Incaltaminte comoda, ieftina si calitativa doar aici

   Toate doamnele si domnisoarele stiu ce bataie de cap ne da o pereche de pantofi, cat dureaza pana gasesti ceva frumos, calitativ si desigur.. ieftin. O pereche de pantofi poate schimba la 180° aspectul unei tinute si astfel felul in care ne vad ceilalti. Ne place sau nu, haina si incaltamintea il fac pe om... cel putin la prima vedere. Si cum prima vedere influenteaza foarte mult perspectiva celorlalti asupra noastra, trebuie sa stim cum sa ne imbracam si cum sa ne incaltam.

   Nu toti dispunem de un buget ridicat cand vine vorba de shopping, iar eu ma aflu in aceasta categorie. Dar exista site-uri care ne ajuta cu incaltaminte ieftina si calitativa... site-uri care sunt facute special pentru noi. Un astfel de site este Walkin .

   Cred ca ati trait toate sentimentul acela de regret, cand va cautati o pereche de pantofi potriviti pentru orice eveniment, fie vorba de o nunta sau o petrecere, si nu ati gasit nimic care sa se incadreze in bugetul vostru. Ei bine, eu am trait acest sentiment... si va sar in ajutor pentru ca am gasit o pereche de pantofi ideala:


   Ii gasiti aici(click) la pretul de 104,90 lei.
   Imi plac foarte mult acesti pantofi deoarece sunt bej, culoare ce poate fi asortata cu orice tinuta mai indrazneata din punct de vedere al culorii; sunt eleganti, dar pot fi si casual; tocul este de 10 cm, ideal pentru a te simti sexy si comod in acelasi timp.      Si daca nu te mandresti cu niste calcaie perfecte partea din spate iti este prietenul cel mai bun. Poate fi micul tau truc ;).
   Acesti pantofi sunt disponibili intr-o gama larga de marimi, de la 35 pana la 39; sunt realizati din piele ecologica si sunt lacuiti.





   E vara, piciorul trebuie lasat sa respire, trebuie sa ne simtim cat mai fresh, sa avem un look cat mai proaspat. Si ce incaltaminte mai perfecta pentru acest sezon stiti decat sandalele?! Eu una nu stiu, si toata ziua imi caut perechi noi de sandale. Pe Walkin exista o gama foarte variata si ochii fug atat de repede spre toate produsele, produse din ce in ce mai frumoase. Eu am pus ochii pe aceasta pereche de sandale:

Ii gasiti aici(click) la pretul de 59,90 lei. Marimile sunt disponibile de la 36 la 40.

   Modelul floral aplicat peste pielea ecologica mata de culoare roz pal ma duce cu gandul la Hawai, nu stiu de ce. :)) Imi inspira delicatete, prospetime si jovialitate. Sunt perfecte pentru acest anotimp si nu ezitati sa le cumparati. Nu ati auzit noua stire ca in Rusia se voteaza o noua lege astfel incat femeile trebuie sa poarte doar incaltaminte cu toc de minim 2 cm si maxim 5?Ei spun ca vor sa aiba grija de sanatatea femeilor:)). Asa ca profitati de avantajele Romaniei noastre si cumparati-va incaltaminte cu talpa joasa cat mai puteti... nu se stie niciodata ce nebunii le mai trec prin cap la parlamentarii nostrii.


   Daca v-ati dat seama de importanta pantofilor in viata voastra, nu ezitati sa cautati atent si sa anlizati orice produs, pentru ca o incaltaminte adecvata iti poate schimba total stilul de viata si buna dispozitie. Doar stiti ca atunci cand purtam o pereche de pantofi incomozi abia asteptam sa se termine ziua, suntem morocanosi si nu prea mai avem chef de nimic, nu suntem atenti la nimic si ne gandim de ce nu am ales perechea potrivita de incaltaminte... Asa ca va spun cu mare drag sa imi ascultati sfatul si sa dati o fuga pe acest site. Pentru ca noi meritam ceva calitativ, ieftin si comod!



You Might Also Like

4 comentarii

Un produs Blogger.