Merita sau nu sa le cumperi?

Buna, dragi cititoare!

   Astazi vreau sa abordez un nou subiect, si anume: produse ce merita a fi cumparate si care nu merita.
Cu totii avem produse care ne plac mai mult sau mai putin, produse fara de care zilele noastre nu sunt la fel, si produse  al caror loc este in cosul de gunoi. Eu am sa va povestesc despre experientele mele, si va rog sa ma anuntati printr-un comentariu daca parerea voastra este diferita.

1. Deodorant de la Rexona .




   Este un deodorant bun ca si actiune, nu lasa urme albe pe haine, este inamicul nr. 1 al transpiratiei; DAR miroase oribil!!!

   Am avut un deodorant de la Rexona pe roz si mirosea superb, dar mi-am dorit un deodorant care sa nu aiba niciun miros, iar acesta m-a dezamagit foarte tare. Este un miros iritant, care te face sa fugi de langa persoana care-l foloseste.

   Eu cu siguranta nu-l voi mai cumpara.







2. Crema de maini cu glicerina pentru maini si unghii .



   Este crema care nu lipseste niciodata din casa, o crema care este cumparata iar si iar de mine si familia mea.

   Este intens hidratanta, nu este lipicioasa, intra in piele imediat fara a lasa mainile uleioase.

   Dupa cum se vede si in poza, este folosita pana la ultima picatura.

   Cu siguranta o voi recumpara.



3. Masca de par de la Planet Spa cu extract de masline.

   Aceasta masca de par am folosit-o de maxim 5 ori. Nu este rea, dar nu este nici cea mai stralucita; nu m-a impresionat cu nimic si nu a facut ceva in mod deosebit parului meu.

   Ca sa intelegeti despre ce vorbesc va zic asa: o folosesc doar atunci cand n-am alta alternativa.

   Nu o voi mai cumpara.





4. Balsam hidratant de la Gerovital .

   Am vorbit mai detaliat despre el in acest articol.

   L-am folosit mult timp, cantitatea care pare mica este defapt foarte mare. Rezultatele au fost vizibile si mai mult decat multumitoare.

   M-am achizitionat de curand un sampon din aceeasi gama si un deodorant ( va voi povesti curand despre ele).

   Cu siguranta il voi recumpara.



5. Crema de fata cu castraveti de la Lady's .


Cred ca v-am innebunit cu atatea laude la adresa acestei creme; dar nu ma pot abtine, este cea mai buna crema incercata de mine.

Nu incarca fata, hidrateaza in profunzime si este foarte racoritoare.

V-am povestit mai multe aici(click).

O voi recumpara cu siguranta !




6. Sampon cu keratina de la Anian




   Este un sampon bun, insa nu excelent; a avut o tentativa de a-mi indrepta parul, dar se pare ca parul meu nu se lasa cu una cu doua :)). Daca nici placa nu-l potoleste, de la acest sampon nu aveam prea mari asteptari.

   Mai multe detalii gasiti in acest articol.

   Il voi recumpara.










7. Sampon anti-matreata de la Camil.






   Acest sampon este o farsa totala :)). Nu si-a facut treaba, matreata sigur nu a disparut, spuma nu prea face...numai bun de aruncat la gunoi.

   Nu-l voi recumpara.









7. Parfum Rare Pearls de la Avon.



 
 

   Un parfum foarte bun, persistent, cu un miros puternic care este perfect pentru o fire rebela, puternica si sigura pe sine .

   Imi place foarte mult, este unul dintre parfumurile mele preferate si cu siguranta il voi reachizitiona.









8. Ruj Isabelle Dupont.




   Acest ruj, nuanta Fuchsia este rujul meu preferat... sau a fost. Din pacate nu se mai comercializeaza si nu-mi mai pot achizitiona altul. Este un ruj foarte bun, care ramane pe buze foarte mult timp, nuanta calda, de vara.


   As spune multe despre el, dar nu vreau sa va plictisesc cu prea multe detalii.




Iar acestea sunt produsele pe care le voi reachizitiona si care merita cumparate !



You Might Also Like

10 comentarii

  1. Parfumul Rare Pearls de la Avon-este preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rare pearls este si preferatul meu, crema de maini cu glicerina consider ca e foarte buna. Insa m-ai facut foarte curioasa cu crema aceea de fata de la lady's si samponul cu keratina ( eu nu am parul cret nici macar ondulat dar mi-ar placea sa stea drept fara sa mai bag placa )

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie neaparat sa gasesc un reprezentant lady's :))

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place foarte mult parfumul Rare Pearls, mai ales atunci cand il primesc cadou:)) dar preferatul meu ramane Premiere Luxe <3

    RăspundețiȘtergere
  5. totul e superb cadou nu faci pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie imi place foarte mult parfumul Rare Pearls,

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am folosit nici un produs dintre acestea,m-ar interesa balsamul si parfumul :)
    Multumim de review! :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am avut deodorantul de la Rexona varianta roz ceva sexy daca tin minte bine si nu mi-a placut absolut deloc si as vrea tare mult sa incerc crema de la Lady"s. Am auzit atatea pareri bune incat nu ma pot abtine. Cat despre parfumul de la Avon l-am avut si eu mai demult si mi-a placut. Nuanta rujului e superba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Crema de maini de la avon este foarte buna pentru unghii,masca de par de la avon n-am incercat-o insa am avut crema de maini din aceeasi gama si a fost foarte buna!Parfumul Rare Pearls de la avon este nemaipomenit chiar imi place :3 mai am foarte putin din el dar o sa-l iau din nou !

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.