Momente pastrate cu ajutorul tehnologiei

Fotografiile pentru mine reprezinta poveste, viata ilustrata in cateva imagini, frumusete si inocenta, jurnalul unui adult, cartea de vizita, tot ceea ce poate defini viata unei persoane.
In toate momentele noastre din viata nu  lipseste telefonul sau aparatul de fotografiat, deoarece orice moment este important si vrem sa-l surprindem pentru a avea amintiri pe parcursul anilor, sa simtim ca am facut parte dintr-o comunitate, ca am fost niste frati foarte buni, ca avem o familie frumoasa... totul vrem sa ramana in mintea si inima noastra; dar si materializate, in poze.

De-a lungul anilor tehnologia a avansat, pozele ce inainte erau de neinchipuit s-au transformat intr-o realitate alb-negru. Povestea ce nu avea culoare decat in inima, nu si pe hartie a devenit apoi plina de viata, dar nu puteam diferentia ideea pozei si background-ul... apoi a devenit si mai interesant! Poza avea in centru povestea, tu si familia ta ieseati in evidenta, catelusul pe care-l iubesti enorm, prima prajitura gatita de tine. Totul a devenit mai bun, mai frumos, mai real. Tehnologia are rolul de a imprima momentele importante din viata ta si de a le pastra in timp.

Nu-i asa ca atunci cand esti mai trist, melancolic, te duci la raftul unde ai pozele din tineretile tale ca sa iti aduci aminte de cele mai frumoase momente?! Eu stiu sigur ca asa faci! Poate nu sunt ele cele performante poze, dar acolo sunt amintirile tale si ce-ti mai pasa daca sunt alb-negru, curcubeu sau abia de se vad? Nu-ti mai pasa de tehnologie, pentru ca amintirile tale iau forma oricum, in orice situatie.

Din acest motiv atunci cand m-am uita pe StradaIt , un site cu produse electronice, nu m-am uitat prima data la aparate de folografiat de zeci de milioane ci m-am dus spre ceva modest, nu asa de calitativ, dar care poate surprinde cu aceeasi intensitate momente din viata mea. Prima oara va voi povesti despre acest site, apoi va voi spune despre aparatul de fotografiat.

StradaIt este un site cu produse electronice; de la telefoane mobile la imprimante si monitoare Tv, un site cu produse pentru fiecare buget ce promite sa ne ofere o gama larga de produse ce ne vor face viata de zi cu zi mai usoara; telefoanele ne ajuta sa comunicam mai usor cu ceilalti si monitoarele Tv sa aflam noile stiri.

Revenind, fotografia este foarte importanta pentru mine si blogul meu. Desigur ca am nevoie de poze de calitate pentru a posta mai des si sa atrag cat mai multe persoane. Cu toate acestea alegerea mea este acest  aparat de fotografiat :

Pentru inceput va spun cateva informatii despre acest aparat, care costa 293,37 RON si are garantie 24 de luni.

Rezolutia acesteia este de 16MP, ceea ce ma incanta foarte tare, as putea face niste poze foarte frumoase; dimensiunea ecranului este de 2.7 inch si se poate filma cu ea.

Gata cu detaliile tehnice, cred ca ce am zis pana acum este cel mai util si pe intelesul tuturor. Nu-i inteleg pe cei ce dau detalii pe care le gasesti pe site si cititorul habar n-are ce inseamna. Macar daca le spui, da si o explicatie.

Am facut si ceva rime despre StradaIt si despre fotografie:

De la StradaIt mi-am luat
Aparatul performant
Vreau poze de calitate
Amintirile nu-mi pot fi luate.

Nu conteaza cine esti
Fotografia tu o iubesti
Uite-o floare, uite-un caine
Aparatul nu se opune.

Fotografia-i o pasiune
Faci poze mereu, oriunde
A devenit deja o obsesie
Pentru asta exista vreo expresie?

Click, click,click
Hai mai stai un pic
Mai fa o poza, doua
Nu plecam nici daca ploua.

SradaIt este cea vinovata
Acum viata mea nu mai e privata
Asa poze minunate
Trebuie aratate.

Multumesc inca o data
Intelegeti...eu sunt fata
Imi place sa ma pozez
Langa shopping o clasez.

Sper ca v-a placut acest articol si astept pareri despre ceea ce am scris sau despre produsele de pe acest site. Nici o vizita la ei nu ar strica. O zi buna!

















You Might Also Like

35 comentarii

  1. Nu se compara pozele asezate intr-un album frumos , pozele intr-o rama pe noptiera ...
    Acelea sigur nu se ratacesc , nu se pierd ... . Imi place aparatul prezentat de tine .

    RăspundețiȘtergere
  2. Un articol foarte interesant.Ma intereseaza si pe mine un aparat de fotografiat performant,cu care sa imi pot fotografia toate imaginile speciale,pentru a le pune la loc de cinste <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos este aparatul! Sa-l stapanesti sanatoasa, Mada! :*
    PS: imi place poezioara ta! esti super talentata ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac mult pozele,articolul tau este foarte interesant si cu multe informatii,cu cat aparatul este mai performant cu atat avem poze mai clare msi frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare aparatul si la un pret foarte bun,il detin si sunt foarte multumita de el si de calitatea pozelor,iar tu meureu stii sa scoti in evidenta calitatile lucrurilor,felicitari un articol forte bun!O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am un aparat de fotografiat, fac poze cu telefonul...pe oriunde ma duc, orice locatie noua vizitez, scot telefonul si actionez...imi place sa am cat mai multe amintiri diferite si diversificate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place articolul,adevarat cu un aparat performant si pozele ies mai clare,mai frumoase.Imi place aparatul,sa te bucuri de el ,imi place poezia .

    RăspundețiȘtergere
  8. Da e foarte util un aparat foto...Cu ajutorul lui aduni practic toate momentele frumoase traite intr-o viata.Cel prezentat de tine se ridica la nivelul asteptarilor.Sa-l folosesti sanatoasa si sa ai parte doar de momente frumoase pe care sa le fotografiezi cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  9. APARATUL ESTE FOARTE BUN ,UTIL SI PRACTIC ,SA-L FOLOSTESTI SANATOASA !!!
    MIHAESCU CLAUDIA

    RăspundețiȘtergere
  10. Un aparat foto este binevenit mereu. Cum altfel am putea "conserva" cele mai frumoase momente din viata noastra , daca nu prin poze , care sa ne aminteasca mereu de toate clipele petrecute cu cei dragi ?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte interesant articolul! Mi-au placut foarte mult si rimele <3
    Si intr-adevar cu un aparat foto de calitate viata ta nu mai este una privata, pentru ca MERITA sa o expui!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. interesant articolul!!mult succes incontinuare!!

    RăspundețiȘtergere
  13. interesant articolul ,bafta .Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  14. Este interesant,ca poti sa descoperi si astfel de bloguri cu astfel de persoane.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ne place să ne uităm în poze şi să ne aducem aminte cum eram în tinereţe, adolescenţă sau copilărie(in cazul meu am albume intregi cu fetele mele de cand erau mici si inca nu existau aparate digitale). Uneori devenim melancolici, dar de cele mai multe ori ne distrăm când ne amintim prin câte „aventuri” am trecut :))) ......Foarte bun articolul si felicitari pentru talentul de poeta :D , o zi frumoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos ,documentat si util articolul . Multumim pentru informatii! In ziua de astazi nu ai cum sa nu fii pasionat de poze ,mai laes daca ai un copil si vrei sa surprizi cat mai multe momente deosebite !

    RăspundețiȘtergere
  17. aparatul il am si eu de mult dar cu imprimanta si scoate niste poze superbe mai frumoasr decit la fotograf unde imi scoate pozele merita cumparata cu bebe meu facem multe poze frumoase si amintiri frumoase o sa avem ....ma bucur ca am citit articolul si ai vb despre el bravo felicitari asa ma bucur Tunde Bacea

    RăspundețiȘtergere
  18. foatrte frumos aparatul si la un pret foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  19. Intru sa ma uit si eu ca s-a cam dus vechiul aparat!Multumesc de pont.

    RăspundețiȘtergere
  20. interesant articol :) Frumos aparat :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumos articol si desi nu sunt interesata de aparat imi place cum ai descris amintirile pt ca daca stam sa ne gandim ele sunt tot ce ne ramane in viats.

    RăspundețiȘtergere
  22. asa este nimic nu e mai frumos decat sa te uti la fotografii

    RăspundețiȘtergere
  23. minunat!ce poate sa faca un aparat foto!sa ne lase amintiri pe viata de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumos articol iar mica "poezioara" e chiar draguta. Bravo!! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. imi place articolul si deocamdata prefer fotografiile facute cu telefonul poate pe viitor ....

    RăspundețiȘtergere
  26. Un articol foarte bun! :)
    Cred ca oricui ii plac pozele,mai putin nepotelului meu :D El fuge de poze dar eu nu ma las tot ii fac :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumos articol. Fotografia este importanta si pentru mine. Imi place sa ma uit la poze si sa-mi aduc aminte de diferite momente ale vietii. Iar fotografiatul este hobby-ul meu, fac poze mereu, oriunde, a devenit deja o obsesie, precum ai scris in rime :) Am un aparat de fotografiat mai veche si ma intereseaza un aparat nou cu care sa pot face poze de calitate. O sa vizitez si eu site-ul Stradait. Felicitari pentru articol, poezioara si aparatul foto! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  28. mi-ar placea si mie ca la fiecare eveniment sa fac poze sa le am ca amintire insa nu sunt o pasionata a pozei, nici sa fac dar nici sa stau la poza :) dar pana la urma sunt importante pentru a ne aduce aminte peste an cu drag un anumit moment

    RăspundețiȘtergere
  29. imi place poezia ta :D ( Smaranda Nicoleta)

    RăspundețiȘtergere
  30. Sa ai parte de cat mai multe momente minunate,sa imortalizezi aceste momente cu placere cu noul tau aparat :),chiar aveam nevoie de un site bun,am nevoie de o tastatura sa il fac cadou unei dragi prietene.....rimele tale,foarte hazlii si dragute,o zi frumoasa sa ai draga madalina :*

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.