,mi ai dat o idee buna,eu o purtam numai la fuste si pantaloni cu dunga

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa tinuta si comoda :) draguta bluzita si e bun ca ti-a venit ideea cu acul,vine combinata cu mai multe :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa cum ti-am zis si pe facebook-ul tau ador pantofii aia :x. Bluzita imi place , iti sta bine, chiar daca nu sunt adepta ei, imi place cum vine pe alte persoane.Pantalonii scurti sunt cu talie inalta nu? Nu-mi place talia inalta, prefer pantalonii cu talia joasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt cu talie inalta pantalonii, sunt preferatii mei. Nu prea mai port pantaloni cu talie joasa de la o vreme :)). Te pup :*

      Ștergere
  10. Imi place tinuta per total , insa camasa e ...wow ! Si eu as opta tot pentru sandalute , in locul pantofilor ! Oricum , fiecare poarta ceea ce ii place si crede ca ii sta mai bine ! O saptamana frumoasa tuturor ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, ma bucur ca iti place camasa! Te pup si o saptamana frumoasa:*

      Ștergere
  11. Unde tii camasa ? :3 Vin sa ti-o fur :)) <3
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti spuuun! O ascund acum :)) Te pup :*

      Ștergere
    2. Ahh :3 Atunci ma resemnez si nu o mai fur :)) Te pup :*

      Ștergere
  12. Imi place foarte mult tinuta..e una lejera si decenta. Imi place camasa pentru ca e foarte usoara si perfecta pentru zilele calduroase.

    RăspundețiȘtergere
  13. e decenta,ceea ce e important,deci da e placuta

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.