marți, 3 iunie 2014

# haine ieftine si de calitate # rochii ieftine

Haine ieftine si de calitate ! Promotie !!!

   V-am vorbit de multe ori despre promotiile de la Sheinside si despre calitatea hainelor de la ei , cat de repede este primita comanda , cat de frumoase sunt produsele lor . Iata ca si astazi o sa va vorbesc de o noua promotie foarte , dar foarte tentanta .

   In ce consta aceasta promotie : avem 50 % reducere la categoria pre-sale . Categoria pre-sale este o categorie unde sunt lansate pentru prima data anumite haine , si va spun ca sunt cu adevarat superbe ! Preturile sunt mici iar produsele sunt foarte frumoase , colorate , si tot ce poate prevesti vara .


sheinside pre-sale,up to 50% off,shop on sheinside now!

Click pe link-ul de sub poza pentru a ajunge direct la aceasta categorie .

Iata pe ce am pus ochii din aceasta categorie : 

1. O salopeta de o culoare superba , materialul este lejer si te face sa te simti imbracata in puf <3 . Nu este o culoare aprinsa , dar pe mine m-a fermecat . O puteti gasi Aici(click).
2. O bluza la fel de lejera  , cu o combinatie intre alb si albastru . Perfecta pentru a nu iesi in evidenta prin culoare ci prin naturalete si simplitate ; poate fi accesorizata in multe feluri si o gasiti Aici(click) . Pretul este foarte mic !
3. M-a cucerit si aceasta rochie alba (beige), ce exprima puritate , feminitate , naturalete , prospetime si care are un pret foarte mic . Decolteul este perfect , modelul acestuia face ca rochia ca nu fie nici prea vulgara si nici sa parem mironosite :)) .  Spatele gol este slabiciunea mea , am o singura rochie care nu are spatele gol , in rest toate au , dar cu diferite modele . Dar rochia asta mi-o doresc din tot sufletul si o gasiti Aici(click) .

Abia astept sa vad ce va place voua din aceasta categorie . Click pe link si apoi lasati-mi un link catre produsul preferat . Pupici si spor la shopping :* .

10 comentarii:

  1. Waww...salopeta este superba; si rochita..si bluza...o alegere excelenta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragute si in trend...imi plac foarte mult mai ales rochita alba as vrea sa o colectionez

    RăspundețiȘtergere
  3. salopeta este aboslut superba!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumitrescu Ileana3 iunie 2014, 23:33

    Foarte dragute

    RăspundețiȘtergere
  5. combinatia alb / albastru imi place f. mult. :)

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.