luni, 2 iunie 2014

Nume buclucas ?

   E adevarat ca numele blogului meu este cam neobisnuit , cam greu de pronuntat , cam lung , cam ciudat . Multe persoane m-au intrebat de ce am pus acest nume , cum mi-a venit in minte .. cum reusesc sa-l pronunt :)) .

   Eu cred ca un blog si numele acestuia trebuie sa reprezinte felul tau de a fi , postarile tale , gandurile tale , sentimentele tale . La inceput ma gandeam sa scriu ceva gen : Beauty with , Fashion and Beauty ... dar imi suna vag , a ceva ce nu ma reprezinta . Si tot stateam si incercam sa gasesc acel ceva , unic si care sa ma caracterizeze ca doar na , nu puteam incepe sa postez fara ca blogul meu sa aiba un nume !

   Nascocind prin mintea mea care este precum un labirint am gasit cuvantul care imi caracterizeaza toata viata si toate preocuparile si gandurile mele , anume ... imprevizibila . Daca nu stiati , unforeseeable inseamna imbrevizibil . Un beculet mi s-a aprins si am zis : "Gata ! Asta-i cuvantul , asta-i viata mea , acesta este numele blogului meu ! " . 

   Desigur ca mi-am asumat si celalalte probleme care au aparut odata cu acest nume : 

- greu de retinut => lumea uita unde a citit articolul .
- greu de pronuntat => decat sa se chinuie sa invete sa-l pronunte mai bine pleaca de pe pagina .
- lung => lenea-i mare la romani :)) .

   Dar aceste mici probleme nu m-au impiedicat si mi-am dus la capat "chemarea" . Ma bucur ca am facut aceasta alegere deoarece numele este unic si ma caracterizeaza in totalitate ! In viata trebuie sa-ti asculti instinctul , niciodata nu va va insela !


Asa ca , fiti imprevizibili !!!

6 comentarii:

Un produs Blogger.