Vara cu Miniprix

   Ati observat ca shopping-ul online a devenit una din pasiunile mele, nu-i asa?! Desigur ca nu am mai rezistat si m-am gandit sa postez un articol despre cunoscutul site Miniprix, site unde poti gasi produse intr-o gama foarte larga, de la produse cosmetice la haine. Si oare nu acesta este Paradisul femeilor? Desigur ca se adreseaza si barbatilor si copiilor, dar tu esti stilistul in casa, asa ca tot tu cumperi si din aceste categorii. Fie ca ai vazut o camasa ce ar sta perfect pe sotul tau, fie ca ai gasit o pereche de tenisi de calitate pentru copilul tau... nu te poti abtine sa nu comanzi cate ceva, fie ca lor le place sau nu; tu esti sefa! Desi nu ne punem problema cu placutul sau nu, pentru ca tie iti place ce e frumos si la fel si celor de la Miniprix. Dar iti plac si reducerile, ofertele, transportul gratuit.. ai comanda de oriunde, pentru ca nu te poti abtine! Asa ca paradisul nostru a venit cu o "smecherie" deoarece acum poti avea \'miniPRIX la purtator\' pe smartphone descarcand gratuit aplicatia miniPRIX din App Store sau G-Play pentru a fi la curent noutățile și promoțiile din magazin. 

   Dupa cum bine stiti, mie imi place sa incerc tot felul de produse cosmetice, dar tot fardurile sunt cele care nu-mi ajung niciodata! Dar nu-mi displace nici sa imi cumpar haine, sa va arat combinatii pentru fiecare anotimp, stil de viata, etc. Asa ca astazi m-am hotarat sa va arat cateva produse cosmetice, care ar putea alcatui un machiaj... si desigur, la ce outfit poate fi purtat acesta. Sa-i dam bataie!!

   E vara( stiu ca stiti asta, dar imi place sa va reamintesc:)) ), culoarile vii trebuie sa predomine, sa emanam cat mai multa fericire si jovialitate. Si ce farduri pot face mai bine asta decat o combinatie intre portocaliu caisa si un rimel care contribuie ca curbarea genelor si care ofera un efect de neegalat?


Un machiaj perfect este machiajul ce pune in evidenta trasaturile tale, nu un machiaj profesionist dar care nu este pentru ochii tai. Desigur ca si produsele au o mare contributie la realizarea acestuia, iar Miniprix cred ca detine formula magica. Va recomand cu drag acest site si produsele lor cosmetice.

   Si cum un machiaj nu este de ajuns niciodata, completam articolul cu o tinuta!
   Eu am cumparat de mai multe ori de pe Miniprix si chiar am fost incantata de calitatea produselor, de rapiditatea livrarii si felul in care vorbeste personalul cu mine. Eu gasesc ca un site ce merita promovat si vizitat este acela unde personalul este dragut cu tine, te ajuta, iti ofera indicatii si raspunde la toate intrebarile. Miniprix a trecut cu brio toate aceste incercari.

   Revenind, eu mi-am cumparat un tricou, un top, iarasi un tricou si o geanta :D. Geanta pot sa spun ca este de o calitate superioara si vreau sa imi mai cumpar una de pe site-ul lor.

   Un outfit pentru vara trebuie sa includa neaparat o rochita vaporoasa, iar alegerea mea este aceasta rochie:


   In primul rand imi place culoarea si modelul, desigur! Este foarte bine ca nu are bretele deoarece nu am vrea sa ne bronzam neuniform, nu-i asa? Iar faptul ca in fata este mai scurta ca in spate da o nota de eleganta si mister... arata ce picioare frumoase avem si eu una nu am am o silueta de invidiat, iar aceasta rochie ofera iluzia perfecta pentru a ascunde acest lucru.

   Costa doar 59 de lei si este 100% din poliester iar marimile disponibile sunt: XS, S, M, L, XL.

  Cred ca este alegerea perfecta pentru vara si ce sa va mai spun.. spor la cumparaturi!!

WE LOVE Miniprix!

You Might Also Like

12 comentarii

  1. wow,deci rochia este perfecta,culoarea me preferata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place rochita e superba o vreau si eu ...imi place mult mult imi faci ciuda ....tunde bacea

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,Miniprix e un site foarte diversificat,au lucruri dragute si preturi ok,rochita este superbaaaaaa <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa spun ca si eu sunt multumita de Miniprix , am luat mai de mult o pereche de blugi pe care inca ii ador :D

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa rochita! am dat click si acolo unde ne-ai rugat tu:*
    am sa fac si eu o comanda la ei peste cateva zile:) eu am comandat si de pe Jollystore.ro o rochita, azi a ajuns,e foarte faina:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept poza si vreau sa stiu ce-ti iei de pe miniprix :*

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa rochita :) Cred ca e un material racoros si culoarea e superba <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmmm,are si marimea mea :)))),m-ai pus pe ganduri:::::e foarte draguta,iar fardul de pleoape iti vine sa il mananci :)))),mersi de articol draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Rochia arata foarte bine. In urma cu ceva timp am comandat 2 perechi de cercei si o pereche de papuci de pe acest site, am fost multumita si cu siguranta o sa revin pe acest site.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.